Smart Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 In overleg met Kia Nederland hadden wij een geplande testdrive eind maart/begin april 2013 in het verschiet, waarbij onze gedachten uitgingen naar het rijden met maar liefst twee á drie uitvoeringen van de nieuwe Kia Carens 2013. De bedoeling was om een aantal zeer actieve forummers te belonen met het deelnemen aan deze testdrive. Groot was onze verbazing dat de KiaContactGroep (KCG) door Kia Motors Nederland (KMNL) uitgenodigd werd voor een testdrive in....Akersloot.....ach nee, ik bedoel MONACO!! Deze uitnodiging was absoluut een grote eer voor ons. In onderling overleg kwam naar voren dat Alex VB helaas niet mee kon vanwege belangrijke verplichtingen elders. Echt heel jammer, maar ook zeer begrijpelijk. Wij waren vrij snel en unaniem met elkaar eens om daarvoor in de plaats xtra40 mee te nemen. Hij is een zeer actief forumlid, staat altijd klaar voor alle forummers bij vragen, problemen en ook bij zeer bijzondere projecten die hij zeer succesvol volbrengt. Xtra40 gaat dus met ons mee! En nee, het wordt geen pimpexperiment naar een Kia Carens 3.0...! Wij willen nu vooral Peter Schreyer de credits geven met zijn designteam! De testdrive met de nieuwe Kia Carens (2013) vindt plaats in Monaco in het weekend van 15 t/m 17 maart a.s., dus over drie weken. De voorbereidingen hiervoor zijn in volle gang. KMNL verwacht natuurlijk wel een tegenprestatie van ons. Het is de bedoeling dat wij o.a. via Facebook en Twitter wereldkundig maken wat wij van de nieuwe Kia Carens vinden. En in dit topic gaan wij jullie op de hoogte stellen van onze ervaringen met de Kia Carens en natuurlijk ons verblijf in Monaco. Het testdrive team bestaat uit: Warmentuuter Specialmade xtra40 Smart 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
betominice Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 Heren Ik ben een beetje jaloers maar wens jullie wel een hele leuke en gezellige testrit toe zal wel lukken denk ik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 Kroketten in Akersloot zijn beroerd, maar uit eigen ervaring weet ik dat ze er in die omgeving ook niks van bakken. Dat wordt dus een weekendje tobben. Zwembroek mee mannen en veel plezier ! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted February 24, 2013 Author Share Posted February 24, 2013 Ja, wordt echt afzien..... Bedankt! Sorry bw, het vertrouwde test ééntweetje is tijdelijk gescheiden...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mika kjelld Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 heren heel veel plezier in monaco en wat betreft xtra40 een hele goeie keus het word hem van harte gegund leuk ben benieuwd naar de uitslag van de testrit 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 Ook ik heb er onwijs veel zin in Ook was ik zeer aangenaam verrast dat ik een uitnodiging heb gekegen en vind het een heele eer Ik heb de heren wel moeten beloven om niet onderweg te gaan pimpen dus die spullen laat ik thuis Ik ben zeer benieuwd hoe de nieuwe carens het doet en er in het echt uit ziet maar daar over zal ik nog wel het een en ander gaan schrijven en veel fotos plaatsen Ik heb er in elk geval heel veel zin in 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Warmentuuter Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 Ik heb de heren wel moeten beloven om niet onderweg te gaan pimpen dus die spullen laat ik thuis Je kan wel alvast kijken wat je eventueel kan aanpassen toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 Alvast veel succes en vooral veel plezier heren. Ik verwacht van jullie 4 een verslag waar Evert ten Napel met open moet leest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 hahahah dat gaat helemaal goed komen en ik geef meteen tips hoe de nieuwe Kia Carens te pimpen valt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gé_ Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 Ik ben ook zeer benieuwd naar de resultaten van deze testdrive. Mogen jullie ook kritisch zijn of verwacht men van Kia alleen positieve reactie,s? Denk trouwens dat het een gemiste kans is als er slechts 7 pers. uitvoeringen leverbaar zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myrom Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 Succes mannen.... We hopen van jullie een objectief verslag van jullie te mogen lezen! Sent from my iPad using Tapatalk HD 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 uiteraard gaan wij kritisch bekijken en krijgen jullie een objectief verslag ik hoop alleen dat hij er dan niet meer zo uitziet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 Er zit stof op de camera sensor..... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 Hier vast een hele mooie presentatie van de nieuwe Kia Carens 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 Geen gekke locatie trouwens http://goo.gl/maps/fB9K5 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Specialmade Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 Viel mij trouwens op dat er bij de nieuwe Kia Carens voor 7 jaar een (gratis) kaart update inclusief is. Grtz. Specialmade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Warmentuuter Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 Zie ook dat er een andere vanaf prijs is bij onze Duitse vrienden. Geen BPM? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted February 24, 2013 Author Share Posted February 24, 2013 Mooi filmpje van de Carens, en inderdaad die beloofde 7 jaar kaartupdate inclusief die ook in NL zal worden geïntroduceerd, zoals de KCG al beschreven heeft. Ik vind de Carens steeds mooier worden. Ik denk dat ik er rechtstreeks mee naar huis rij...... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted February 24, 2013 Author Share Posted February 24, 2013 Geen gekke locatie trouwens http://goo.gl/maps/fB9K5 € 192,00 per nacht.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
betominice Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 € 192,00 per nacht.... Is een kaart update :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 € 192,00 per nacht.... Ben je gek, aan de achterkant boven de keuken heb je kamers van 30 euro... Buiten dat, met 4 man op hok valt het toch mee ? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theomonika Posted February 25, 2013 Share Posted February 25, 2013 heren heel veel plezier in monaco vooral me broer 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted February 25, 2013 Share Posted February 25, 2013 hier nog een mooi engelstalig filmpje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted February 25, 2013 Author Share Posted February 25, 2013 Ik zie het al......de koffers passen! Mooi filmpje trouwens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Warmentuuter Posted February 25, 2013 Share Posted February 25, 2013 Gelukkig, mijn cabinkoffer ook dus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts