Ik vind het stoer dat je dat doet.
2300 euro is een enorme bak geld en dan moet je er weer heel lang mee door kunnen rijden.
Wie doet de revisie en hoe weet je zeker dat je geharde zetels krijgt ?
Ben even benieuwd, heb 20 jaar op LPG gereden en was vooral blij aan de pomp maar verder waren de ervaringen minder.
(Behalve natuurlijk bij de beste auto ever die ik heb gehad, een ChevyVan V8)
Hou je ons op de hoogte ?
Ook foto's revisie vinden we heerlijk !
Meen je dat serieus ? da's 12-13000km/j
Da's toch niks ? Haal ik zelfs (heb jaren van 40-45000km gehad.)
Het goede nieuws is dat die auto, net als die van jou als nieuw is
Kun je nog heeeeeeel lang plezier van hebben.
@Smart; En ik heb zat betere en dan ook met een aaifeun
Staattie bijna stil, wil het nog niet lukken een scherpe foto te maken, tsss
Probeer het eens bij bijna 100, haha !
(Ik heb een hoop van dit soort plaatjes, dit is met de Canon S100)