Hemmik Geplaatst 30 Oktober, 2012 Geplaatst 30 Oktober, 2012 Over de navigatie via Iphone nog even advies bij de dealer gevraagd ik vind het wel mooier daar ik niet al te veel poespas op het dashboard wil..aan hem ook de vraag gesteld of het mogelijk is om een radio met bleutooth functie te monteren en wat de meerprijs dan is...ik heb als proef Navfree geinstalleerd op mijn iphone en ga dat dus eerst even uit proberen...ik heb nu nog even de tijd....ik laat weten hoe het bevalt. Is het mogelijk om dit te laten monteren, en zo ja, hoe duur zou dit zijn? Mijn dealer zei dat het niet mogelijk was, daarom hebben we er voor gekozen om er een parrot in te laten bouwen. Quote
rudolpho Geplaatst 30 Oktober, 2012 Geplaatst 30 Oktober, 2012 Is het mogelijk om dit te laten monteren, en zo ja, hoe duur zou dit zijn? Mijn dealer zei dat het niet mogelijk was, daarom hebben we er voor gekozen om er een parrot in te laten bouwen. Ik wacht nog op het antwoord van mijn dealer die overigens een vriend en tennismaat van mij is dus ik neem aan dat hij mij het juiste advies gaat geven...zodra ik het weet zal ik een berichtje sturen. Quote
pica3deur Geplaatst 30 Oktober, 2012 Geplaatst 30 Oktober, 2012 Als je bij T-mobile zit, kan ik je Navigon aanraden. Deze is voor klanten gratis en werkt perfect. Navigon select t mobile editie.. Navfree beviel mij totaal niet. Quote
Hemmik Geplaatst 31 Oktober, 2012 Geplaatst 31 Oktober, 2012 Goed nieuws! De auto staat vanaf woensdag klaar! Ik hoop dat jullie hem ook snel krijgen! Quote
Poebin Geplaatst 31 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 31 Oktober, 2012 Super!! Ik ga van de week even een belletje doen naar de dealer denk ik zo Quote
irma Geplaatst 31 Oktober, 2012 Geplaatst 31 Oktober, 2012 Hoi, Zal me even voorstellen. Ik ben Irma en heb onlangs ook een design edition besteld. Ik krijg/wil mijn auto volgend jaar pas op mijn naam. Ik ben voor een titanium kleur gegaan en had ook zo mijn twijfels over inno skin bekleding. Qua kleurstelling kon ik me geen verbeelding maken hoe het er uit zou komen te zien en heb uiteindelijk toch voor stoffen bekleding gekozen. Ik vroeg me af of iemand de kleur titanium met inno skin bekleding heeft gezien en hoe het er uit zag? Ik kan/mag namelijk nog op mijn keuze terugkomen van de dealer. MVG Quote
Specialmade Geplaatst 31 Oktober, 2012 Geplaatst 31 Oktober, 2012 @Irma, Bedoel je deze hier ? Grtz. Specialmade Quote
Smart Geplaatst 31 Oktober, 2012 Geplaatst 31 Oktober, 2012 Een collega op het werk heeft een zwarte besteld met exact die rode (oranje?) bekleding. Kek ding hoor. De bekleding vind ik zeer mooi bij passend bij een donkere kleur. Quote
irma Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 @Specialmade, Die fotos heb ik al eerder gezien. Kleur is zwart met innoskin. Echter ik vraag me af of oranje bij titanium net zo geweldig zou staan als bij zwart. Jammer dat ze niet dezelfde stoelen/ bekleding als in de r sport erin hebben gezet. Lekker neutraal kleurtje. Fijne dag nog iedereen. Quote
Joyce2 Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 Na stiekem meegelezen te hebben kom ik nu ook gezellig mee praten hier. Ik heb een zwarte design editie besteld en ook ik zat te twijfelen over de vintage orange bekleding. Ik kon nog switchen als ik wilde, maar na de bekleding vandaag in het echt te hebben gezien (jammer genoeg alleen nog op een witte en titanium) vind ik de vintage orange kleur super gaaf! Nu hopen die de auto snel binnen is! @irma: persoonlijk vond ik de vintage orange kleur minder mooi staan bij de titanium kleur dan bij de witte, en wat ik denk de zwarte. Maar ik zou zelf ook weer niet voor de titanium kleur kiezen, dus of je hier nu wat aan hebt... En daarbij, smaken verschillen! Maar van de andere kant, de auto is wel veel unieker met de oranje kleur dan met een zwarte bekleding. Dus ook bij de titanium kleur zou ik voor de oranje bekleding kiezen, fleurt de binnenkant lekker op! Quote
Joyce2 Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 Over de kwaliteit van de Apple maps kan je discussiëren maar sinds iOS6 is het wel mogelijk om deze als navigatie te gebruiken, dus incl. gesproken aanwijzingen. Mijn aflever datum staat officieel nog op 1 november, heb niets meer van de dealer gehoord alleen. Oja? Ik heb ook een iPhone met ios6, maar de mijne praat niet. Hoe zet ik dat aan dan? Quote
Hemmik Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 Oja? Ik heb ook een iPhone met ios6, maar de mijne praat niet. Hoe zet ik dat aan dan? Welke iPhone heb je? Het werkt jammer genoeg alleen met de iPhone 4S of iPhone 5. Quote
