Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

(Geen) levering Picanto?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Jeroen66475: Thanx voor je info! Ik heb gekeken en kreeg onderstaande info. De boot blijkt dus al vanaf 7 feb in de Rotterdamse haven te liggen dus?

Nou die boot ligt daar niet meer hoor, binnen een paar uur is ie weer vertrokken maar jouw auto is op 7 februari daar wel op de kade gezet. Hij zou dus inmiddels bij de dealer moeten staan of in ieder geval deze week daar moeten aankomen. Klopt die verwachte (af) leverdatum van eind februari dus wel redelijk ;)

Geplaatst

Gisteren het verlossende telefoontje gekregen!

Mijn bestelde auto is bij de dealer afgeleverd en a.s. vrijdag 22 februari staat het karretje op mij te wachten bij de dealer!

Ben zeer benieuwd…

Geplaatst

Mijn bestelde auto is bij de dealer afgeleverd en a.s. vrijdag 22 februari staat het karretje op mij te wachten bij de dealer!

Ben zeer benieuwd…

Eindelijk, wat fijn!! Veel plezier vrijdag!

Geplaatst

Ben zeer benieuwd…

Eindelijk...... heeft (EVEN) geduurd maar dan heb je ook wat :-):-)

Heel veel succes vrijdag en dat je maar veel rijplezier en veel veilige

kilometers mag maken met de nieuwe bolide.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Ik juich pas definitief als ik er vrijdag werkelijk mee weg rijdt, maar het vooruitzicht is vooralsnog goed.

Die snap ik maar het zal toch zeker wel, je hebt nu zo lang gewacht dit moet nu goed gaan.

Wij duimen voor je mee dat de aflevering vrijdag echt plaatsvindt. en laat het ons weten.

Suc6

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Wij duimen voor je mee dat de aflevering vrijdag echt plaatsvindt. en laat het ons weten.

Suc6

Jullie zijn een van de eersten die het zullen weten :wink:

Geplaatst

Denk dat we van DjTheDice voorlopig niets meer horen :-)

Die is kilometers aan het "vreten" met zijn nieuwe Picanto.

En stoppen doet hij zeker niet, die laat zich door niets en

niemand meer tegenhouden :-)

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Haha, ik heb hem nog niet. Over een uurtje hoop ik trotse eigenaar te zijn.

De auto gebruik ik voornamelijk voor woon werk verkeerr. Veel snelweg nauwelijks stads verkeer, dus ben benieuwd naar het verbruik.

Er komt hier nog zeker een joehoe! Te staan als ik daar weg rijd.

Geplaatst

Joehoe! In het echt vind ik hem net zo mooi! Cruisecontrol vanuit de dealer werkt heerlijk en ook de verstelbare armsteun vanuit de dealer ligt heerlijk!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...