bigmac Geplaatst 3 Oktober, 2012 Geplaatst 3 Oktober, 2012 Oei, dat is schrikken zeg; gelukkig heb je het er grotendeels heelhuids afgebracht en dat is toch het voornaamste. Beterschap!
rightone Geplaatst 4 Oktober, 2012 Geplaatst 4 Oktober, 2012 De meeste mensen hebben het al gezegd gelukkig heb je zelf "bijna" niets en een auto kan je vervangen een mensenleven niet, sterkte!
Huizebakker Geplaatst 4 Oktober, 2012 Geplaatst 4 Oktober, 2012 Heel veel sterkte! Je moet zeker naar de huisarts, nekletsel kan ook pas op langere termijn voor overlast gaan zorgen. Heb je wel het idee gehad dat de ABS werkte?? http://nos.nl/artike...uchtstrook.html Gaat het om dit ongeluk, dan is het jouw fout niet en zou je toch verwachen dat je noclaim niet kwijt raakt? Remco sterkte met je gezondheid! Joepnd, als je achterop knalt, ben je per definitie fout, je behoort voldoende afstand te houden om een noodstop te kunnen maken. De oorzaak van de file is geen issue! Met de verzekering zit ik bij Verzekeruzelf.nl, ik betaal 26 euro per maand, dit is inclusief inzittenden verzekering . Maar ja, heb dan ook wel 17 schadevrije jaren en dus een no Claim van 80%! Ja, ja, ik ben al een ouwe l....
Bardje-x Geplaatst 4 Oktober, 2012 Geplaatst 4 Oktober, 2012 (aangepast) zo, sterkte ermee man. Zeker klote! Ik vind het ook raar dat je slipte. De ABS had toch wel in moeten schakelen? Heb je geen VSM pakket in de rio? of kan het daar niet aan liggen? Nou ja in ieder geval Beterschap! Voor de mensen die er nu aan denken om misschien een dashboard camera te nemen hier is een tip. Als je een android smartphone hebt met een goeie camera kan je deze daar goed voor gebruiken. Je kan gratis in de play store 'DailyRoads Voyager' downloaden. Deze kan je gebruiken om alle op te nemen wat er voor je gebeurt. Hou alleen rekening met welke houder je gebruikt. Niet handig als die voor de camera zit 4 Oktober, 2012 aangepast door Bardje-x
snellejelle1985 Geplaatst 4 Oktober, 2012 Geplaatst 4 Oktober, 2012 sterkte kerel! voor jezelf en je mooie auto!
blackviper Geplaatst 4 Oktober, 2012 Geplaatst 4 Oktober, 2012 Wat moet je met een dashcam als je achter op iemand rijd omdat je (blijkbaar) niet voldoende afstand hebt? De schuldvraag lijkt mij hier niet aan de orde.. Anders is het als je van de weg wordt gereden of bewust afgesneden. Of voor het filmen van die aso bmw rijder die op de zwangere vrouw was geklapt (zie artikel elders in het topic) Verder betwijfel ik of verzekeringsmaatschappijen er iets mee gaan doen (hoogstens de politie in geval van aangifte) aangezien ze de schuldvraag onderling wel uitvechten/dealtjes maken..
Wimis on Geplaatst 4 Oktober, 2012 Geplaatst 4 Oktober, 2012 Ja, oeps dat is minder........... Zorg maar dat je zelf weer beter wordt, beterschap.
Joseph Geplaatst 4 Oktober, 2012 Geplaatst 4 Oktober, 2012 Het is elke week wel raak op die A20, gelukkig kan je het na vertellen. Sterkte met je gezondheid, hopelijk valt het mee, en de schade zal ook wel goed komen. 't is wel effe schrikken , rustig aan en sukses met alles
Gast Warmentuuter Geplaatst 4 Oktober, 2012 Geplaatst 4 Oktober, 2012 Hoe is het met Remko een dag na de klap. Nek en spierpijn al minder?
Remko .me Geplaatst 5 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 5 Oktober, 2012 Alles is goed met mij! Gisteren goed bevonden De auto? Flink wat schade, iets met breukzone en alles, en veel dingen kapot en opgeschoven onderdelen. Schade loopt in de duizenden euro's. Anyway, alles kan hersteld worden, 100% nieuw, niks aan het handje. Ik zag de vraag over foto's? Ik heb zelf geen foto's kunnen maken, op de snelweg moet alles binnen 10 minuten worden ontruimd. Bij mij ziet het er nu weer redelijk uit, het is even tijdelijk uitgedeukt, wel krassen en geknakte bumper en grill en alles, maar ik rij weer met mijn eigen auto. Je ziet er niet veel meer van (alleen als je dichtbij kijkt), knap stukje werk.. alleen alles zit een beetje los. De meneer in de andere auto heeft ook niks, zijn auto wel, hele achterkant ingedeukt, achterbumper kapot, lichten ook. 22 oktober (in die week) wordt alles hersteld, ben hem een week kwijt. Alles komt er nieuw in, dus niet hersteld maar compleet nieuw, dat vind ik wel fijn. Het dashboard nu is echt net een zandknassende debiel.. Ik moet over een week weer even controle bij de dokter.. maar zelf heb ik denk ik niks, geen last ieder geval. Hoe het met de andere is afgelopen weet ik niet.
