bigwade Geplaatst 21 December, 2015 Topic Starter Geplaatst 21 December, 2015 Van Harte Gozert ! 1 Quote
Smart Geplaatst 22 December, 2015 Geplaatst 22 December, 2015 Sorry guys, dat ik de felicitaties gisteren niet in ontvangst kon nemen. Druk, druk, met lekker eten en verjaardagsvisite. Bedankt voor alle felicitaties en aandacht. Jullie weten dat ik normaal gesproken heel bescheiden ben, dus dit was voor mij erg overweldigend natuurlijk......wat jullie allemaal uit de hoge hoed hadden getoverd! En precies op mijn verjaardag was er een pakketje bezorgd waar ik al maanden op zat te w8en..... Om te laten zien hoe blij ik ben met alles........ 4 Quote
xtra40 Geplaatst 22 December, 2015 Geplaatst 22 December, 2015 Sorry guys, dat ik de felicitaties gisteren niet in ontvangst kon nemen. Druk, druk, met lekker eten en verjaardagsvisite. Bedankt voor alle felicitaties en aandacht. Jullie weten dat ik normaal gesproken heel bescheiden ben, dus dit was voor mij erg overweldigend natuurlijk......wat jullie allemaal uit de hoge hoed hadden getoverd! En precies op mijn verjaardag was er een pakketje bezorgd waar ik al maanden op zat te w8en..... Om te laten zien hoe blij ik ben met alles........ en dan nu meteen de hamvraag Hoor je nu ook beter nu je je nieuwe gehoor apparaatjes hebt 2 Quote
mika kjelld Geplaatst 22 December, 2015 Geplaatst 22 December, 2015 Wat zeg je..... whaha Verstuurd vanaf mijn GT-I9060I met Tapatalk Quote
Smart Geplaatst 22 December, 2015 Geplaatst 22 December, 2015 Zo jammer dit dan weer....hohoho wacht! 2 Quote
mika kjelld Geplaatst 6 Februari, 2016 Geplaatst 6 Februari, 2016 Betominice Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een leuke dag van Quote
Specialmade Geplaatst 6 Februari, 2016 Geplaatst 6 Februari, 2016 @Betominice Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Grtz. Specialmade Quote
mika kjelld Geplaatst 2 April, 2016 Geplaatst 2 April, 2016 Wimis van harte gefeliciteerd met je verjaardag 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 2 April, 2016 Geplaatst 2 April, 2016 Wimis van harte gefeliciteerd met je verjaardag Ik ben deze maand ook jarig...Ik weet nu wat ik moet vragen oeps sorry was even afgeleid VAN HARTE WIMIS Quote
xtra40 Geplaatst 11 April, 2016 Geplaatst 11 April, 2016 @ Warmetuuter van harte gefeliciteerd met je verjaardag maak er een mooie dag van Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 11 April, 2016 Geplaatst 11 April, 2016 WT, Van Harte Gefeliciteerd !!!!!! Quote
Seafox Geplaatst 11 April, 2016 Geplaatst 11 April, 2016 Van harte gefeliciteerd Warmetuuter & Wimis nog vele jaren in goede gezondheid Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 11 April, 2016 Geplaatst 11 April, 2016 Vergeet niet Ramond GT en Jannic . Bij deze ook van harte gefeliciteerd. Wij gaan er met dit weer een mooie dag van maken. Quote
oude Geplaatst 11 April, 2016 Geplaatst 11 April, 2016 Alle jarigen van vandaag, van harte en nog veel gezonde jaren. Quote
vengafan Geplaatst 11 April, 2016 Geplaatst 11 April, 2016 Alle jarigen en dat zijn er de nodige vandaag proficiat en maak er een fijne dag van Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.