mcbeef Geplaatst 7 September, 2013 Geplaatst 7 September, 2013 Hoe ga ik dat thuis uitleggen! 1 Quote
xtra40 Geplaatst 7 September, 2013 Geplaatst 7 September, 2013 Niet gewoon niet doen over zwijgen met een beetje mazzel ziet ze het niet Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 7 September, 2013 Geplaatst 7 September, 2013 maar wat zie ik nou !!!!! is dit er zo maar er af gevallen toch te hard naar huis gereden ?? Zonde. Quote
xtra40 Geplaatst 7 September, 2013 Geplaatst 7 September, 2013 @warmetuuter Als we ze terug vinden dan krijg je ze Al hie wel een automaat is toch nooit eco ;-) Quote
Jordan Geplaatst 21 September, 2013 Geplaatst 21 September, 2013 Het is een tijdje rustig op dit topic. Hebben de heren Pimpmasters echt weekend gehad? Quote
bigwade Geplaatst 21 September, 2013 Geplaatst 21 September, 2013 Het is een tijdje rustig op dit topic. Hebben de heren Pimpmasters echt weekend gehad? lijkt mij een prima idee, volkomen verdiend. Zit hier nog wel met een toeter. Maar geduld is tenslotte een schone zaak. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 21 September, 2013 Geplaatst 21 September, 2013 lijkt mij een prima idee, volkomen verdiend. Zit hier nog wel met een toeter. Maar geduld is tenslotte een schone zaak. Komt er weer een toeterdag aan? Quote
Nimo Geplaatst 22 September, 2013 Geplaatst 22 September, 2013 Komt er weer een toeterdag aan? Een "Tuuter"-dag?! 2 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 22 September, 2013 Geplaatst 22 September, 2013 Een "Tuuter"-dag?! Wat jij wil. ha,ha,ha,ha,ha,ha Quote
SlamJam Geplaatst 23 September, 2013 Geplaatst 23 September, 2013 Dat Ecodynamics plaatje is een onderscheid tussen lease rijders en daadwerkelijke eigenaren Quote
Gast Wilcovdongen Geplaatst 23 September, 2013 Geplaatst 23 September, 2013 Ik heb de ecodynamics gewoon laten zitten en ben geen lease rijder. Vind het toch te eng om met een föhn en visdraad langs me auto te gaan. Quote
xtra40 Geplaatst 23 September, 2013 Geplaatst 23 September, 2013 toch weer wat gedaan niet spectaculair maar me broer heeft hele mooie led lampjes gevonden voor de binnen verlichting 3 Quote
theomonika Geplaatst 23 September, 2013 Topic Starter Geplaatst 23 September, 2013 ja en die van jou zijn onder weg broer 1 Quote
Murcielaygo Geplaatst 23 September, 2013 Geplaatst 23 September, 2013 Zou dat ook in de kofferbakverlichting passen (van een Picanto)? Quote
xtra40 Geplaatst 23 September, 2013 Geplaatst 23 September, 2013 deze is denk ik wat te breed daar hebben wij wel led in maar dan die met 2 ledjes Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 23 September, 2013 Geplaatst 23 September, 2013 Weer goed bezig broers Quote
bigwade Geplaatst 24 September, 2013 Geplaatst 24 September, 2013 Hoera ! Ik mag za a.s op audiëntie voor een nieuwe claxoniaire Zin an ! 5 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 24 September, 2013 Geplaatst 24 September, 2013 Hoera ! Ik mag za a.s op audiëntie voor een nieuwe claxoniaire Zin an ! Oh, gaan we wandelen in Edam Quote
mika kjelld Geplaatst 24 September, 2013 Geplaatst 24 September, 2013 geloof me.... het is er erg leuk bij de pimpmasters 3 Quote
bigwade Geplaatst 24 September, 2013 Geplaatst 24 September, 2013 Heb al een Edamse subwoofer ervaring 1 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 24 September, 2013 Geplaatst 24 September, 2013 Tja en ik ben er een keer heen gefietst. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 28 September, 2013 Geplaatst 28 September, 2013 Is de accu van die rode auto al leeg na al dat toeteren?? 1 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 28 September, 2013 Geplaatst 28 September, 2013 Vandaag was ik dit keer niet met de Venga, ook niet op de fiets maar met de AMG opgevoerde snorscooter naar de Pimpmasters. Ze dachten even dat Holleerder het pad op kwam maar gelukkig was het de Warmentuuter. In de geoutilleerde buitenwerkplaats van de Pimpmasters werd de Idea van Bigwade voorzien van een iets luidere luchthoorn. (ik hoor um nog tuuteren in mijn oren ) Toch zijn we het er over eens dat de nieuwe toetert een beter geluid maakt maar er wordt door de extra luchtdruk onder de klep extra vermogen gecreëerd. Het nadeel is dat je moet toeteren als je snel wilt optrekken. Pimpmaster Theo helemaal in zijn element De toeterfanaten van Kia zien meteen dat de juiste geplaatst is. Deze was favoriet tijdens de Toeter inbouw dagen. Natuurlijk terug over het mooiste pontje van Nederland want die is in Akersloot. Op de pont stonden meer brommers maar ik heb me met mijn AMG opgevoerde snorscooter NIET laten intimideren. Heb ze ver achter me gelaten Het was weer een mooie dag. En pimpmasters succes met de meeting in België. Quote
Specialmade Geplaatst 28 September, 2013 Geplaatst 28 September, 2013 @Warmentuuter, Ik ben weer trots op je hoor, je NIET laten intimideren door zo'n stelletje brommers Maar als je eerlijk bent, ben je met zo'n snelle AMG scooter ook geen partij voor die brommers Zij zullen er wel de pest in hebben gehad Grtz. Specialmade 3 Quote
mika kjelld Geplaatst 28 September, 2013 Geplaatst 28 September, 2013 ziet er weer gezellig uit mooi weer dus wat wil je nog meer ziet er weer gelikt uit heren en zoals gewoonlijk weer een mooie foto reportage van wt oh ps wt willem holleder heeft een flinke bos met haar whahahahaha 3 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.