Ga naar inhoud

KIA RIO DESIGN EDITION


Venga1

Aanbevolen Berichten

Ik zit een enkele keer achterin mijn auto (niet vanwege mijn lange benen hoor :wink: ) en zit daar erg comfortabel. de instap is achterin wat laag vanwege de gebogen daklijn maar als je eenmaal zit, dan zit je prima, (ik ben 1,84m)

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik vind van wel hoor, alles wordt natuurlijk wat krapper door al die ronde vormen aan de buitenkant.

er past een flinke koelbox in en een kratje van de supermarkt daar naast (in lengterichting)

zo eentje: http://www.mobicool.com/pages/products/outdoor/b40_full.htm

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo allemaal ik heb vraag ik rij nu sinds 2 weken in een Rio pluspack helemaal top moet ik zeggen..maar de tellers en de meters van de superpack vind ik veel mooier weet iemand of je dan kan laten inbouwen en wat gaat dat kosten

Misschien ook een beeeeeeeetje offtopic?

Link naar reactie
Delen op andere sites


hij is in elk geval een stuk kleiner dan de venga maar verder zit alles er op en aan en ruimte is ervoor dat formaat genoeg achter in zitten is perfect

je zit niet opeen gedrukt met je benen opgetrokken maar lekker ruim

en de luxe die er in op en rond de auto aanwezig is is ook heerlijk vind ik dan

zelf vind ik de design edition niet zo mooi maar dat is smaken verschillen en ik snap best dat er mensen helemaal verlieft op zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien ook een beeeeeeeetje offtopic?

Dank je.

het valt me op dat hier heel veel mensen lang op de Rio moeten wachten, maar nu het btw tarief omhoog gaat schijnen er toch veel Rio's op voorraad te staan

Deze speciale uitvoering komt er in 4 kleuren,

ik ben benieuwd hoe deze uitvoering in het echt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kunt niet de tellers aanpassen naar supervision, de design uitvoering vind ik zelf niet mooi voor het bedrag wat je ervoor moet betalen. De mini 15" phantom's staan in vergelijking met de 17" niet mooi onder de auto.

En als je goed op de prijs let, kom je erachter dat het met het superpack maar 200 euro verschilt... (ok, kleine velgjes, maar wie wil dat nou)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb laatst een middagje met Warmentuuter mee mogen rijden en ik zou niet weten (buiten fondsen)

waarom je zo'n kar weg zou doen.

De hoge zit, comfort en instap zijn onbetaalbaar.

Zo'n Rio is voor mensen met nog een flexibele rug, haha!

grtz!

Je hebt zeker een punt, maar kijken mag toch :wink:

De auto is alweer 3 jaar, we kijken gewoon wat we gaan doen

Anders gaan we gewoon nog een aantal jaar er verder mee rijden, ben gewoon beniwuwd naar de huidige markt waarde.

Zal wel weer flink gaan tegenvallen :?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi Peter,

Zo das lang geleden!

Kofferbak bevalt mij prima, is natuurlijk kleiner dan de Venga.

4 personen is erg goed te doen, lagere instap is wel vervelender dan de Venga.

Ik vind de ruimte echt goed te doen, eigenlijk is hij ontzettend ruim!

Voor mij was het de beste inruil ooit de Venga voor de Rio.

Wat wil je nog meer weten?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi Peter,

Zo das lang geleden!

Kofferbak bevalt mij prima, is natuurlijk kleiner dan de Venga.

4 personen is erg goed te doen, lagere instap is wel vervelender dan de Venga.

Ik vind de ruimte echt goed te doen, eigenlijk is hij ontzettend ruim!

Voor mij was het de beste inruil ooit de Venga voor de Rio.

Wat wil je nog meer weten?

Hoi Remko

Zeker lang geleden!

Hoe gaat het met je? Pm even!

Is de Rio nou veel voordeliger in de kosten als je venga of valt dat tegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Remko

Zeker lang geleden!

Hoe gaat het met je? Pm even!

Is de Rio nou veel voordeliger in de kosten als je venga of valt dat tegen?

Veel voordeliger.

1 op 18 gemiddeld.

geen 50 euro wegenbelasting, lees 0 euro!

verzekering 46 euro ipv 64 euro..

Al met al dus een flinke winst, en dan het verbruik dat veel gunstiger is voor mij.

Qua onderhoud zijn de kosten gelijk!

Ik PM je!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Veel voordeliger.

1 op 18 gemiddeld.

geen 50 euro wegenbelasting, lees 0 euro!

verzekering 46 euro ipv 64 euro..

Al met al dus een flinke winst, en dan het verbruik dat veel gunstiger is voor mij.

Qua onderhoud zijn de kosten gelijk!

Ik PM je!

WTF: 46 euro voor verzekering???? :ninja: :ninja:

Ik betaal 92 per maand, waar ben jij verzekerd en hoeveel schadevrije jaren heb je? Ik heb all risk, zonder eigen risico, 3 jaar nieuwwaarde en boven 20.000 km. Rechtsbijstand en inzittenden heb ik er ook bij. Maar 46 is wel heel goedkoop. Ik heb 1 schadevrij jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik betaal nog geen €35 per maand aan verzekering voor mijn all risk en 2 jaar nieuwwaarde. Ik heb wel meer dan 10 schadevrije jaren. Zit aan de max met no claim.

Mijn verzekering loop via de Goudse.

Link naar reactie
Delen op andere sites


max korting en betaal 20 euro bij de ABN. wel icm alle andere verzekeringen en hypotheek enz.

maargoed, voor verzekeringen is er een speciaal topic ? :)

om ook antw te geven op de gestelde vraag:

Hij is ruim zat, ik kan achter mezelf zitten ( 1.85 lang ) kofferbak is ook prima voor normaal gebruik. 288 liter en als je de bank plat legt heb je helemaal veel ruimte.

De venga oogt mij wel ruimtelijker en hoger waardoor dat misschien fijner is als je moeite hebt met instappen in de rio.

De rio vindt ik er stukken beter/sportiever/moderner uit zien dan de venga maar dat is persoonlijk en daarom heb ik ook een rio ipv een venga.

Alleen ik zie nou niet echt een meerwaarde in die special edition ( misschien over 4-5 jaar met inruil ? ) maar buiten dat en als het niet veel in geld uit maakt zou ik lekker de superpack nemen met 17" velgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


wij betalen ook maar tegen de 35 euro inclusief alle opties bij de verzekering ( nieuwwaarde en geen eigen risico en inzittenden etc )

maar wel 8 schadevrije jaren ( eigenlijk maar 1 schadevrij jaar, maar dankzij de premiebeschermer die er toendertijd nog was zijn we in premie niet terug gezakt... )

gewoon nooit meer overstappen van verzekeraar :P

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...