Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Nee, het is GB
  2. Niemand ? Wel erg sneu !
  3. Bijna weer een iMac scherm Jutter...... Maar eh... Nieuwe leden... Laat je gaan !
  4. bigwade

    ervaring venga

    Uit ervaring weet ik dat een kilometer best lang duurt, dus je hebt tijd zat, alleen je zag het te laat. Heb ik ook helaas vaak, haha !
  5. bigwade

    Lpg g3

    Ik vind het stoer dat je dat doet. 2300 euro is een enorme bak geld en dan moet je er weer heel lang mee door kunnen rijden. Wie doet de revisie en hoe weet je zeker dat je geharde zetels krijgt ? Ben even benieuwd, heb 20 jaar op LPG gereden en was vooral blij aan de pomp maar verder waren de ervaringen minder. (Behalve natuurlijk bij de beste auto ever die ik heb gehad, een ChevyVan V8) Hou je ons op de hoogte ? Ook foto's revisie vinden we heerlijk !
  6. AH ! LMM=http://nl.wikipedia.org/wiki/Luchtmassameter. Is dat niet ergens via eBay te krijgen ?
  7. Nee Jack, dat heeft andere oorzaken.
  8. Kan dat ook koelen ? Richting zomer is dat natuurlijk DE uitdaging..
  9. bigwade

    ervaring venga

    Is meer een essential. Italiaans hè, temperament, je weet wel.
  10. Hoi Welkom. 2012 en dan APK ? Da's nog niet nodig dan. Of is het een 2002 ? Dan zijn we dol op foto's in zo'n prachtige omgeving
  11. bigwade

    ervaring venga

    Meen je dat serieus ? da's 12-13000km/j Da's toch niks ? Haal ik zelfs (heb jaren van 40-45000km gehad.) Het goede nieuws is dat die auto, net als die van jou als nieuw is Kun je nog heeeeeeel lang plezier van hebben. @Smart; En ik heb zat betere en dan ook met een aaifeun
  12. Welkom en wanhoop niet, er lopen hier wel wat Sorento techneuten rond
  13. bigwade

    26-xxk1

    wordt dat niet per week bijgewerkt ?
  14. bigwade

    ervaring venga

    Ja je moet zo'n cameraatje tenslotte goed vasthouden anders ligt hij tussen de trappers..
  15. bigwade

    Plekjes in lak

    Die dus met als happy end gratis zuigen
  16. Ik heb ook eens een dealer gehad die precies wist hoe ik de koffie dronk maar dat was minder positief dan jouw verhaal denk ik
  17. bigwade

    Plekjes in lak

    ^^ dat is hier een erg gedurfde uitspraak hoor :-) Beter is die zooi er idd direct af te halen (en dan alsnog door de Anac)
  18. bigwade

    ervaring venga

    Staattie bijna stil, wil het nog niet lukken een scherpe foto te maken, tsss Probeer het eens bij bijna 100, haha ! (Ik heb een hoop van dit soort plaatjes, dit is met de Canon S100)
  19. bigwade

    ervaring venga

    Dan kun je er nog 20 jaar mee doen.
  20. Meneer heeft nogal een historie en niet alleen hier.
  21. Ik heb geen idee waarom je het steeds probeert. Zoek hulp en wordt beter.
  22. Manual pag 4.41 Zat er bij mij iig op
  23. Zwaai...........
  24. bigwade

    ervaring venga

    Die flessen staan hier, dus dat wordt vestzak/broekzak en schiet niet op
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...