Joyce2 Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 Goed nieuws! De auto staat vanaf woensdag klaar! Ik hoop dat jullie hem ook snel krijgen! Fijn dat je weet wanneer je je auto op kan pikken! Welke kleur heb je? Alvast veel rijpplezier! Quote
Hemmik Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 Fijn dat je weet wanneer je je auto op kan pikken! Welke kleur heb je? Alvast veel rijpplezier! Zwart met Innoskin bekleding, ben erg benieuwd! Quote
Joyce2 Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 Welke iPhone heb je? Het werkt jammer genoeg alleen met de iPhone 4S of iPhone 5. Ah vandaar, heb de 4. Dan ga ik die van tmobile proberen! Quote
irma Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 @joyce2. Ben erg benieuwd waar je showmodellen hebt gezien. Kan zelf nog niet wachten tot het bij mijn dealer staat, dus als het qua afstand meevalt ( woon in Eindhoven) wil ik wel even kijken. Groeten. Quote
Joyce2 Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 In Den-Bosch bij de kia dealer! Dus dat is misschien nog kwa afstand de moeite waard om te gaan kijken? Er stond vandaag ook een titanium design editie maar dan met de normale bekleding, kan je mooi vergelijken. Quote
irma Geplaatst 2 November, 2012 Geplaatst 2 November, 2012 @Joyce, dat is super want ik werk in Den Bosch. Ga vanmiddag meteen kijken. Thanks. Quote
Joyce2 Geplaatst 2 November, 2012 Geplaatst 2 November, 2012 Kijk, dat is helemaal mooi. Ik ben benieuwd! Quote
irma Geplaatst 2 November, 2012 Geplaatst 2 November, 2012 Niet tot de middag kunnen wachten en in de ochtend al gaan kijken. Hij stond niet binnen maar buiten op een afgesloten parkeerplaats. Alleen met innoskin bekledimg gezien en niet met stoffen bekleding. Ook niet belangrijk want ik had al eerder andere KIA-uitvoeringen in de titanium met zwarte stof gezien. Titanium met innoskin valt me reuze mee. Eigenlijk ben ik er wel erg enthousiast over. Combinatie met binnen-verlichting(daschboard en zo) lijkt me super. Heb ook een aantal fotos gemaakt maar weet echt niet hoe ik het hierop moet krijgen! Als ik erachter kom en er staan nog geen fotos op deze forum, ga het er zeker opzetten. Quote
Smart Geplaatst 2 November, 2012 Geplaatst 2 November, 2012 ........Heb ook een aantal fotos gemaakt maar weet echt niet hoe ik het hierop moet krijgen! Als ik erachter kom en er staan nog geen fotos op deze forum, ga het er zeker opzetten. Foto's kun je plaatsen via www.photobucket.com. Maak hier een account aan en upload je foto's. Vanaf deze site kun je foto's 'linken' op het forum door de IMG code te kopiëren en in je antwoord te plakken. Als je op ''Post' klikt staat/staan je foto(s) in je antwoord geplakt. Probeer het maar eens! Suc6 ermee! Er zijn natuurlijk meerdere sites waarop dit mogelijk is.....! Quote
Joyce2 Geplaatst 2 November, 2012 Geplaatst 2 November, 2012 Niet tot de middag kunnen wachten en in de ochtend al gaan kijken. Hij stond niet binnen maar buiten op een afgesloten parkeerplaats. Alleen met innoskin bekledimg gezien en niet met stoffen bekleding. Ook niet belangrijk want ik had al eerder andere KIA-uitvoeringen in de titanium met zwarte stof gezien. Titanium met innoskin valt me reuze mee. Eigenlijk ben ik er wel erg enthousiast over. Combinatie met binnen-verlichting(daschboard en zo) lijkt me super. Heb ook een aantal fotos gemaakt maar weet echt niet hoe ik het hierop moet krijgen! Als ik erachter kom en er staan nog geen fotos op deze forum, ga het er zeker opzetten. De stoffen bekleding stond er gister nog naast, maargoed, die was toch niet nodig Gelijk heb je dat je voor de innoskin bekleding kiest, wat ik al zei, dat fleurt het binnenin mooi op! Overigens vond ik de zwarte high gloss afwerking bij het dashboard ook erg mooi, mooier dat de zilvere lijn die de normale kia's hebben. Zeker met de innoskin bekleding erbij. Ik hoop zo dat mijn auto snel binnen is! Quote
petersijmons Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier ! Maar wij hebben ook een Picanto Design Edition metallic zwart besteld! Volgens de dealer moet ie eind november klaar staan Quote
phoenix2149 Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 Ik vind hem niet zo eigenlijk, maar kan begrijpen dat de kleurcombi wel erg interessant is. Smaken verschillen Quote
irma Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 @phoenix. Hoi. Goh, ben benieuwd wat je eigenlijk niet zo vindt. De design edition, innoskin-titanium combinatie of zwarte hoogglans afwerking? Kun je wat specifieker zijn en natuurlijk heb je helemaal gelijk dat smaken verschillen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.