Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Automatisch inklappen van de buitenspiegels

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dat durf ik niet te zeggen. Maar als je electrisch inklapbare spiegels hebt zou je de deurpaneel kunnen loshalen en kijken of de stekkers overeenkomen.

Geplaatst

Dat durf ik niet te zeggen. Maar als je electrisch inklapbare spiegels hebt zou je de deurpaneel kunnen loshalen en kijken of de stekkers overeenkomen.

Die heb ik sowieso al niet....dus dan zal het al niet gaan dan? 

Geplaatst

nee helaas.

Deze module maakt he spiegels niet ineens automatisch inklapbaar

• 1 maand later...
Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik heb zo'n zelfde set (met één groene losse draad) via ebay gekocht. Heb hem netjes aan de blauwe aangesloten, echter klappen de spiegels nu in als ik de portieren van het slot afhaal. Welke kabel moet ik nemen in plaats van de blauwe?

Alvast bedankt

Gert

Verstuurd vanaf mijn Elephone G2 met Tapatalk

Geplaatst

Ben gaan proberen en bij mij is de grijze de juiste, allemaal bedankt voor het meedenken.

Verstuurd vanaf mijn Elephone G2 met Tapatalk

• 4 weken later...
Geplaatst

Ik heb net een video geupload van de installatie van een chinese unit in een Sportage

Hi Oepie-loepie.

Valt er eventueel nog iets te configureren aan deze types van module?

Zoals ik het nu zie in je filpje is het sluiten>fold, contact aan>unfold?

Als je nu de "manuele" knop induwt, negeert hij dan de automatische actie of niet?

Mvg

Sammy

• 2 maanden later...
Geplaatst

Voor ik de wasstraat in ga wil ik altijd de spiegels inklappen. Reageren de spiegels ineens niet meer op het knopje. Bij afsluiten auto klappen de spiegels nog steeds automatisch in. Wat kan de oorzaak zijn?

Geplaatst

Misschien een draad los of niet goed aangesloten tussen schakelaar en module?

werkt al paar jaar goed, dus wel goed aangesloten. Is door dealer gedaan.
Geplaatst

Dan een draad los? Of een zekering stuk?

er is geen aparte zekering voor de spiegels. Dan zouden er meer dingen niet moeten werken als zekering stuk is. Ik denk ook aan los contact van een draad. Zal dealer maar laten kijken.
Geplaatst

Mijn Sportage werd zeker bang dat de Kia dokter in zijn ingewanden ging kijken. Spiegels klappen weer in en uit zoals het hoort via knop en afstandbediening.

Geplaatst

zowel via knop in portier als via afstandbediening als de je auto afsluit.

Geplaatst

? Wist ik niet maar hoe werkt dat?

Is een aanpassing die je moet inbouwen of laten inbouwen door dealer. Bij afsluiten auto met afstandbediening klappen de spiegels in. Hele topic lezen en je weet hoe het werkt.

Geplaatst

Helaas het werkt ineens toch niet meer. Naar dealer geweest en monteur beweert dat knopje nooit gewerkt heeft na inbouwen module automatisch inklappen. Vreemd want voor de wasstraat klapte ik altijd de spiegels in met het knopje. Dus ben het niet erns met de monteur en afspraak gemaakt dat ze het weer werkend maken zoals het was.

Geplaatst

Ja dat is zeker vreemd zelfs die goedkopere ebay setjes die ik wel eens inbouw daar kan je de spiegels met het knopje mee inklappen onder het rijden

Geplaatst

Ja dat is zeker vreemd zelfs die goedkopere ebay setjes die ik wel eens inbouw daar kan je de spiegels met het knopje mee inklappen onder het rijden

Was een voor mij nieuwe monteur die ik nog nooit gezien had. Knopje heeft altijd gewerkt samen met het automatisch inklappen. De opmerking heeft nog nooit gewerkt ben ik niet gewend van deze dealer. Als ze beste dealer van Nederland willen blijven moeten ze deze monteur zien kwijt te raken.

• 3 weken later...
Geplaatst

Net als 3 jaar geleden bij inbouwen, wordt ik gebeld dat ze het niet werkend krijgen. Wel gezien wat er stuk is en nieuw onderdeel besteld dat uit België moet komen. Nieuwe afspraak kan pas over 3 weken voor weer een poging tot repareren.

• 3 weken later...
Geplaatst

Het is weer gemaakt. Voordeel van inbouwen door de dealer van het door Kia geleverde onderdeel is dat het onder de garantie valt. Na 20  minuten wachten op de reparatie kon ik zonder een rekening te krijgen weer naar huis.

• 10 maanden later...
Gast Petrolhead
Geplaatst
Op 11-4-2016 om 15:35 zei xtra40:

@xtra40 zou jij dat bij mij ook in willen bouwen?

Heb je een privé bericht gestuurd.

• 3 maanden later...
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...