Jump to content

Muzieksmaak

snellejelle1985

Recommended Posts

Rock,hardrock,metal,jazz,blues,funk,hardstyle,trance,electro,symfonischrock, enz enz.

Geen Nederlandse shit enz enz.

Ben muzikant.....ben dus in voor veel soorten muziek.

Oa: Alan Parsons project, Pinkfloyd, Vangelis, Jean Michel Jarre, smooth jazz, Enya, Adele...

........70's, 80's, 90's... Radio 2 zeg maar. De top 2000 is aan mij wel besteed.

Verder: ......Mike Oldfield, Kate Bush, 10CC, Byrds.. van die dingen.

Eigenlijk wel overeenkomstig de bovenstaande forummers, met daarnaast ook remixes van bekende dj's zoals Ben Liebrand,

Armin van Buuren, Paul Oakenfold, Tiësto, e.d.

Daarnaast: Queen, Police, Talking Heads, U2, Alan Parsons Project, CCR, Fleetwood Mac, enz., enz.

• Like 1

Mijn keus is best beperkt: Hard Rock, Metal, Heavy Metal, Prog Metal, Grunge, Death Metal, Trash Metal, Gothic Metal.. m.a.w. Alles wat Metal is.

Dat is inderdaad een heftige muzieksmaak :D ik luister ook veel Speedcore / metal crossovers zoals muziek van bezerker bv. Das een kruising tussen dance ( speedcore ) en metal. ook bv atari teenage riot... Vind je dat soort dingen ook wat?

Hardcore en Hardstyle luisterde ik t/m 17-18 jaar. Nu hoogstens DJ sets, vorige week ook een mooi ADE concert bijgewoond :) Verder heb ik zeer brede smaak, maar dus geen hardcore, geen r&b, rap, en vooral geen Nederlandse muziek.

Top2000 staat aan in de auto, jazz, klassiek (Bach), pop, trance, dance, drum&bass, 60 t/m 90.

• Like 1

Voorheen net als snelle Jelle vooral hardcore etc. De laatste tijd luister ik meer de harde kant van de drum & Bass. Helaas is dat in de Rio niet echt iets waar je gelukkig van wordt. Kan echt niet wachten tot er andere speakers inzitten. Heb een voorstel liggen bij de kia dealer dat ik een f840bt wil laten inbouwen. Dit zou een mooi begin zijn van een nieuwe speakersysteem. Verder eigenlijk z'n beetje alle hardere dancesoorten. Hardstyle hoort daar niet bij vind ik veel te sloom. Maar ook adele kan ik op zn tijd wel horen. Eigenlijk van alle markten thuis.. Maar geen nederlandstalige muziek..

• Like 1

Voorheen net als snelle Jelle vooral hardcore etc. De laatste tijd luister ik meer de harde kant van de drum & Bass. Helaas is dat in de Rio niet echt iets waar je gelukkig van wordt. Kan echt niet wachten tot er andere speakers inzitten. Heb een voorstel liggen bij de kia dealer dat ik een f840bt wil laten inbouwen. Dit zou een mooi begin zijn van een nieuwe speakersysteem. Verder eigenlijk z'n beetje alle hardere dancesoorten. Hardstyle hoort daar niet bij vind ik veel te sloom. Maar ook adele kan ik op zn tijd wel horen. Eigenlijk van alle markten thuis.. Maar geen nederlandstalige muziek..

dan ben jij vast ook wel met tekno bekend? ga je toevallig wel eens na illegale feestjes?

pfoe, ik ben meer van de all-round,

zo beetje van de jaren 60-70-80-90-2000's. nederlandstalig, pop, rock, house, hardstyle eigenlijk alles.

Ben dan ook jaren Allround DJ geweest op bruiloften en partijen, moet je wel brede muzieksmaak hebben.

Ik luister eigenlijk wel naar alles, maar mijn voorkeur gaat uit naar breakbeat georiënteerde muziek (d&b, Dubstep, breakbeat e.d) of naar lekkere deep techno.

Ik organiseer zelf ook feesten en draai ook.

• 3 weeks later...