Sawtooth75 Geplaatst 6 Maart, 2018 Geplaatst 6 Maart, 2018 Je kunt de doppen gewoon bij de dealer bestellen ik heb 14 euro betaald voor twee doppen Zijn dit niet gewoon de originele van de Rio? Daar heb ik dan toch niets aan? De bedoeling is toch dat ze dieper zijn?Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
marcelvdwoude1970 Geplaatst 6 Maart, 2018 Geplaatst 6 Maart, 2018 Zijn dit niet gewoon de originele van de Rio? Daar heb ik dan toch niets aan? De bedoeling is toch dat ze dieper zijn?Sent from my iPhone using TapatalkNee hoor dit zijn de hogen deze passen met de led met ventilatie Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 6 Maart, 2018 Geplaatst 6 Maart, 2018 Zijn dit niet gewoon de originele van de Rio? Daar heb ik dan toch niets aan? De bedoeling is toch dat ze dieper zijn?Sent from my iPhone using TapatalkDit onderdeeel nummer is wel van de rio maar dan van de sedan en die heeft hoge doppen en deze doppen passen in elk geval ook op de picanto tot 2017 en de ceed tot 2017Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣 1 Quote
Sawtooth75 Geplaatst 6 Maart, 2018 Geplaatst 6 Maart, 2018 Bedankt, ik ga er achteraanSent from my iPhone using Tapatalk Quote
Wim. Geplaatst 6 Maart, 2018 Geplaatst 6 Maart, 2018 Gisteren besteld in Dubai! Vrijdag hier... De rest komt uit China. We zullen zien Quote
xtra40 Geplaatst 7 Maart, 2018 Geplaatst 7 Maart, 2018 laatst een snipper zaterdag en een warm plekje in de werkplaats dus tijd voor wat reparatie werkzaamheden en wat aanpassingen 1 Quote
Derrek Geplaatst 8 Maart, 2018 Geplaatst 8 Maart, 2018 Vraagje. Zijn dat LED lampjes in de richtingaanwijzers vóór? Waar heb je die dan gekocht? Ik heb ook LED lampjes in mijn Rio en die is nu afgekeurd voor de APK alleen maar omdat die richtingaanwijzerlampjes te “rood” licht geven (hoe verzin je het…). Ze moeten voor de APK oranje zijn. Ik zoek dus meer oranje LED lampjes hiervoor. Quote
xtra40 Geplaatst 8 Maart, 2018 Geplaatst 8 Maart, 2018 Vraagje. Zijn dat LED lampjes in de richtingaanwijzers vóór? Waar heb je die dan gekocht? Ik heb ook LED lampjes in mijn Rio en die is nu afgekeurd voor de APK alleen maar omdat die richtingaanwijzerlampjes te “rood” licht geven (hoe verzin je het…). Ze moeten voor de APK oranje zijn. Ik zoek dus meer oranje LED lampjes hiervoor.Nee ik heb nig steeds geen led richting aanwijzer lampen ik heb nog steeds philips silvervision lampen er in die zijn mooi chroomkleurig als ze niet branden waardoor je ze niet ziet en ook geen oranje gloed in je koplamp huis hebt Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣 Quote
Sawtooth75 Geplaatst 14 Maart, 2018 Geplaatst 14 Maart, 2018 Ik heb ergens het totale bedradingsschema van de RIO UB gevonden in PDF vorm(156 pagina’s). Mag ik die hier posten?Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 14 Maart, 2018 Geplaatst 14 Maart, 2018 Ik heb ergens het totale bedradingsschema van de RIO UB gevonden in PDF vorm(156 pagina’s). Mag ik die hier posten?Sent from my iPhone using TapatalkBen alleen bang dat het niet gaat passen Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣 Quote
Sawtooth75 Geplaatst 14 Maart, 2018 Geplaatst 14 Maart, 2018 1 uur geleden zei xtra40: Ben alleen bang dat het niet gaat passen Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk Ik kan een publieke link posten naar de PDF op mijn dropbox drive. Quote
xtra40 Geplaatst 14 Maart, 2018 Geplaatst 14 Maart, 2018 Ik kan een publieke link posten naar de PDF op mijn dropbox drive.Ja prima hoor geen probleem denk dat dat voorlopig het beste is Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣 Quote
Sawtooth75 Geplaatst 14 Maart, 2018 Geplaatst 14 Maart, 2018 Bij deze: https://www.dropbox.com/s/yu0qkvayejdhrsh/kia_rio_ub_schemes.pdf?dl=0Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote
