Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

weer een creative zaterdag van de PimpMasters

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat is die strutbar??

Dat is die lange gele stang. Dit is om de auto bij elkaar te houden  :-)  :-)

Grapje, geeft meer stabiliteit voor de auto.

Grtz.

Specialmade

• Like 2
Geplaatst

Niet alleen de Pimpmasters zijn creatief :-)

042b5f802c67f44c5a901e2320a69185.jpg

5c9f3c44a656d76519890af64843fb54.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

• Like 1
Geplaatst

Mooi hoor, mannen.

Alleen... die sticker... 

Ik persoonlijk vind m oer lelijk. Nog afgezien van dat er "gepimt" staat i.p.v. "gepimpt".

Verder zijn sommige dingen niet aan mij besteed.

Kan wel zien dat jullie er verstand van hebben en dingen netjes afwerken.

Prachtig. (Over het algemeen. ;) )

• Like 1
Geplaatst

Mooi hoor, mannen.

Alleen... die sticker... 

Ik persoonlijk vind m oer lelijk. Nog afgezien van dat er "gepimt" staat i.p.v. "gepimpt".

Verder zijn sommige dingen niet aan mij besteed.

Kan wel zien dat jullie er verstand van hebben en dingen netjes afwerken.

Prachtig. (Over het algemeen. ;) )

maar ja het staat er zo als wij het hier word uitgesproken  :-)  :-)  

en die stikker die hoort er gewoon bij  maar nog nooit klachten op gehad :no:  :no:  ( stikkertje  is 1cm in het 4 kant)

en zo als het het bij pimpen hoort niet alles is mooi maar ik zie ook dingen die ik spuug :shit:  :shit:  lelijk vind maar waar de eigenaar zeer content mee is  :-)  :-)

• Like 4
Geplaatst

maar ja het staat er zo als wij het hier word uitgesproken  :-)  :-)  

en die stikker die hoort er gewoon bij  maar nog nooit klachten op gehad :no:  :no:  ( stikkertje  is 1cm in het 4 kant)

en zo als het het bij pimpen hoort niet alles is mooi maar ik zie ook dingen die ik spuug :shit:  :shit:  lelijk vind maar waar de eigenaar zeer content mee is  :-)  :-)

Tja. Smaken zullen altijd blijven verschillen. :)

Maar blijf vooral door gaan, want ik geniet wel van dit topic! 

• Like 1
Geplaatst

Tja. Smaken zullen altijd blijven verschillen. :)

Maar blijf vooral door gaan, want ik geniet wel van dit topic! 

Dank je wel    :winkiss:  :winkiss:

Gast Vitara 2
Geplaatst

Waar komt het idee van een zwart dak eigenlijk. Wannahavepanoramicroof mensen?

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Door het beplakken van het dak ogen de lijnen van de auto anders.

Hij oogt iets sportiever. Ik heb in het begin getwijfeld of ik het wel of niet zou laten doen, maar het staat echt super.

Het heeft dus niet met het Ik-wil-een-panoramadak syndroom te maken. Het is gewoon een optische Tuning.

Geplaatst

Nee.......... is geen optische tuning.
Je veranderd namelijk niets aan het uiterlijk van de auto!

Dit is een visuele tuning en het bekt goed :)

• Like 1
Gast Vitara 2
Geplaatst

Nee.......... is geen optische tuning.

Je veranderd namelijk niets aan het uiterlijk van de auto!

Dit is een visuele tuning en het bekt goed :)

Tja of het nu optische tuning is of visuele tuning  ........  :no:

Het is in ieder geval geen Ik-wil-een-panoramadak syndroom.

