Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Dwalen we niet wat af ?
  2. Rokjesdag?
  3. Een Ur Ban, haha !
  4. Dat heb je mooi verwoord Maar als ik dat zou zeggen gaat hij schuimen. Welkom op de negeerlijst
  5. Bij het handje werkt zo... Als je iets zoekt, doe dat vooral op Google met kiaclub.nl+zoekargument. Ik kwam deze tegen http://www.kiaclub.nl/topic/5267-accessoires-voor-de-nieuwe-sportage/ Welkom en wat een leuk kleurtje zeg Veel plezier met je nieuwe auto !
  6. Even voor het algemene beeld voor de andere leden. Dhr. Urbanfoto heeft een zeer rijke historie w.b herrie maken met wie of wat dan ook. Hij heeft in een andere draad aangegeven dat hij klaar is met Kia. Er is hem veel plezier gewenst elders.
  7. Dacht even dat het zo'n oranje ding was... Maar nee. Welkom en veel plezier met je auto !
  8. Vinden wij een mooie auto ! Veel plezier ermee ! Leuk kleurtje gekozen ?
  9. Toffe vader ! Dames, veel plezier met de nieuwe bolide
  10. Verstandig besluit in uw geval. Veel plezier elders !
  11. ^^ Het glas is half vol, toch ? en bekijk deze eens: http://www.kiaclub.nl/topic/10392-ruim-parkeren/
  12. ik vond het ook al wat pover
  13. Welkom en veel leesplezier !
  14. Ben ik geheel met je eensch, maar als een bedrijf als Kia aangeeft dat het rijden op E10 zonder (ZONDER) problemen kan,zie ik dat kennelijk "niet zuinig zijn op je auto " niet helemaal op zijn plaats.
  15. Lekker handig../not
  16. Wederom een Wendy. Ben er dol op. Veel plezier met je auto.
  17. Wat is een klopsleutel ?
  18. Zo'n mover is cool. Heb dat een paar keer gezien, kun je mensen ook mee foppen btw
  19. Woeste vrijmibo gehad ?
  20. Mooi grilletje idd. En op z'n oud Hollands; wat kost dat nou incl. montage ?
  21. Met 7 jaar garantie ? Maak je je daar zorgen over ? verzonden vanaf mijn iMac27" met behulp van Tele2
  22. We hoeven iig niemand te feliciteren, da's winst !
  23. Vandaag is er niemand jarig, da's ook wel eens lekker, toch ?
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...