Remko .me Geplaatst 5 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 5 Oktober, 2012 Zeker, ben ik ook blij mee..! Voel me ook gewoon goed! En zeker ook dat alles gewoon direct vervangen wordt aan de auto is wel zo fijn, zo zie je er niks van en merk je er ook niks van.
Remko .me Geplaatst 5 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 5 Oktober, 2012 dat doe ik met alle plezier hoor Kom je helpen?
Specialmade Geplaatst 5 Oktober, 2012 Geplaatst 5 Oktober, 2012 @Remko.me, Blij te horen dat het goed met je gaat. Toen ik las dat je last had van je nek was ik daar niet zo gerust op. Wat je auto betreft gaat dat allemaal gelukkig goed komen. Zeker omdat alles vernieuwd wordt en niet uitgedeukt etc. En dat in de was zetten (poetsen) zit volgens mij bij jou in de genen. Suc6 Grtz. Specialmade
Delta Geplaatst 5 Oktober, 2012 Geplaatst 5 Oktober, 2012 Goed dat je zelf niets hebt, daar gaat het tenslotte om. Heb je nog aan de vrachtwagenchauffeur gevraagd of je ESS werkte? Sorry flauwe grap. Over een paar weken is jouw Rio als nieuw in ieder geval!
xtra40 Geplaatst 5 Oktober, 2012 Geplaatst 5 Oktober, 2012 goed man dat het goed met je gaat tis dus met een sisser afgelopen en erg goed dat ze alles vervangen en niet repareren dat geeft altijd een rot gevoel
Presiozo Geplaatst 5 Oktober, 2012 Geplaatst 5 Oktober, 2012 sow, kom jij ff goed weg! gelukkig maar. En je nek in de gaten blijven houden, bij klachten direct naar de dokter. Wat ik me wel af vraag is of je auto nu heeft gedaan wat hij had moeten doen ? dus je airbags, dat slippen, remde hij voldoende ? Heb je daar al naar gekeken of navraag gedaan ? Dat is wel van levensbelang in sommige situaties.
Remko .me Geplaatst 5 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 5 Oktober, 2012 sow, kom jij ff goed weg! gelukkig maar. En je nek in de gaten blijven houden, bij klachten direct naar de dokter. Wat ik me wel af vraag is of je auto nu heeft gedaan wat hij had moeten doen ? dus je airbags, dat slippen, remde hij voldoende ? Heb je daar al naar gekeken of navraag gedaan ? Dat is wel van levensbelang in sommige situaties. Dit wordt nog nagekeken in de week dat hij heen gaat ter reparatie.
MarcelC Geplaatst 5 Oktober, 2012 Geplaatst 5 Oktober, 2012 Remko, Sterkte man! Wees voorzichtig met je nek. Helaas herkenbaar aan mijn kant: http://a13.nu/2012/04/15/1-seconde-het-verhaal-achter-een-aanrijding-op-de-a13/ En voor wat betreft verzekering... Ik was toen verzekerd bij ASR, inmiddels bij AllSecur. Scheelde me iets van een kleine 30 euro in de maand. Hoop iig dat alles komt voor je! TC
Albert jan & Brigitte Geplaatst 5 Oktober, 2012 Geplaatst 5 Oktober, 2012 Hè lees het net pas. Sterkte man en gelukkig ben je er redelijk goed vanaf gekomen.
Smart Geplaatst 6 Oktober, 2012 Geplaatst 6 Oktober, 2012 Sterkte man! Wees voorzichtig met je nek. Helaas herkenbaar aan mijn kant: http://a13.nu/2012/0...ding-op-de-a13/ Mooi geschreven verhaal.....goed vanaf gekomen, gelukkig!
Remko .me Geplaatst 7 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 7 Oktober, 2012 Zeg even voor jullie een vraag. Ben de schade aan het bekijken, nu zie ik dat mijn velg ook beschadigd is, met een hapje uit de band. Band loopt ook ietsjes leeg heb ik het idee. Er zat een soort zwarte splinter in, ik dacht dat het vuil was en haalde het weg en toen viel het eruit, stak naar de velg toe daar waar die ook beschadigd is. Ik geef het door dan mogen zij het beoordelen maar zou het ook te maken kunnen hebben met de aanrijding? Ik weet dat het er niet zat.
Aanbevolen Berichten