Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Toch wel zwaarste velours kwaliteit..? Heb spijt dat ik dat niet heb gedaan. Had een heerlijk matje in de SP3 en dat zou de norm moeten zijn
  2. Stress ? welnee, vermakelijk, dat wel.
  3. Echt mooi kan ik em niet vinden, maar het zal heerlijk rijden. Peugeot maakt hele goede onderstellen. Veel plezier ermee !
  4. Ik denk het. Heb zelf een setje van automatten.nl, de een na beste kwaliteit en na 30 K nog geen zichtbare slijtage.
  5. bigwade

    Webasto Zonnedak

    gezellig, dat getik op dat dakje, en lekker rustgevend.
  6. Is het een witte misschien ?
  7. Misschien hapert de auto...
  8. ^^maar zeggen jullie nou allebei hetzelfde ? Dat lees ik even niet. Zal eens kijken naar dat Halfords spul.
  9. Jammer dat je niet even in wilt gaan over je nieuwe totale km prijs en die van de Picanto. Volgens mij heb je die cijfertjes namelijk liggen Zou een leuk inkijkje geven. Verbruik is natuurlijk niet de enige kostenpost.
  10. Bij de meeste inbouwers kun je merk en type invullen en dan rolt daar een versie met prijs uit. Met een Johnn Gold systeem kom je vaak op 600-650 euro uit. Google ook even op kiaclub.nl+cruise control. We hadden er laatst ook een draadje over. Het heette toen even kroescontrol
  11. De bedank knop zit naast de rapporteer knop
  12. NB er is ellende geweest met de krukas met modellen 2005 Kijk even op den Google na of dit een gemodificeerde idd type 2006 is.
  13. MustHave 1 heb je direct al opgelost. Briljant !
  14. Probeer eens in contact te komen met het opperhoofd after sales bij KiaMNL. Misschien heeft één van de KCG leden wel een mailadres. Dit zou gewoon netjes opgelost moeten worden met je dealer en een stukje extra van KiaMNL, lijkt mij.
  15. Je hebt dus nu een 13 jaar oude audi ipv een Kia met 7 jr garantie vanwege het verbruik aangeschaft. Je hebt ongetwijfeld de cijfertjes van beiden liggen w.b. verbruik, wegenbelasting, onderhoud (duur bij audi) rente kosten, afschrijving etc. We zijn benieuwd wat je daar maandelijks mee op schiet. Laat eens even weten, lijkt me leuk.
  16. bigwade met kleine letter btw.
  17. Zit in je profiel. Rechterkolom, een na onderste
  18. Welkom ! En techneuten zijn altijd handig om aan boord te hebben. Wat doe je wb autotechniek ?
  19. Hij heeft dan ook wel heel veel pech met zijn auto. Kia onwaardig. Een mooi inruil voorstel zou ze ( dealer/importeur) sieren !
  20. Graag gedaan weer hoor.
  21. Hier dus http://www.kiaclub.nl/topic/9091-testdrive-kia-optima/
  22. ^^ jij bent een maandje achterstand aan het wegwerken ?
  23. Doen hoor, al is het maar voor Wim!
  24. kunnen we ons uitspreken over de exit uit de EU. Daarna kunnen we terug naar de gulden en kan met die batch ook Wims winkelwagenmuntje worden mee geslagen. Zo ingewikkeld is dat toch niet ?
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...