-
Aantal Items
11027 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
-
Dagen Gewonnen
218
Inhoud Type
Profielen
Forums
Evenementen
Blogs
Garage
Ideas
Alles dat geplaatst werd door bigwade
-
Je had het over de grote jongens Onderaan dat artikel staat dat zelfs V-power geen verschil maakt met gewone benzine en dat dus alle Euro 95 min of meer gelijk is. E10 als Euro 95 verkopen mag niet.
- 11 antwoorden
-
- 1
-
-
- hoogfrequente
- trilling
-
(en 1 meer)
Getagd met:
-
tinq tango mag geen E10 als Euro 95 verkopen. Dat is een feit, dat zou oplichting zijn. Bij mijn Tango is dan ook geen E 10 te koop
- 11 antwoorden
-
- hoogfrequente
- trilling
-
(en 1 meer)
Getagd met:
-
Bijzonder.. staat er niks op je contract ?
-
Je ziet door de rozen de bos niet meer....... Overigens als beide rozen Harry hadden geheten zaten jullie alweer aan de patience, mannen...
-
Hou eens op met die onzin.. http://www.kiaclub.nl/topic/5173-sportage-2010-chiptunen-heeft-dat-zin/?p=151384 http://bit.ly/1i9aMcH http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/dure-premium-benzine-rijdt-niet-zuiniger/speel/1/
- 11 antwoorden
-
- hoogfrequente
- trilling
-
(en 1 meer)
Getagd met:
-
Ik zat ook al zoiets te bedenken maar dan tussen het reservewiel en bodemklep
-
Hoi Roos ! Picantootje van welk jaar ? Plaatjes ?
-
Hallo, weer een nieuwe Kia rijder.
bigwade reageerde op John Bakker's topic in Nieuwe leden / Introductie
Hoi John ! -
wit poeder op dashbord van kia rio 2012 (Kia)
bigwade reageerde op Kiaclub Nieuwsrobot's topic in Technische Problemen (Particulieren)
Import auto dus. Doet dat nog wat in de garantie ? -
wit poeder op dashbord van kia rio 2012 (Kia)
bigwade reageerde op Kiaclub Nieuwsrobot's topic in Technische Problemen (Particulieren)
coke filter werkt niet ! -
Wordt een mooie bos rozen zo
-
Google maar eens op biobrandstof en bijvoorbeeld regenwoud. http://tinyurl.com/mavp5do http://tinyurl.com/mxfck9k
-
citaat "O,ja voor de liefhebbers is er een snackbarretje waar je een heerlijke ijsje of een frietje kan krijgen. :-)" Met nadruk op KAN dan toch zekers.. Mooie plaatjes en verhaal ! Fijne Pasen !
-
2e plaatje zelfde auto
-
en doet niks meer of minder w.b power en wordt ook CO2 technisch niet met een leuk label gewaardeerd. Kortom, kansloos in NL.
-
w.b prestaties blijft het met de nieuwe 2.0 huppeldepup. Beter hadden ze de 1.6 van een turbo ala proceed GT kunnen voorzien.
-
vraagje over speakerbekabeling achter de radio
bigwade reageerde op wijnand1986's topic in Picanto 2
Heb je dit nou allemaal thuis link-technisch gezien paraat staan ? Ik zou een draai om mijn oren krijgen, haha ! -
bijna dan hè
-
De zoekfunctie werkt niet zo goed. Dat is vaak op forums. Als je bijv. hier op LPG gaat zoeken krijg je ook niks. Via Google met "kiaclub.nl+zoekterm" gaat het prima. E10 komt vooral in Frankrijk en Duitsland voor dacht ik. Helaas wordt er kostbare landbouwgrond voor gebruikt om dat spul te maken. Heeft iets te maken met de groene gekte
-
Durf het bijna niet te vragen maar wie is de begrijpende dealer ?