jeroen66475 Geplaatst 13 Februari, 2013 Geplaatst 13 Februari, 2013 @Jeroen66475: Thanx voor je info! Ik heb gekeken en kreeg onderstaande info. De boot blijkt dus al vanaf 7 feb in de Rotterdamse haven te liggen dus? Nou die boot ligt daar niet meer hoor, binnen een paar uur is ie weer vertrokken maar jouw auto is op 7 februari daar wel op de kade gezet. Hij zou dus inmiddels bij de dealer moeten staan of in ieder geval deze week daar moeten aankomen. Klopt die verwachte (af) leverdatum van eind februari dus wel redelijk Quote
DjTheDice Geplaatst 19 Februari, 2013 Topic Starter Geplaatst 19 Februari, 2013 Gisteren het verlossende telefoontje gekregen! Mijn bestelde auto is bij de dealer afgeleverd en a.s. vrijdag 22 februari staat het karretje op mij te wachten bij de dealer! Ben zeer benieuwd… Quote
Peterrrrr Geplaatst 19 Februari, 2013 Geplaatst 19 Februari, 2013 Ik heb het idee dat je uit de omgeving van Oosterhout komt ? Quote
Joyce2 Geplaatst 19 Februari, 2013 Geplaatst 19 Februari, 2013 Gisteren het verlossende telefoontje gekregen! Mijn bestelde auto is bij de dealer afgeleverd en a.s. vrijdag 22 februari staat het karretje op mij te wachten bij de dealer! Ben zeer benieuwd… Eindelijk, wat fijn!! Veel plezier vrijdag! Quote
Specialmade Geplaatst 19 Februari, 2013 Geplaatst 19 Februari, 2013 Gisteren het verlossende telefoontje gekregen! Mijn bestelde auto is bij de dealer afgeleverd en a.s. vrijdag 22 februari staat het karretje op mij te wachten bij de dealer! Ben zeer benieuwd… Eindelijk...... heeft (EVEN) geduurd maar dan heb je ook wat Heel veel succes vrijdag en dat je maar veel rijplezier en veel veilige kilometers mag maken met de nieuwe bolide. Grtz. Specialmade Quote
DjTheDice Geplaatst 19 Februari, 2013 Topic Starter Geplaatst 19 Februari, 2013 Ik juich pas definitief als ik er vrijdag werkelijk mee weg rijdt, maar het vooruitzicht is vooralsnog goed. Quote
Specialmade Geplaatst 19 Februari, 2013 Geplaatst 19 Februari, 2013 Ik juich pas definitief als ik er vrijdag werkelijk mee weg rijdt, maar het vooruitzicht is vooralsnog goed. Die snap ik maar het zal toch zeker wel, je hebt nu zo lang gewacht dit moet nu goed gaan. Wij duimen voor je mee dat de aflevering vrijdag echt plaatsvindt. en laat het ons weten. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
DjTheDice Geplaatst 19 Februari, 2013 Topic Starter Geplaatst 19 Februari, 2013 Wij duimen voor je mee dat de aflevering vrijdag echt plaatsvindt. en laat het ons weten. Suc6 Jullie zijn een van de eersten die het zullen weten Quote
biancaa Geplaatst 19 Februari, 2013 Geplaatst 19 Februari, 2013 Wat eindelijk goed nieuws, nou hopen dat het snel vrijdag is. Veel plezier alvast vrijdag. Quote
willemlensink Geplaatst 19 Februari, 2013 Geplaatst 19 Februari, 2013 niet te veel rijden he"' kost brandstof hoor Quote
biancaa Geplaatst 20 Februari, 2013 Geplaatst 20 Februari, 2013 ach die pica's rijden toch hartstikke zuinig 1 Quote
bigmac Geplaatst 21 Februari, 2013 Geplaatst 21 Februari, 2013 Zo lang je maar niet hoeft te stoppen, rijden ze erg zuinig. Maar het optrekken na een stop; dan is de kia dorstig. Quote
biancaa Geplaatst 22 Februari, 2013 Geplaatst 22 Februari, 2013 Dat klopt je mag geen stoplichten tegen komen. Quote
Specialmade Geplaatst 22 Februari, 2013 Geplaatst 22 Februari, 2013 Denk dat we van DjTheDice voorlopig niets meer horen Die is kilometers aan het "vreten" met zijn nieuwe Picanto. En stoppen doet hij zeker niet, die laat zich door niets en niemand meer tegenhouden Grtz. Specialmade Quote
DjTheDice Geplaatst 22 Februari, 2013 Topic Starter Geplaatst 22 Februari, 2013 Haha, ik heb hem nog niet. Over een uurtje hoop ik trotse eigenaar te zijn. De auto gebruik ik voornamelijk voor woon werk verkeerr. Veel snelweg nauwelijks stads verkeer, dus ben benieuwd naar het verbruik. Er komt hier nog zeker een joehoe! Te staan als ik daar weg rijd. Quote
Rietje Geplaatst 22 Februari, 2013 Geplaatst 22 Februari, 2013 We zijn in afwachting!! Veel plezier iig! Quote
DjTheDice Geplaatst 22 Februari, 2013 Topic Starter Geplaatst 22 Februari, 2013 Joehoe! In het echt vind ik hem net zo mooi! Cruisecontrol vanuit de dealer werkt heerlijk en ook de verstelbare armsteun vanuit de dealer ligt heerlijk! Quote
Joyce2 Geplaatst 22 Februari, 2013 Geplaatst 22 Februari, 2013 Van harte! Eindelijk je wachten beloond! Quote
irma Geplaatst 22 Februari, 2013 Geplaatst 22 Februari, 2013 He, he, eindelijk.... Heel veel rijplezier ermee. Quote
biancaa Geplaatst 22 Februari, 2013 Geplaatst 22 Februari, 2013 Gefeliciteerd en geniet ervan en vele veilige kilometers toegewenst. Quote
willemlensink Geplaatst 22 Februari, 2013 Geplaatst 22 Februari, 2013 gefeliciteerd met je pico dat je er maar lekker van geniet :-) :-) Quote
DjTheDice Geplaatst 23 Februari, 2013 Topic Starter Geplaatst 23 Februari, 2013 Iedereen hier bedankt voor de support, tips en medeleven Ik zal spoedig een foto plaatsen. Quote
PerryP Geplaatst 23 Februari, 2013 Geplaatst 23 Februari, 2013 Heel veel plezier! En veel veilige kilometers toegewenst! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.