Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Klaar, auw.. Rio kapot

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi allemaal,

Alles goed met mij, maar met de Rio niet.

Vanmiddag op de A20..

uit het niets ineens vol op de rem gemoeten. Ik knal vol op iemand anders, vrachtwagen achter mij weet me net te ontwijken en knalt zo tegen de andere auto's op (gelukkig voor mij), alleen wat last van mijn nek.. Flink financiële schade, ik wordt voor ieder geval voor 1 ding aansprakelijk gesteld.. Kon er niks aan doen, lange remweg en van 100 naar 0 redden mijn auto niet.

Ik twijfel of alles goed gefunctioneerd heeft in de Rio, mijn remweg was knetter lang...

ik voel me niet helemaal top, mijn nek en armen doen voornamelijk zeer.

Airbags zijn binnen gebleven...

Tot die tijd, even Rioloos..

Ik hoop dat alles snel rond komt, ik moet er even overheen komen.

Geplaatst

Succes gozert en beterschap..

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Zo, dat is niet zo een mooi bericht.

Beterschap en dat je Rio weer snel heel is.

Geplaatst

@Remko.me

Gelukkig ben je er zelf nog redelijk goed vanaf gekomen.

Van 100 km naar 0 kan even duren dus hoe hard je nog reed

net voor de aanrijding blijft gissen. "Slechts" pijn in je armen

en je nek valt dan nog mee. Let wel even op met de pijn in je

nek en ga daar zorgvuldig mee om. Als je het niet vertrouwt raadpleeg

dan een arts. Is en blijft zonde van je Rio. Hopelijk ben je toch

goed verzekerd en wordt e.e.a. zo spoedig mogelijk geregeld.

Beterschap en heel veel succes.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Hoi Remko

Het belangrijkste dat er met jou niets aan de hand is!

Je had er niet aan moeten denken wat er eventueel gebeurd zou zijn als de vrachtwagen je niet had kunnen ontwijken.

Sterkte met de spierpijn morgen.

Je auto is toch minder belangrijk

Sterkte

Geplaatst

Het belangrijkste is dat jij er zonder kleerscheuren vanaf bent gekomen. De Rio is een verzekeringskwestie.

Beterschap en succes

Geplaatst

Auto zit voor in elkaar, niet total loss, dit weekend schade expert.

Bedankt heren!

Ik moet mij morgen melden met mijn nek, de politie vond het nu niet zorgelijk.

Het ging echt zo dat de boel ineens op de rem stond, voordat ik kon remmen ben je eigenlijk al te laat, het was niet eens druk maar gewoon KLAP ineens op de rem iedereen, ik ook vol in de rem (had toen nog maar 1 sec afstand denk ik, voordat je je kunt beseffen wat er gebeurt is het te laat..

Ik remde vol op de rem, slipte en kon niet sturen..(dit is voor mij nog een ding waar ik aan blijf denken)..

Ik denk dat ik niet heel hard reed toen ik hem klapte, meneer zit wel volledig in elkaar van achteren, bij mij is het meer bumperschade.. de Rio is echt kei hard heb ik het idee..

Komt goed, ik begrijp dat er tijdelijk wordt hersteld eerst en daarna volledig herstel binnen 3 weken.

Goed verzekerd maar ik zit op 3 schadevrije jaren, ik kelder direct naar de -1... dus als iemand tips heeft voor mij.. ik ga denk ik 105 - 120 euro betalen per maand...

maargoed, alles goed hier in ieder geval!

Geplaatst

Dus door jou stond ik in de file vandaag.

Gelukkig heb je zelf niks!

De rio is vervangbaar, je leven niet.

Geplaatst

Auto zit voor in elkaar, niet total loss, dit weekend schade expert.

Bedankt heren!

Ik moet mij morgen melden met mijn nek, de politie vond het nu niet zorgelijk.

Het ging echt zo dat de boel ineens op de rem stond, voordat ik kon remmen ben je eigenlijk al te laat, het was niet eens druk maar gewoon KLAP ineens op de rem iedereen, ik ook vol in de rem (had toen nog maar 1 sec afstand denk ik, voordat je je kunt beseffen wat er gebeurt is het te laat..

Ik remde vol op de rem, slipte en kon niet sturen..(dit is voor mij nog een ding waar ik aan blijf denken)..

Ik denk dat ik niet heel hard reed toen ik hem klapte, meneer zit wel volledig in elkaar va

Goed verzekerd maar ik zit op 3 schadevrije jaren, ik kelder direct naar de -1... dus als iemand tips heeft voor mij.. ik ga denk ik 105 - 120 euro betalen per maand...

maargoed, alles goed hier in ieder geval!

Geplaatst

Tip; All secure (all risk, recht, inzittende, verlengde nieuwwaarde, no claim garantie, extra accessoires (2500, totaal 5000), meer dan 20.000 km, eigen risico 0,00) 87,90

Ik had dit al eerder ergens gezien maar wil je juist niet dat de auto indeukt? Om de energie te op te nemen? Heb het idee dat jij nu de meeste impact hebt opgevangen ipv de auto.

Geplaatst

Remko!

Allereerst beterschap jongen! Een ongeluk zit in een klein hoekje (kleine afstand) en helaas heb je dat vandaag moeten meemaken. Gelukkig heb je zelf niet hele ernstige verwondingen, maar hou je nek in de gaten zoals specialmade al zegt.

Wat betreft de Rio....jammer, maar het komt goed. Je bent goed verzekerd dus zal vast geen probleem worden. Over de kosten hoef je je geen zorgen te maken. Ik ben naar aanleiding van jouw bericht gaan zoeken naar een nieuwe verzekeraar en zit nu bij, je raadt het al, onna-onna. Ik heb maarliefst 1 schadevrij jaar en betaal 81 euro. Dus jij gaat echt niet aan de 105-120 euro komen ;)

Veel beterschap en succes met de afhandeling ;)

Moeten we een fruitmandje sturen? :P

Geplaatst

@ blackviper, voor bovenstaande verzekering heb ik allsecur verlaten. Standaard 0 eigen risico, standaard 3 jaar nieuwwaarde en scheelde mij 12 euro per maand.

Geplaatst

Goed verzekerd maar ik zit op 3 schadevrije jaren, ik kelder direct naar de -1... dus als iemand tips heeft voor mij.. ik ga denk ik 105 - 120 euro betalen per maand

Oeps

Daar gaat goedkope verzekering.

Heb je geen noclaim beschermen?

Vraag eventueel wat hierin mogelijk is,je genoemde premie zou echt veel te veel zijn

Succes

Geplaatst

Hebben we beeld ?

sterkte remko..

btw ik heb vandaag een stuk of drie van die kopstaartjes gezien,

is altijd bij het begin van herfst/winter.

Veuls te dicht op elkaar en maar jagen....

en dan wennen aan nat wegdek....

Geplaatst

Remko, niet leuk wat je vandaag is overkomen, maar je kunt het gelukkig nog navertellen.

De rest is ondergeschikt aan jouw gezondheid.

Geplaatst

Eej Remko. Zoals de meesten al gezegd hebben, wees dankbaar dat je het wel heeft overleeft.

Voor nu is de Rio minder belangrijk. Ga maar eerst focusen aan je herstel.

Sterkte!

Geplaatst

Eej Remko. Zoals de meesten al gezegd hebben, wees dankbaar dat je het wel heeft overleeft.

Voor nu is de Rio minder belangrijk. Ga maar eerst focusen aan je herstel.

Sterkte!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...