xtra40 Geplaatst 4 Mei, 2014 Geplaatst 4 Mei, 2014 en het eind resultaat mag er zeer zeker zijn VET!!!! het enigste lelijke aan de auto vind ik die plastic zwarte onder bumber. Als ik het goed zie heb jij die vervangen echt cool. Kan je die ergens los kopen ofzo ? zo als je op de foto ziet kan dat deel er apart uit dit heb ik dus ook gedemonteerd en toen hebben wij dit in kleur laten spuiten ook hebben wij de zwarte delen aan de voorkant gedemonteerd en ik kleur laten spuiten dit maakt echt een enorm verschil 1 Quote
theomonika Geplaatst 4 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 4 Mei, 2014 Zal tissue voor je mee nemen 2 Quote
xtra40 Geplaatst 4 Mei, 2014 Geplaatst 4 Mei, 2014 zelfs vandaag was het weer een creative zondag voor iemand van het forum (erwinrio) een automatische raamsluit module ingebouwd deurtje open slopen er een heleboel draad in aansluiten en maar interesant naar de schemas kijken en dan als het allemaal is gelukt dan werkt het als volgt 4 Quote
Specialmade Geplaatst 4 Mei, 2014 Geplaatst 4 Mei, 2014 @Xtra40, Knap hoor dat je uit die spaghetti van van draden nog weet hoe het zit. Ik word bij meer dan 2 draden al nerveus Wel een leuke gadget overigens. Grtz. Specialmade Quote
xtra40 Geplaatst 4 Mei, 2014 Geplaatst 4 Mei, 2014 De eerste die ik deed (voor me zelf dus) daar ben ik wel een weekje of zo mee bezig geweest voor dat alles werkte zo als dat ik het wilde ik heb er wel een gvdtje of wat tegen aan gegooid neem dat maar van mij aan maar uiteindelijk toch gelukt en ik mag wel zeggen dat het inderdaad een leuke gatget is 1 Quote
Specialmade Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 +3 Is dat een antwoord op mijn bovenstaande reactie: Knap hoor dat je uit die spaghetti van van draden nog weet hoe het zit. Ik word bij meer dan 2 draden al nerveus Jij dus 'pas' bij +3 Grtz. Specialmade 3 Quote
intro Geplaatst 7 Mei, 2014 Geplaatst 7 Mei, 2014 zo als je op de foto ziet kan dat deel er apart uit dit heb ik dus ook gedemonteerd en toen hebben wij dit in kleur laten spuiten ook hebben wij de zwarte delen aan de voorkant gedemonteerd en ik kleur laten spuiten dit maakt echt een enorm verschil Dat spuiten heb je laten doen dus, wat betaal je daar voor als ik vragen mag? Ja ik vind het echt zo vet gewoon 1 kleur. Kun je wat foto's maken van de voorkant? Waar heb je dit mee gedaan? die chrome strip? Echt vet hoor wat jullie allemaal kunnen heb er veel bewondering voor begint bij mij te kriebellen om wat aan me auto te doen alleen heb ik 2 linker handen haha Quote
xtra40 Geplaatst 7 Mei, 2014 Geplaatst 7 Mei, 2014 voor het spuiten is het steeds een andere prijs maar je zit ergens tusseb de 150 en 250 euro de grote delen laten we spuiten das goedkoper dan zelf doen de kleinere delen doen we lekker zelf Quote
Jack_z Geplaatst 10 Mei, 2014 Geplaatst 10 Mei, 2014 het is weer zaterdag en de hele kiaclub wacht weer op de foto's van de creatieve zaterdag van heden Quote
xtra40 Geplaatst 10 Mei, 2014 Geplaatst 10 Mei, 2014 Helaas dan moet ik dit weekeinde verstek laten gaan ik zit gezelig in de achterhoek voor een heerlijk rustig weekeinde dus word het een weekje afzien voor jullie 1 Quote
Jack_z Geplaatst 10 Mei, 2014 Geplaatst 10 Mei, 2014 damn ik zat al klaar met mijn bier en nootjes om van de foto's te gaan genieten geniet van de Achterhoek xtra en pas op voor venga rijders 2 Quote
Baggio Geplaatst 10 Mei, 2014 Geplaatst 10 Mei, 2014 Lekker hoor vakantie, het was toch geen PIMP weer. Gelukkig zijn de weersvoorspellingen voor volgende weekend goed, waarschijnlijk in korte broek pimpen;) 4 Quote
xtra40 Geplaatst 10 Mei, 2014 Geplaatst 10 Mei, 2014 damn ik zat al klaar met mijn bier en nootjes om van de foto's te gaan genieten geniet van de Achterhoek xtra en pas op voor venga rijders ik zal er extra op letten het kan zo maar want hij woond om de hoek van hier Quote
Smart Geplaatst 10 Mei, 2014 Geplaatst 10 Mei, 2014 Pardon, komen wij dan niet even gezellig op de koffie? En wat is jouw verhaal? Waar verblijven jullie in de buurt? Quote
xtra40 Geplaatst 10 Mei, 2014 Geplaatst 10 Mei, 2014 Tja goed verhaal maar wij zitten op dit ogenblik in Braamt ( dacht dat je niet tegen Haar kon en de hond verhaard nog al ;-) ) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.