Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mijn vriendin heeft een keer het portier (van haar moeder's auto) opgeslagen tegen een Ferrari... Maar goed dat ik daar niet bij was; maar de Ferrari-bestuurder was 'not amused'.

Krijg je dit: dsc0381f.jpg

Leuk kenteken trouwens.

• 3 weken later...
Geplaatst

Dit maar niet doen :

http://tinyurl.com/ctkvgg9

was bij mij om de hoek

Gelukkig niks aan de hand.

Bewoner tamelijk laconiek en maakte zich meer zorgen over de "daders" die 30 meter verderop wonen.

Oud stel, geschrokken door bakfietsouder met kind en zelfs die zijn nog heel.

PARKEREN_03.png

• 2 weken later...
Geplaatst

http://img213.images...i/imageaek.jpg/ ( ik krijg nooit die foto's hierin dus maar even met een linkje )

in parijs, ik dacht ik zet hem voor die ferrari dan sta ik altijd goed.

Als je hem dubbel parkeert en je auto is minder waard dan 1 ton dan heb je aan mij een verkeerde want dan zal ik alles doen om er voor te zorgen dat je klem staat

• 4 weken later...
Geplaatst

Misschien preventief toch maar deze achter de vooruit plaatsen.... Warning20Do20Not20Screw20With20my20Kia20copy.jpg

• Like 2
Geplaatst

Misschien preventief toch maar deze achter de vooruit plaatsen.... Warning20Do20Not20Screw20With20my20Kia20copy.jpg

En hoe komen we hieraan? Kan ik mijn order ergens plaatsen? :)

Geplaatst

Ben ik toevallig met Googlecrossen tegengekomen. Zou niet weten waar vandaan.

Maaruh, deze tekst Googlen doet misschien wonderen.... ;)

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Och, deze kan wel over de zeven jaar garantie sticker :-) :-)

• 2 weken later...
  • 9 maanden later...
Geplaatst

Zaterdag met het wassen van de auto ook een deukje met. Blauwe lak op de bijrijdersdeur gevonden.

Echt balen dat er dan niks van gezegd wordt. Kan hopelijk gerepareerd worden met uitdeuken zonder spuiten. Volgende week woensdag naar het schadeherstelbedrijf

• Like 1
Geplaatst

Twee of drie weken geleden heb ik een nieuwsbrief van kia gekregen waar in de portierbescherming als actie in stond. €99 incl montage ipv €140.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...