Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Rio Design editie

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

trouwens woon toch aan de noordzee ........de zeeuwse kust "blõf" :walkman:

Geplaatst

4 januari word mijn kia rio design editie afgeleverd met als extra de pioneer subwoofer.

Hoop dat alles gewoon verloopt en 4januari um kan ophalen.

iemand al ervaringen met de design editie?

Geplaatst

nou heb hem vanmorgen opgehaald en het is gewoon een super car

rijd lekker en stil ... en rijd met plezier in mijn witte design edition

ziet er ook gewoon chic uit.. :santa: ..... :clap:

• Like 2
Geplaatst

Heb hem ook vandaag opgehaald. Echt helemaal top. Rijdt heerlijk. Veel opties en gewoon echt een hele mooie auto. Je gaat er zeker blij van worden.

• Like 2
Geplaatst
:adanku: ..smart ben er vanmiddag mee naar brabant geweest ,alleen maar genoten rijd geweldig...
  • Like 1
Geplaatst

Moest vandaag naar de Ikea en kom terug zit er een grote deuk in me deur de auto is net 2,5 week oud mijn kia rio design editie. Echt bale

Geplaatst

Moest vandaag naar de Ikea en kom terug zit er een grote deuk in me deur de auto is net 2,5 week oud mijn kia rio design editie. Echt bale

Da's inderdaad echt balen. Geen briefje erbij natuurlijk.

Dit kan natuurlijk iemand overkomen maar ben dan wel

zo netjes om het op een fatsoenlijke manier op te lossen.

Het grote nadeel van het bonus malus systeem.

Heb dit al eerder op het forum gezet.. deze figuren moeten

ze ter plekke @%$#@@#.

Kun je het misschien met spot repair laten repareren ??

suc6

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Bedankt voor alle reacties, @schmit dat ga ik zeker even proberen.

Als je aanspraak wil maken op het waarborgfonds heb je minimaal 2 getuigen nodig. Weet ik uit ervaring. Ik was zo eerlijk om te zeggen dat er geen getuigen waren dus ik kon fluiten naar mijn centjes. Hint ...

Geplaatst

Als je aanspraak wil maken op het waarborgfonds heb je minimaal 2 getuigen nodig. Weet ik uit ervaring. Ik was zo eerlijk om te zeggen dat er geen getuigen waren dus ik kon fluiten naar mijn centjes. Hint ...

Ik weet dan weer uit persoonlijke ervaring dat dat niet meer zo is sinds zeer kort is er maar 1 voortaan.

Geplaatst

Ik weet dan weer uit persoonlijke ervaring dat dat niet meer zo is sinds zeer kort is er maar 1 voortaan.

Dat is dan weer positief. Wist ik nog niet. Maar ja, dan heb je toch nog 1 getuige nodig.

Geplaatst

Dat is dan weer positief. Wist ik nog niet. Maar ja, dan heb je toch nog 1 getuige nodig.

Ja dat dan weer wel maarja 1 iemand is makenlijker te vinden dan 2.

Geplaatst

Wat heb ik toch een aardige vrienden nadat er een deuk in me auto zat bij de Ikea dachten ze bij het winkelcentrum laten we er maar pionnen om heen zetten zodat er niks meer tegen aan kan komen.

15.jpg

• Like 3
Geplaatst

True, er zou een verbod moeten komen op het benaderen van deze auto voor onbevoegden.

En een wet die regelt dat Rio rijders altijd voorrang hebben, ....altijd.

• Like 1
Geplaatst

Ook ik heb geen VSM pakket, pas de 2e zending design edition heeft dit erop. Ik had op die lzending kunnen wachten echter dat gaf wat onzekerheden, als deze pas begin Januari geleverd zou worden, zou de bpm omhoog gaan en ook de extra inruilpremie liep maar tot 27 dec. Persoonlijk vond ik dat vsm pakket niet zo spannend en heb kunnen regelen dat ik er winterbanden met velg bij kreeg.

@wilcot

Nee @principia rijdt al in een Kia Rio design met vsm

Geplaatst

mijne word januari afgeleverd en zit ook geen vsm op ook staat er niks meer van in de boekjes die ik heb meegekregen dat het er op zou zitten.

Geplaatst

Ook ik heb geen VSM pakket, pas de 2e zending design edition heeft dit erop. Ik had op die lzending kunnen wachten echter dat gaf wat onzekerheden, als deze pas begin Januari geleverd zou worden, zou de bpm omhoog gaan en ook de extra inruilpremie liep maar tot 27 dec. Persoonlijk vond ik dat vsm pakket niet zo spannend en heb kunnen regelen dat ik er winterbanden met velg bij kreeg.

Raar volgens mij dealer mocht je gewoon wachten tot het nieuwe jaar. (volgens de voorwaarden van de 1000 euro extra inruil) en ook de bpm had geen probleem hoeven zijn als het kenteken maar voor 31-12 aangevraagd wordt. ( de te naamstelling is dan in 2013 maar kenteken is al eerder aangevraagd). Bij mijn dealer was het totaal geen probleem. Erg jammer dat je nu een auto moest nemen die je misschien liever niet had gehad. :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...