Gast Warmentuuter Geplaatst 14 Augustus, 2012 Geplaatst 14 Augustus, 2012 Geintje pimpmaster. Die functie heb ik niet op mijn Venga zitten. (inklappen gaat nog handmatig ) Maar sleutel uit het slot en de deuren gaan wel open (dat dan weer wel) Je kan niet alles hebben Maar leuk aan geboden om bij de Kia serv. center Edam langs te komen. Ik blijf het leuk vinden wat je allemaal met die auto doet. Quote
xtra40 Geplaatst 14 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 14 Augustus, 2012 Ja hoor ook met nep en niet bestaande klachten is u welkom In service centrum edam waar de koffie altijd klaar staat Quote
Remko .me Geplaatst 14 Augustus, 2012 Geplaatst 14 Augustus, 2012 heb je het al voor elkaar dat de elektrische ramen automatisch dichtgaan? Quote
xtra40 Geplaatst 14 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 14 Augustus, 2012 Nee heb me daar ook nog niet mee bezig gehouden Wist niet dat daar vraag naar was moet ik ook ff opzoek eerst naar de schema's Quote
RB- Geplaatst 14 Augustus, 2012 Geplaatst 14 Augustus, 2012 Dat is ongeveer waar ik mee bezig ben. Ik wil een eenvoudig stekkerbaar setje maken zonder solderen of knippen in de originele bedrading. Kun je het eventueel ook eenvoudig terug origineel maken. Het schema heb ik klaar. De basis is hetzelfde, met twee relaitjes. Maar de aansturing is anders. Het wordt dan een setje waarbij de spiegels inklappen als de inklapschakelaar aan staat (in de winter kun je hem dan uitzetten) EN de deur vergrendeld wordt. En weer terugklapt zodra je de deur ontgrendelt (met je aftandsbediening of de sleutel). De zoektocht naar de juiste passende stekkertjes in de deur is echter het moeilijkste. Dat is me nog steeds niet gelukt. stuur mij is een foto van de stekkers waar je naar op zoek bent,, ik ken namelijk aan vreselijk veel stekkers komen.. zonder al te veel moeite.. Quote
Tzeunis Geplaatst 14 Augustus, 2012 Geplaatst 14 Augustus, 2012 Ik ga volgende week een poging in de pico wagen als het kwa tijd een beetje meezit... Quote
Rio 013 Geplaatst 14 Augustus, 2012 Geplaatst 14 Augustus, 2012 Nee heb me daar ook nog niet mee bezig gehouden Wist niet dat daar vraag naar was moet ik ook ff opzoek eerst naar de schema's daar is zeker veel vraag naar Quote
xtra40 Geplaatst 14 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 14 Augustus, 2012 Hmmm nou als ok schema's kan vinden ga ik daar een nieuw project van maken Wie weet net als me spiegels dat ze na 30 seconden dicht gaan of als je de deur open doet Of als ik alle schema's kan vinden en dan ook die van de cv dag ik alles om gooi Dus als iemand schema's heeft dan zou ok zeggen graag Quote
xtra40 Geplaatst 15 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 15 Augustus, 2012 Ik ga volgende week een poging in de pico wagen als het kwa tijd een beetje meezit... ja het aansluiten is echt heel simpel het meeste werk is de deur bekleding af en opbouwen ;-) en als je hulp nodig hebt je weet me te vinden Quote
Ceesie15 Geplaatst 26 Augustus, 2012 Geplaatst 26 Augustus, 2012 Een beetje of topic maar: @ xtra40, mag ik vragen wat voor speakers je daar gemonteerd heb? en klinken ze goed? Heb je al de truc met de ramen? ik ben wel benieuwd hoor. Top dat van die spiegels. Quote
xtra40 Geplaatst 26 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 26 Augustus, 2012 Truc met de ramen ben ik nog niet mee bezig geweest ( druk druk druk ) eerst me andere projecten afronden Verder heb ik zelf de speakers van JBL GTO638 voor en achter gemonteerd en die klinken erg goed Ook heb ik een kleine active subwoofer onder de stoel er bij ligen en da maakt het plaatje voor mij Helemaal compleet ik heb de pioneer die ook in de kia accesoire lijst staat Maar sinds een paar weken heb ik ook de radio vervangen voor een ander exemplaar en dat is helemaal Top Als je in de buurt bent mag je altijd komen luisteren Quote
Ceesie15 Geplaatst 26 Augustus, 2012 Geplaatst 26 Augustus, 2012 Ik ben niet zo'n fan van extra subs. laatste vraag of topic: Zijn die jbls 17 of 13 cm? En bedankt voor de uitnodiging. Ik ben zelf ook druk druk maar als ik effe tijd heb wil ik zeker effe luisteren. Ik woon in Almere en dus niet zo ver van Edam(ik kan het eigenlijk zo zien liggen aan de ander kant van het water. Quote
phoenix2149 Geplaatst 27 Augustus, 2012 Geplaatst 27 Augustus, 2012 Aller eerst staat bovenaan dat ik je NIET wil overhaasten. Die automatisch inklapbare spiegels ben ik enorm van gecharmeerd, wat ik al eerder heb gemeld. Helaas kan ik de 16-9 niet om gewoon ff te checken en je werk te aanschouwen wat betreft de spiegels. Als je tijd hebt voor een toekomstige meeting, waar ik misschien wel kan, te kijken of het mogelijk is de spiegels (wanneer ingedrukt) automatisch inklappen als deur op slot gaan (maar niet tijdens het rijden natuurlijk ) en als de knop niet ingedrukt is het de "winter stand" is waardoor het voorgaande zal "overrulen". Dat zou, voor mij, een uber oplossing/wens zijn mocht je dat lukken. Ook kan ik voor de wellicht volgende meeting kijken of ik ook op tijd kan zijn voor een Xenon inbouw plek, dat zou ook top zijn, want dat spul via ebay is niet zo gek veel duurder dan die goede Philips x-treme vision lampjes, die trouwens ook een berg licht af geven. Quote
