Jump to content

verlichting klokken spel

Picawhite

Recommended Posts

Hallo , is er iemand bekend met wat voor lampjes de tellers zijn uitgevoerd of zijn dat leds?.

Vind de witte tellers en de rode radio/kachel niet echt een geheel wil dus de tellers ook rood maken.

Mvg Jan

met wat voor lampjes de tellers zijn uitgevoerd of zijn dat leds?

Vind de witte tellers en de rode radio/kachel niet echt een geheel wil dus de tellers ook rood maken.

Reken maar op ouderwetse gloeilampjes en om de tellerverlichting nu rood te maken... lijkt me persoonlijk iets waar het voordeel (zelfde kleur) van geen kanten opweegt tegen de kosten (led-lampjes), gemak (moeilijker afleesbaar), werk (halve dashboard uitbouwen).

Ik vind de witte verlichting van de Picanto-tellers erg fraai. En je kunt de radio altijd nog op 'dark' zetten, zodat je die niet ziet.

Reken maar op ouderwetse gloeilampjes en om de tellerverlichting nu rood te maken... lijkt me persoonlijk iets waar het voordeel (zelfde kleur) van geen kanten opweegt tegen de kosten (led-lampjes), gemak (moeilijker afleesbaar), werk (halve dashboard uitbouwen).

Ik vind de witte verlichting van de Picanto-tellers erg fraai. En je kunt de radio altijd nog op 'dark' zetten, zodat je die niet ziet.

Als het inderdaad gloeilampjes zijn is het nog relatief eenvoudig; daar schroef je redelijk makkelijk een ander kleur lampje in. Een ledje omsolderen is juist meer gepruts. Maar ben het wel met je eens; dat kon wel eens veel gedoe zijn voor relatief weinig effect.

Oke das duidelijk ,maar eventueel led's solderen doe ik ni moeilijk om, is me werk, heb al vaker leds verwisseld is dash en radio's van fabriek uit.

Hou ni zo van verschillende kleuren vandaar, sommige auto's zie je witte dash verlichting , rode kachel verlichting en groen voor de radio, mijn motto gewoon een kleur, en nogmaals het werk maakt me niet uit is me beroep en die paar euro's voor leds,who care's.

• Like 1

Oke das duidelijk ,maar eventueel led's solderen doe ik ni moeilijk om, is me werk, heb al vaker leds verwisseld is dash en radio's van fabriek uit.

Hou ni zo van verschillende kleuren vandaar, sommige auto's zie je witte dash verlichting , rode kachel verlichting en groen voor de radio,

mijn motto gewoon een kleur, en nogmaals het werk maakt me niet uit is me beroep en die paar euro's voor leds,who care's.

Als je dit gaat doen, wil je dat dan documenteren met foto's? Ik vind dat namelijk wle interessant: mijn vorige auto was een Aygo en

daarbij was de verlichting ook met LEDs, welke ik voor enkele tientallen mensen heb omgebouwd naar allerlei andere kleuren.