Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Ik ben naar de dealer terug geweest en inderdaad het mag niet zo snel na 2 jaar al roest plekjes.Hij vond ook dat het niet kon.Ik kan het wel steeds laten bijwerken maar wat is het over 3 jaar ??

Dus heb ik besloten om een nieuwe picanto te kopen dit keer geen witte maar een gele.Ik hoop dat deze wel goed blijft.Want ik ben voor de rest zeer tevreden over mijn picanto hij rijd super lekker

aangepast door spikje
Geplaatst
Ik ben naar de dealer terug geweest en inderdaad het mag niet zo snel na 2 jaar al roest plekjes.

... roestplekjes aan ... het koetswerk ... bedoelt u ... ???

... in your arms it seems ... you've taken all my dreams ... ( de real Ann Vervoort Milc Incorporated ) ...

• 7 maanden later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst

Hallo Allemaal,

Mijn vriendin heeft een picanto die inmiddels vier jaar oud is.

( gekocht met 1,5 jaar) Deze heeft ook roest van binnen.

Hoe lang is er garantie op roest bij deze "oudere" modellen?

groetjes Picanto 2010

Geplaatst

Dag allemaal,

Uitermate vervelend allemaal. Ook ik heb roest op het tankklephandletje en aan de 'stoelpoten'.

Vraag is: 'hoe komt het dat er dingen aan de binnenkant van de auto roesten' en 'hoe lossen we dat dan op'?

hgr. Robert

Geplaatst

Mijn advies: ga er mee naar je dealer, en kijk wat die voor je kan betekenen.

Veelal wordt hier niet moeilijk over gedaan om het euvel de wereld uit te helpen.

Succes.

Philip

Geplaatst

Dag Philip,

Mooi plan en fijn dat dealers niet echt moeilijk doen om dit probleem uit de wereld te helpen.

Feit blijft dat ik juist erg benieuwd ben naar de oorzaak. Waarom gaan er dingen roesten

Geplaatst
Dag Philip,

Mooi plan en fijn dat dealers niet echt moeilijk doen om dit probleem uit de wereld te helpen.

Feit blijft dat ik juist erg benieuwd ben naar de oorzaak. Waarom gaan er dingen roesten

• 1 jaar later...
Geplaatst

De auto is klaar!!

Na wat problemen met wat kleine puntjes is de auto vandaag echt af.

De complete binnenmat is vervangen.

De stoelframes zijn gespoten.

Tankdophandeltje is vernieuwd en in een mooie zwarte lak gezet.

De kachelsteun is netjes ontroest en van een mooie laag verf voorzien.

En..............de tunnelconsole is vernieuwd, want tijdens de demontage van de oude zijn blijkbaar wat kleine bevestigingspalletjes afgebroken, en dat is vandaag defintief afgerond.

Al met al heel netjes opgelost door Kia en de dealer.

Probleem uit de wereld.

Philip

Weet je dat ik hier niets van geloof, dat de roestproblemen de wereld uit zijn?

Dit zijn alleen de zichtbare delen die je toevallig tegenkwam, dat is wel opgelost.

Maar nu de onzichtbare delen.

Ik vraag mij af of deze auto wel een antiroestbehandeling in de fabriek heeft gehad, want het plaatwerk wat ik zo zie lijkt onbehandels metaal. Gebruiken ze geen Tectyl achtige producten meer?

Meer mensen die mij kunnen bevestigen hoe degelijk beschermd de nieuwe Picanto's zijn, zowel het blik, ook de kokerbalken en het spuitwerk.

Ik kan mij echt niet veroorloven om na lang te sparen een sof te kopen, kun je beter naar een merk kijken die wel een goede antiroest behandeling heeft gehad, maar ja, welke zijn dat?

Geplaatst

je reageert op een bericht van 21 mei 2008 - 21:23

Ja, dan heeft de roest inmiddels zeker toegeslagen.....:D

Geplaatst

ik mag hopen van niet in 3 jaar..

Wij konden erover meepraten. De lakspuit is niet overal geweest

op die blauwe maandag!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...