kias Geplaatst 26 Oktober, 2012 Geplaatst 26 Oktober, 2012 Heey Allen, Ben hier al ff niet meer geweest. Hoe kan ik testen of de zijspiegelverwarming (wat een woord) werkt? Wat dit schijnt op mijn Pico te zitten.. Quote
Wilfred Geplaatst 26 Oktober, 2012 Geplaatst 26 Oktober, 2012 hoi, hoe ik ze getest heb: 'smorgens aanzetten en gewoon voelen........lekker warm Quote
bigmac Geplaatst 26 Oktober, 2012 Geplaatst 26 Oktober, 2012 als je spiegels 's morgens onder de dauw zitten, en je doet je achterruitverwarming aan, zul je zien dat ze in een minuutje opdrogen. Quote
kias Geplaatst 26 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 26 Oktober, 2012 ok ik ga voelen en ik zal morgenochtend niet eerst de dauw met een spons verwijderen... Thnx All! Quote
Paradise Geplaatst 26 Oktober, 2012 Geplaatst 26 Oktober, 2012 Ook zonder dauw kan je met je hand wel voelen of ze warm worden; dat moet uit de buitenkant voelbaar zijn. En zoals gezegd; ze werken pas als je achterruitverwarming aanstaat. Quote
Murcielaygo Geplaatst 26 Oktober, 2012 Geplaatst 26 Oktober, 2012 Wordt bij jullie de rechter ook minder snel droog dan links? Ik vermoed dat dit door het verschil in draadlengte komt; het systeem dat ik zelf op mijn Nissan 100NX had gemaakt had dit ook... Quote
Alex Geplaatst 26 Oktober, 2012 Geplaatst 26 Oktober, 2012 Ook bij regenweer is de spiegelverwarming handig; dan drogen zelfs de regendruppeltjes op (duurt wel iets langer dan bij de ochtendauw) en heb je toch wat beter zicht. Quote
jstalknecht Geplaatst 3 November, 2012 Geplaatst 3 November, 2012 vanaf welke uitvoering is dit, al vanaf de comfort uitvoering. Quote
xtra40 Geplaatst 3 November, 2012 Geplaatst 3 November, 2012 volgens de optie lijst al vanaf de comfort uitvoering OPTIES Maak uw Kia Picanto nog completer met de luxe en aantrekkelijk geprijsde optiepakketten. Comfort Pack Geïntegreerde radio/CD-speler met USB en AUX aansluiting en speakers achter Klapsleutel met geïntegreerde afstandbediening Elektrisch verstelbare en verwarmbare buitenspiegels Elektrisch bedienbare ramen vóór en achter Toerenteller Diverse opbergvakken/lades in kofferruimte en passagierscompartiment In hoogte verstelbare bestuurdersstoel en gordels Stoelbekleding type ”Tricot” Deurgrepen en buitenspiegels in carrosseriekleur € 895,- Plus Pack Sideskirts, buitenspiegels en deurgrepen in carrosseriekleur Elektrisch inklapbare buitenspiegels met LED richtingaanwijzer Mistlampen vóór Projectiekoplampen met LED dagrijverlichting LED achterlichten en derde remlicht 14” lichtmetalen velgen € 795,- Super Pack Climate control Lederen stuurwiel en pookknop Smart key met Starts/Stop knop Bluetooth connectiviteit + iPod kabel Stuurwielbediening voor audio Deurgrepen uitgevoerd in chrome € 795,- Comfort Pack altijd i.c.m. airconditioning. Plus Pack altijd i.c.m. Comfort Pack, Super Pack altijd i.c.m. Plus Pack. Quote
Picanto2011 Geplaatst 3 November, 2012 Geplaatst 3 November, 2012 Voor de hobbyist http://www.kiaclub.nl/topic/8707-verwarmde-buitenspiegels/ Ben Quote
Appeltje voor de dorst Geplaatst 7 Februari, 2013 Geplaatst 7 Februari, 2013 Werken de verwarmbare buitenspiegels bij de KIA RIO hetzelfde dus eerst de achterruitverwarming aan dan werken de buitenspiegels vwb de verwarming dan. Quote
kias Geplaatst 13 Februari, 2013 Topic Starter Geplaatst 13 Februari, 2013 perfect die verwarmde zijspiegels met dit weer.. ze werken Quote
Smart Geplaatst 13 Februari, 2013 Geplaatst 13 Februari, 2013 Jij blij, wij blij natuurlijk....! Quote
willemlensink Geplaatst 13 Februari, 2013 Geplaatst 13 Februari, 2013 Daar kun je wel een eitje op bakken Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.