xtra40 Geplaatst 27 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 Augustus, 2012 Ik ben niet zo'n fan van extra subs. laatste vraag of topic: Zijn die jbls 17 of 13 cm? En bedankt voor de uitnodiging. Ik ben zelf ook druk druk maar als ik effe tijd heb wil ik zeker effe luisteren. Ik woon in Almere en dus niet zo ver van Edam(ik kan het eigenlijk zo zien liggen aan de ander kant van het water. Jbl is 16,5 cm en ik meen dat je de adapter ringen van een Opel Corsa moet nemen Maar daar weet Theo alles van Quote
xtra40 Geplaatst 27 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 Augustus, 2012 @ phoenix2149 Ik heb het nog al druk met andere dingen zo dat dit project stil staat En ik ben erg tevreden met hoe het nu zit dus ik ga er voorlopig even niet verder mee Zal wel van de winter worden Quote
theomonika Geplaatst 27 Augustus, 2012 Geplaatst 27 Augustus, 2012 Jbl is 16,5 cm en ik meen dat je de adapter ringen van een Opel Corsa moet nemen Maar daar weet Theo alles van http://www.pimtensen.nl/car-hifi/105c-speakers/217l-speaker-adapters/230l-opel/# Opel Corsa / Tigra / Astra / Vivaro / Meriva / Zafira Signat S60.4830-017 zo wel voor als achter deze Speaker Adapters en deze Speakers http://www.correct.nl/artikel.php?menu=0.10&DIVISIE=consumer&ARTNR=429258 Quote
phoenix2149 Geplaatst 27 Augustus, 2012 Geplaatst 27 Augustus, 2012 @ phoenix2149 Ik heb het nog al druk met andere dingen zo dat dit project stil staat En ik ben erg tevreden met hoe het nu zit dus ik ga er voorlopig even niet verder mee Zal wel van de winter worden Nogmaals, wil je niet overhaasten. Ik wacht rustig af. Kun je het automatisch inklappen wat jij hebt ook uit zetten? Dat hij het niet doet. Want zoals je het hebt is eigenlijk al heel mooi, maar wil natuurlijk niet dat bij wat vriezerig weer me spiegels vast vriezen of de motor naar de malle miezer gaan. Quote
Rembo Geplaatst 27 Augustus, 2012 Geplaatst 27 Augustus, 2012 Prachtige modificatie, bedankt voor het delen! Ik vraag me wel af of het automatisch dichtklappen geen problemen kan geven als 's winters de spiegels bevroren zijn? Dan zou je eigenlijk een schakelaar moeten hebben het automatisch inklappen te overrulen. Quote
Derrek Geplaatst 27 Augustus, 2012 Geplaatst 27 Augustus, 2012 Ik zou me meer zorgen maken over je ruitenwisserrubbers. Als je de Rio start, dan geven ze standaard een slag. Weet iemand of dat uit te zetten is? Ik heb het schema van de automatisch inklappende spiegels wat aangepast zodat ze alleen werken als de schakelaar op "inklappen" staat en de auto op slot gaat en klappen weer uit als de auto van slot gaat. Staat de schakelaar niet op inklappen, dan gebeurt er niets (winterstand). 1 Quote
xtra40 Geplaatst 27 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 Augustus, 2012 die ruiten wissers kan jan je alleen uit zetten door de handle nog een stand naar beneden te zetten en pas op automaat te zetten als het regend dit doe ik ook want de ruiten wissers wissen ook wel eens spontaan als het raam kurk droog is en dan gaan ze wel makenlijk omhoog maar de slag naar beneden die doet zeer ps even een brutale vraag maar heeft u die spiegel aanpasing ook op schema of zit dit in het hoofd Quote
xtra40 Geplaatst 27 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 Augustus, 2012 Goed bezig hier! ja ja de rio mannen (pimpmasters) zijn goed bezig ;-) Quote
phoenix2149 Geplaatst 28 Augustus, 2012 Geplaatst 28 Augustus, 2012 Ik zou me meer zorgen maken over je ruitenwisserrubbers. Als je de Rio start, dan geven ze standaard een slag. Weet iemand of dat uit te zetten is? Ik heb het schema van de automatisch inklappende spiegels wat aangepast zodat ze alleen werken als de schakelaar op "inklappen" staat en de auto op slot gaat en klappen weer uit als de auto van slot gaat. Staat de schakelaar niet op inklappen, dan gebeurt er niets (winterstand). Dat is PRECIES wat ik zou willen op onze PICO!!! Kan je eens een filmpje maken net als xtra40? Quote
Ceesie15 Geplaatst 30 Augustus, 2012 Geplaatst 30 Augustus, 2012 Ik heb de speakers gehaald en ga ze zaterdag monteren. Goed werk Derrek maar is het mogelijk dat ik ook het schema krijg dan ga ik het meteen toepassen dan ga ik meteen de truc met de spiegels doen. De bekleding ts er dan tochal vanaf. Is het met de zelfde relais? Quote
coolman_kk Geplaatst 4 September, 2012 Geplaatst 4 September, 2012 http://igbooster.co.kr/eshop/mall/detail.htm?ass_code=AS1215446126&p_code=p1322453395&pg=1 http://igbooster.co.kr/eshop/mall/detail.htm?ass_code=AS1215446126&p_code=p1322455897&pg=1 http://igbooster.co.kr/eshop/mall/detail.htm?ass_code=AS1215446126&p_code=p1335522436&pg=1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.