rudolpho Geplaatst 23 Januari, 2013 Geplaatst 23 Januari, 2013 In december gelijk de banden om laten ruilen voor Goodyear 4-seasons en gelijk een maatje groter...helemaal perfect. Quote
Murcielaygo Geplaatst 23 Januari, 2013 Geplaatst 23 Januari, 2013 Net mijn Picanto op Yokohame W-Drives laten zetten op origineel 14" lichtmetaal. Wat heb ik dat gemist zeg! Kan nu ineens wel zonder wheelspin uit mijn pakeervak wegrijden... Ik moet wel weer even wennen aan het lawaai, maar dat neem ik voor lief, zette bij de Aygo ook de radio altijd wat harder Quote
bigmac Geplaatst 25 Januari, 2013 Geplaatst 25 Januari, 2013 Zo is het! Hier in het noorden ligt er eindelijk ook sneeuw. Vanmorgen heb ik dan eindelijk mijn nieuwe winterbandjes (voor het eerst in mijn leven) kunnen uitproberen. Natuurlijk, glad is glad, maar je hebt duidelijk veel meer grip! Het geeft inderdaad een veiliger gevoel maar het blijft uitkijken. Leaseplan: Automobilisten met winterbanden passen hun rijgedrag onvoldoende aan om schade te voorkomen. Ze zorgen voor net zoveel schade op gladde wegen als bestuurders met ’gewone’ banden. Dat stelt Leaseplan, die „geen significant verschil in de schadelast” ziet, aldus een woordvoerder. „Winterbanden zijn een hulpmiddel, maar uiteindelijk bepaalt de bestuurder hoe veilig er gereden wordt. Ook met winterbanden moet de chauffeur zijn snelheid aanpassen aan sneeuw en gladde wegen.” 1 Quote
Rinuss Geplaatst 5 Februari, 2013 Geplaatst 5 Februari, 2013 Heb gewoon originele winterbanden van de dealer eronder gegooid 300€ maar een grip.. Bizar gewoon, Ook op het droge hebben ze veel meer grip dan de standaard kuhmo banden die er onder lagen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.