Wim. Geplaatst 22 Maart, 2018 Geplaatst 22 Maart, 2018 Op 21-2-2018 om 18:29 zei xtra40: ja kun je gewoon zo er in steken ik zelf haal de bedrading uit de orginele houder omdat je die anders niet in de koplamp krijgt wel even opletten dat je de plus en min goed om aansluit lamp houders zien er zo uit Kun je die bedrading er zo uit halen, of is het knip en plak werk? Alles binnen behalve de lamphouders, ik hoop dat ik van het weekend kan gaan knutselen. Quote
xtra40 Geplaatst 22 Maart, 2018 Geplaatst 22 Maart, 2018 Kun je die bedrading er zo uit halen, of is het knip en plak werk? Alles binnen behalve de lamphouders, ik hoop dat ik van het weekend kan gaan knutselen. Er is zeker geen knip werk aleen wat afplak werk de stekkers die nu in de orginele lamphouder zitten kun je er heel simpel met een schroevendraaier uit drukken en deze plak je af met isolatie tape en steek je zo op je led lamp wel even meten welke draad de plus of massa is de bedrading in de koplamp is allemaal geel vandaarVerstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣 1 Quote
Sawtooth75 Geplaatst 24 Maart, 2018 Geplaatst 24 Maart, 2018 Ik heb gisteren ook de LED verlichting ingebouwd, precies zoals door xtra40 beschreven. Wat een verschil zeg! Super!Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote
Sawtooth75 Geplaatst 25 Maart, 2018 Geplaatst 25 Maart, 2018 Vandaag de achteruitrijcamera ingebouwd. Wat een klus zeg, voor je gevoel haal je de halve auto uit elkaar. Maar gelukkig is het me uiteindelijk meegevallen. Met de fotorapportage van xtra40 voor het monteren van de trekhaak redelijk goed kunnen vinden wat er allemaal los moest en hoe. Daarna met het bedradingsschema de goede draden kunnen vinden. Het enige probleem is dat de lamphouder niet in de fitting van de achteruitrijcamera past. Maar goed, een beetje isolatietape heeft dat ook weer gefixt In totaal een uurtje of 2,5 bezig geweest. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 10 Mei, 2018 Geplaatst 10 Mei, 2018 Het was onlangs weer knutsel weer dus weer flink aan de creative klussen gezeten en weer lekker aan het pimpen geslagen deze keer een mooie dachcam en led verlichting in de koplampen geplaatst en het resultaat mag er zijn wel even het een en ander er voor moeten slopen om de bedrading netjes weg te werken toen dat allemaal klaar was snel onder de motor kap gedoken om de koplamp lampen te vervangen en daar deze lampen geplaatst deze tegen een super mooi wit licht en het licht beeld is super strak 1 Quote
Marconus Geplaatst 28 Mei, 2018 Geplaatst 28 Mei, 2018 Vandaag de achteruitrijcamera ingebouwd. Wat een klus zeg, voor je gevoel haal je de halve auto uit elkaar. Maar gelukkig is het me uiteindelijk meegevallen. Met de fotorapportage van xtra40 voor het monteren van de trekhaak redelijk goed kunnen vinden wat er allemaal los moest en hoe. Daarna met het bedradingsschema de goede draden kunnen vinden. Het enige probleem is dat de lamphouder niet in de fitting van de achteruitrijcamera past. Maar goed, een beetje isolatietape heeft dat ook weer gefixt In totaal een uurtje of 2,5 bezig geweest. Sent from my iPhone using Tapatalk Welk kleur draadje ook alweer voor de achteruit rij verlichting?Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 8 Juli, 2018 Geplaatst 8 Juli, 2018 gisteren was het weer eens zo ver en is er een witson radio met een dab+ module en een achteruitrijcamera gemonteerd in een rio UB Quote
mair Geplaatst 8 Juli, 2018 Geplaatst 8 Juli, 2018 Het was een hele leuke dag met een heel mooi resultaat. De klus was snel geklaard door de goede hulp van Theomonika en zoon!!! Het was een stukje rijden maar het was de moeite waard. Quote
Glenncrx Geplaatst 8 Juli, 2018 Geplaatst 8 Juli, 2018 Netjes! Wat voor navigatiesysteem os dat? Witson? Quote
Murcielaygo Geplaatst 8 Juli, 2018 Geplaatst 8 Juli, 2018 Netjes! Wat voor navigatiesysteem os dat? Witson? gisteren was het weer eens zo ver en is er een witson radio met een dab+ module en een achteruitrijcamera gemonteerd in een rio UB Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.