Geplaatst

Nou jk vind het optisch gezien wel een visuele verbetering

Geplaatst

Wit omdat dat de enige kleur is waarvan het zeker is dat er geen grijstinten in aanwezig zijn :devil2::P:rolleyes: en mooi is het ook nog

• 4 maanden later...
Geplaatst

Na dat we de

actieve subwoofer en boxen hebben ingebouwd bij Mieske007

hadden we nog wat tijd over om nog een aanvuling te maken op onze eigen auto

instapverlichting achter broer ik wilje weer bedanken voor deze mooie update

en ja ja ik weet ik moet hem uitzuigen :-)

901103_361261313985471_344673590_o.jpg

Waar moet de voeding voor deze verlichting vandaan komen, daar was ik erg benieuwd naar.

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk

• Like 1
  • 4 weken later...
Geplaatst

nee hier heb je niks aan de rio UB van af 2012 heeft H7 lampen en dit is allemaal H4

haha sh!t oke ik dacht h4 zoiets wat ik gepost heb kan dus wel met H7 ?

bijv:: http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-H7-80W-CREE-CAR-LED-Super-Bright-White-Fog-Tail-Driving-Headlight-Lamp-Xenon/32233750060.html?spm=2114.031010208.3.9.MwaWSY&ws_ab_test=searchweb201556_1,searchweb201644_2_79_78_77_82_80_62_81,searchweb201560_5

eigenlijk is mijn vraag om van die gele kleur af te komen of je dit kan doen door een led lamp, of kom je dan toch uit op de xenon look lampen ?

Geplaatst

Ik heb er nu blauwe xenon look 6500k lampen uit China in zitten. Maar sta op het punt om er een paar Philips White vision o.i.d. in te zetten. De Chinezen blauwtjes geven gewoon te weinig licht.

Geplaatst

heb gp thunder 7500k gister binnen gehad dus denk effe me lampjes erin zetten alleen lukt het niet :?  heb die dop los gedraaid maar dan verder zie ik geen hol,andere dop waar de bocht verlichting zit ook even eraf gedraaid daar zie ik 2 schroefjes zitten die los draaien lampje eruit en nieuwe erin lijkt me... aleen bij me normale licht zie ik helemaal niks zitten iemand misschien foto's van hoe het zou moeten :ninja:

dit lijkt me niet nodig toch ? http://www.kiaclub.nl/topic/9390-richting-aanwijzer-lampen-voor-vervangen/

Geplaatst

geen schroefjes er uit draaien hoor bocht en groot licht zit onder een metalen klipje die je achter een haakje weg moet halen (net als vroeger

en je H7 dimlicht lamp zit in een houder die je los moet draaien een stukje 

page.h309.jpg

Geplaatst

geen schroefjes er uit draaien hoor bocht en groot licht zit onder een metalen klipje die je achter een haakje weg moet halen (net als vroeger

en je H7 dimlicht lamp zit in een houder die je los moet draaien een stukje 

page.h309.jpg

oke thanx morgen nog eens een poging wagen. ik wil me normale licht en bocht verlichting vervangen.

als ik de dop weg draai bij me normale verlichting zie ik een zilveren soort buis met daarop plastic en draadjes eraan hoe krijg ik deze naar me toe geschoven dan?

Bij de bocht verlichting zie ik ijzeren draadjes met daarop de plastic aansluiting die op de lamp zit deze moet ik dus op een bepaalde manier weg klikken als ik het goed begrijp.

kenteken verlichting ging een stuk makkelijker na je uitleg haha :ninja:

Geplaatst

bij je bocht verlichting trek je eerst die stekker er af dan het ijzertje onder het haakje vandaan haken en weg klappen dan kan je je lamp er uit trekken 

en je dimlicht lamp houder doe je net als een schroef losdraaien kwart slag en dan kan je hem er uit trekken 

11206073_488138021343064_861151282756486

Geplaatst

heb net mijn bocht verlichting gewisseld dat ging goed met idd ijzeren klipje weg halen.

de andere dop voor mijn normale licht helemaal links krijg ik los maar verder zie ik niks waar ik aan moet draaien.\

zie een soort ijzeren ding met plastic erop als ik aan het ijzer draai gebeurd er niks :| miss nog meer tips en uitleg voor deze noob haha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...