Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

EK 2012 - Nederland v.s. Duitsland  

21 leden hebben gestemd

1. 1. Wie wint het duel Nederland - Duitsland?

Aanbevolen Berichten

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Rio Tom kan zo maar eens gelijk hebben wat ik echt niet hoop :no:

Geplaatst

ik denk ook duitsland... 1 doelpunt tegen 0 oranje. was om te janken gister. En ik gun ze ook wel wat vrije tijd in hun dure huizen.

Geplaatst

Ik ben geen voetbal fan zoals zovele maar heb het idee dat ze de oosterburen een flink pak slaag gaan geven,

Maar ja wie ben ik heb geen verstand van voetbal :lol:

Geplaatst

Ik begin me onderhand af te vragen wat Kia/Hyundai in de voetbalwereld doet gezien de meldingen

"ik ben geen voetballiefhebber" op dit forum.

Zelf ben ik er ook zo een; als het moet....dan leuk kijken met de buren.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Stelletje soffties...... <_<

Je bedoel de spitsen van het NL elftal?

Geplaatst

Ja, vooral die Van Persie.

Bertje zal wel zo eigenwijs zijn en hem blijven opstellen, maar er mankeert iets aan die wiebelbenen van Van Persie.....

Nou is Huntelaar, 5 km verderop geboren, nu ook weer niet de verlosser want geen complete speler, maar hij scoort

wel zulke ballen die Van Persie heeft laten liggen. Dus een basisplaats is nu wel gewenst. Huntelaar is WEL een afmaker!

BTW! Ik ben nog nooit bij een wedstrijd weggelopen van NL-elftal, maar afgelopen zaterdag ben ik 20 minuten voor tijd

lekker gaan douchen. Wat een k....wedstrijd was dat zeg!!

Ach, we moeten die Duitsers maar eens weer op hun falie geven.... :taz:

Geplaatst

Ja, verander maar van onderwerp....ik hou je in de gaten! <_<

Geplaatst

Ik denk het ook....animsergent.gif

Helemaal opgefokt door NL -Dld.

Geplaatst

Zo ook direct maar is een nieuwe profielfoto, iets persoonlijker... :P

Jammer...... B)

• Like 1
Geplaatst