Jump to content

Testdrive Kia Carens 2013....net even anders!

Smart

Recommended Posts

In overleg met Kia Nederland hadden wij een geplande testdrive eind maart/begin april 2013 in het verschiet, waarbij onze gedachten uitgingen naar het rijden met maar liefst twee á drie uitvoeringen van de nieuwe Kia Carens 2013. De bedoeling was om een aantal zeer actieve forummers te belonen met het deelnemen aan deze testdrive.

2013-All-New-Kia-Carens-Front-View_zps7c2174da.jpg

Groot was onze verbazing dat de KiaContactGroep (KCG) door Kia Motors Nederland (KMNL) uitgenodigd werd voor een testdrive in....Akersloot.....ach nee, ik bedoel MONACO!! Deze uitnodiging was absoluut een grote eer voor ons. In onderling overleg kwam naar voren dat Alex VB helaas niet mee kon vanwege belangrijke verplichtingen elders. Echt heel jammer, maar ook zeer begrijpelijk. Wij waren vrij snel en unaniem met elkaar eens om daarvoor in de plaats xtra40 mee te nemen. Hij is een zeer actief forumlid, staat altijd klaar voor alle forummers bij vragen, problemen en ook bij zeer bijzondere projecten die hij zeer succesvol volbrengt. Xtra40 gaat dus met ons mee! En nee, het wordt geen pimpexperiment naar een Kia Carens 3.0...! Wij willen nu vooral Peter Schreyer de credits geven met zijn designteam!

2013-All-New-Kia-Carens-Rear-View_zpsaccd771e.jpg

De testdrive met de nieuwe Kia Carens (2013) vindt plaats in Monaco in het weekend van 15 t/m 17 maart a.s., dus over drie weken. De voorbereidingen hiervoor zijn in volle gang.

2013-Kia-Carens-MPV-32_zpsd40ad4b4.jpg

KMNL verwacht natuurlijk wel een tegenprestatie van ons. Het is de bedoeling dat wij o.a. via Facebook en Twitter wereldkundig maken wat wij van de nieuwe Kia Carens vinden. En in dit topic gaan wij jullie op de hoogte stellen van onze ervaringen met de Kia Carens en natuurlijk ons verblijf in Monaco.

2013-Kia-Carens-MPV-22_zps62f43a97.jpg

Het testdrive team bestaat uit:

Warmentuuter

Specialmade

xtra40

Smart

2013-Kia-Carens-MPV-12_zps7863397d.jpg

• Like 1

Ook ik heb er onwijs veel zin in

Ook was ik zeer aangenaam verrast dat ik een uitnodiging heb gekegen en vind het een heele eer

Ik heb de heren wel moeten beloven om niet onderweg te gaan pimpen dus die spullen laat ik thuis

Ik ben zeer benieuwd hoe de nieuwe carens het doet en er in het echt uit ziet maar daar over zal ik

nog wel het een en ander gaan schrijven en veel fotos plaatsen

Ik heb er in elk geval heel veel zin in

• Like 6

Guest Warmentuuter

Ik heb de heren wel moeten beloven om niet onderweg te gaan pimpen dus die spullen laat ik thuis

Je kan wel alvast kijken wat je eventueel kan aanpassen toch?

Ik ben ook zeer benieuwd naar de resultaten van deze testdrive.

Mogen jullie ook kritisch zijn of verwacht men van Kia alleen positieve reactie,s? :winkiss:

Denk trouwens dat het een gemiste kans is als er slechts 7 pers. uitvoeringen leverbaar zijn.

Mooi filmpje van de Carens, en inderdaad die beloofde 7 jaar kaartupdate inclusief die ook in NL zal worden geïntroduceerd, zoals de KCG al beschreven heeft.

Ik vind de Carens steeds mooier worden. Ik denk dat ik er rechtstreeks mee naar huis rij......

• Like 1