Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

VSM pakket niet gemonteerd

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tja, ik voel mij ook erg veilig met mijn 6 airbags, weet natuurlijk nooit of deze ook werken (of gemonteerd zijn....)

Ik zoek touwens nogsteeds naar de poll.... Voor mij is het optie A

En ik hoop natuurlijk dat alles er wel gewoon in zit.

Geplaatst

Is dat dan enkel een Nederlands probleem of moeten de Belgen zich ook zorgen maken. Volgens mijn dealer hebben alle Belgische Rio's VSM/HSA... tenzijn wagens die via nevenimport werden verkocht (bij globale dealers zoals Cardoen) Nu goed, ik ga de mijne toch ook eens laten uitlezen of iemand de VIN-code doorsturen. Ik heb eerlijk gezegd die HSA nog nooit moeten gebruiken denk ik. Zal eens ergens een voldoende steile helling moeten zoeken.

Geplaatst

Dames, heren.

Die Poll kan ik ook niet vinden.

Die zal opgestart moeten worden door RIO eigenaren.

KCG is een contact groep en geen probleem oplosser.

Dus maak een Poll aan.

Verder lees ik iets van iemand die lid is geworden om 2000 euro schadevergoeding of een vol lederen interieur te eisen.

Nou die is hard op weg om de fel begeerde bokaal, de AUW-gurk te bemachtigen.

• Like 2
Gast Warmentuuter
Geplaatst

O, je bent al goed bezig bloem33.

Zou zeggen ga eens terug naar je dealer of eisen reëel zijn.

We horen het graag.

Geplaatst

Ik begrijp heel erg goed dat de Rio eigenaren balen dat dit pakket er niet inzit.

Zelf zou ik ook direct bij de dealer hebben gestaan om dit uit te laten lezen.

Ik vind de hill assist een super handig hulpmiddel waar ik zelf elke dag gebruik van maak.

Ik rij namelijk elke dag een helling bij mijn werk op waar het heel erg druk is.

De optie werkt bij mij wel elke dag een keer.

Zou dus zelf die optie niet willen missen.

Nou wordt er alleen gesproken over een lagere inruil.

Hier heb ik toch mijn twijfels over, dit omdat geen een enkele dealer je auto aan de computer hangt wanneer je je auto laat taxeren.

En geen enkele dealer zal hier tijdens de inruil over praten.

Wel hoop ik voor jullie dat er een goede regeling wordt getroffen, het is en blijft een heel bezit waar de meeste op dit forum super zuinig op zijn.

Succes met jullie actie!

Geplaatst

Ook ik heb geen Hill assist en vraag me af wat er nog meer allemaal niet in zit. Half oktober gaat Kia Nederland contact met mij opnemen is mij toegezegd. Ik ben benieuwd wat de oplossing wordt.

Geplaatst

Venga 1, als je naar de dealer gaat om je auto uit te laten lezen over het VSM pakket en er blijkt dat het er niet op zit dan zullen ze dat zeker noteren. Als je dan terug komt over 5 jaar, allang vergeten dat je het niet hebt dan denk ik wel dat de dealer even kijkt in het systeem naar onderhoud e.d. Als je je VIN nummer aan coolman geeft dan krijg je er ook 2 screenshots bij waar dus je onderhoud en alle andere zaken die je hebt gedaan op staan. Zo stond er bij mij dat ik 28-02 was geweest voor iets met het stuur ( daar moest iets anders geplaatst worden ) maar als je een VW wilt kopen dan hoef je er niet over te praten natuurlijk. En ik denk niet dat de minderwaarde 2000 euro is. Hooguit 500 euro. Daarnaast kan je met de dealer er wel over uit komen dat het niet zo spannend is dit pakket ( zelf zeggen ze ook dat het 100 euro waard is ) + als je hem inruilt het gemis a 400 euro ofzo. zit je totaal op 500 euro minder inruil.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...