Specialmade Geplaatst 14 Oktober, 2012 Geplaatst 14 Oktober, 2012 @Xtra40 & XYCHIX, Fantastisch, geweldig, prachtig etc etc etc. Jongens was is dit mooi. Xtra40 alle lof voor je inzet, hulpvaardigheid en vakwerk. Dat forum-leden elkaar op deze manier bijstaan ...... Voor beide één woord: Xtra40 BEDANKT en voor XYCHIX SUCCES Xtra40: Het geld voor het steunfonds is onderweg, je hebt het dubbel en dwars verdiend. Grtz. Specialmade Quote
xtra40 Geplaatst 15 Oktober, 2012 Geplaatst 15 Oktober, 2012 We zijn rond de klok van 10 uur half 11 begonnen en rond de klok van 1600 uur was de klus geklaard En werd de motor gestart En zo ver als te zien zat alles in 1 keer goed weinig rook en lopen als een zonetje Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 15 Oktober, 2012 Geplaatst 15 Oktober, 2012 Kijk dit zijn de klussen. Je ziet de mannen genieten. Knap werk Eelco, Theo, Jeffery. Xychix is vast heel blij met het pimpmaster team. Quote
xychix Geplaatst 15 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 15 Oktober, 2012 Natuurlijk ben ik dolgelukkig met deze helden! Het was niet alleen een succesvolle operatie maar voor mij ook erg leerzaam. Ik heb gezien dat er nog veel te leren valt, toch zou ik zo weer aan zo'n klus beginnen. De aanhouder wint zeggen ze toch Hulde voor het vakmanschap van Eelco die al 'motor-knuffelend' met zijn ogen dicht aan de achterkant van het blok boutjes terug draait! Dit was dus geen 'foto pose' maar 'werk in actie'!!! 1 Quote
xtra40 Geplaatst 15 Oktober, 2012 Geplaatst 15 Oktober, 2012 zo hier het beloofde filmpje van de eerste start na dat we de wagen even naar buiten hadden geduwd 1 Quote
xychix Geplaatst 16 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 16 Oktober, 2012 Eerste 30 km zitten erop. Gisteren na 10 km nog wat olielekkage aan de aftapplug, toch nog maar wat strakker gedraaid. Als het nog niet goed is moet hij er nog maar een keer uit en nieuwe ringen er onder. (niet zoveel zin in dat gesmeer). Ook nog even een liter extra koelvloeistof gevuld. Hopelijk blijft het nu mooi op peil, anders ook daar nog eens verder in duiken. Quote
xtra40 Geplaatst 16 Oktober, 2012 Geplaatst 16 Oktober, 2012 Klop hoor dat het koelwater nog wat zakt was ik vergeten te zeggen maar als je gaat rijden even een ritje doen met je kachel op stand warm die is ook leeg en kan zit dan goed vullen daarom zakt het de eerste rit Quote
Alex VB Geplaatst 16 Oktober, 2012 Geplaatst 16 Oktober, 2012 De Pimpmasters hebben het weer voor elkaar. Blij dat er weer een KIA rijder geholpen en tevreden is.. Keep up the good work guys. Quote
xychix Geplaatst 16 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 16 Oktober, 2012 xtra40,kleine lekkage aan koelwaterretour leiding als het echt warm wordt (blijkbaar komt er dan nog wat meer druk op te staan). Hij lijkt ok alleen te druppen als hij flink belast is geweest. Ik zal eens kijken of ik daar een schroef klem op kan zetten, dus knijp klem wegschuiven ringklem op zijn plek. Heb ook niet zo'n zin alles weer af te tappen. Hij is APK afgekeurd op het wiellager rechts voor, blijkbaar ook een gevolg van de vangrail in Frankrijk. daarover nog een apart topic. Quote
xtra40 Geplaatst 16 Oktober, 2012 Geplaatst 16 Oktober, 2012 zo hee vandaag een heerlijke verassing in ontvangst mogen nemen 5 Quote
bigwade Geplaatst 24 Oktober, 2012 Geplaatst 24 Oktober, 2012 Als subsponsor ben ik even benieuwd naar de huidige status. Doet alles het nog ? Quote
xychix Geplaatst 25 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 25 Oktober, 2012 yes, alleen met wat beperkte kilometers omdat er een wiellager rechts voor vervangen moet voor de APK. Als ik niet veel KM's maak krijg ik de herkeuring nog gratis. Heb er nu zo'n 120 km mee gereden, moet nog even de koelvloeistof retour opnieuw vastzetten. Maar volgens mij geld met zo'n turbo; hij doet het OF hij loopt meteen stuk. Volgens mij zit ik in de eerste categorie. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.