bigwade Geplaatst 24 Maart, 2013 Geplaatst 24 Maart, 2013 vand.m heeft dat in een Citroen overleefd. http://www.kiaclub.nl/topic/7972-ervaring-total-loss/ Zelf heb ik ook eens zo'n ongeval voor mijn ogen zien gebeuren. Die eerste halve meter van achteren is kansloos. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 24 Maart, 2013 Geplaatst 24 Maart, 2013 Als we als criteria een ongeval met een vrachtauto in acht nemen vallen er wel heel veel auto's af. En ik heb heel wat ongevallen gezien (ivm werk voorheen). Quote
bigwade Geplaatst 24 Maart, 2013 Geplaatst 24 Maart, 2013 Als we als criteria een ongeval met een vrachtauto in acht nemen vallen er wel heel veel auto's af. En ik heb heel wat ongevallen gezien (ivm werk voorheen).Dat klopt, maar er zou wel eens naar gekeken kunnen worden, zeker als je een nieuwe people-mover op de markt zet. Vandaar mijn vragen. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 24 Maart, 2013 Geplaatst 24 Maart, 2013 Nee ben het ook helemaal met je eens maar dat zal in mijn ogen altijd een probleem blijven. Net als met 4 personen in een kleine auto. Zijn ze ook zo bij de achterbank. Mijn vrouw had voorheen een peugeot 107, dan eet je ook een poosje pap bij een aanrijding van achteren als je op de achterbank zit. Quote
bigwade Geplaatst 24 Maart, 2013 Geplaatst 24 Maart, 2013 Datzelfde hebben wij met onze i10 die nu gelukkig door hooguit 2 m/v gebruikt wordt, voorin. Quote
xtra40 Geplaatst 24 Maart, 2013 Geplaatst 24 Maart, 2013 en ik kan alleen maar melden dat we alleen maar mochten rijden en niet botsen of ons laten botsen maar met alle veiligheids gatgets zit het wel goed de hac en de vsm zijn zeer uitgebreid getst en goed bevonden Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 25 Maart, 2013 Geplaatst 25 Maart, 2013 Ik ben benieuwd wanneer de plaatselijke dealer een Carens als proefrit wagen binnen heeft. Begin toch wel te twijfelen tussen de Carens en Ceed SW Ik snap best dat je nu een moeilijk keuze hebt. Beide doen niet voor elkaar onder. Succes met kiezen. Quote
theomonika Geplaatst 25 Maart, 2013 Geplaatst 25 Maart, 2013 Ik ben benieuwd wanneer de plaatselijke dealer een Carens als proefrit wagen binnen heeft. Begin toch wel te twijfelen tussen de Carens en Ceed SW De nieuwe Kia Carens is vanaf 29 maart te bewonderen bij uw Kia-dealer. Maar, hij is nu al te bekijken in het Kia Experience Center in Breukelen. 2 Quote
Fedde1980 Geplaatst 25 Maart, 2013 Geplaatst 25 Maart, 2013 Ok , We gaan gelijk de 29e ff langs. Quote
xtra40 Geplaatst 26 Maart, 2013 Geplaatst 26 Maart, 2013 Kia Carens 2013 : Sexy gezinswagen, onmogelijk? http://www.vroom.be/nl/autotest/1424,kia-carens-2013.html Quote
Damyar Geplaatst 26 Maart, 2013 Geplaatst 26 Maart, 2013 Ik ben benieuwd wanneer de plaatselijke dealer een Carens als proefrit wagen binnen heeft. Begin toch wel te twijfelen tussen de Carens en Ceed SW Mijn plaatselijk dealer had de Carens de 21e al binnen. Afgelopen zaterdag hiermee proefrit gemaakt met business edition 2.0 automaat. In een Ceed SW zit niet zo´n goede automaat als in de Carens. Verder is de Carens een verhoogde versie van de Ceed SW. De zithouding is anders en vooral het interieur is erg mooi tov de Ceed SW hier is vooral het dashboard erg druk. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 26 Maart, 2013 Geplaatst 26 Maart, 2013 Zitten er in de cee'd en de carens niet dezelfde 6 traps automaat dan? Quote
bigwade Geplaatst 26 Maart, 2013 Geplaatst 26 Maart, 2013 Zitten er in de cee'd en de carens niet dezelfde 6 traps automaat dan? Dat dacht ik toch ook.... Die 2.0 is natuurlijk wel iets sterker (zelfde blok als SP3) Beter dan 1:11,5-12 gaat het niet worden denk ik. 1 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 26 Maart, 2013 Geplaatst 26 Maart, 2013 Ik voel een nieuwe topic aankomen, vebruik Carens 1 Quote
bigwade Geplaatst 26 Maart, 2013 Geplaatst 26 Maart, 2013 Pakembeet gelijk aan de SP3 Overigens is het een iets andere motor: http://tinyurl.com/cz5pn6u Quote
Remko .me Geplaatst 26 Maart, 2013 Geplaatst 26 Maart, 2013 Jammer dat deze direct op Label D wordt gezet.. echt weer typisch Nederlands domme label eco systeem... Quote
Fedde1980 Geplaatst 27 Maart, 2013 Geplaatst 27 Maart, 2013 Word tijd dat kia ook kleine turbomotoren maakt.Scheelt weer in de labels en dan liefst in combinatie met een automaat.Dan komt de carens mischien in B of C.Scheelt dan gelijk ook een stuk in de aanschafwaarde Quote
xtra40 Geplaatst 27 Maart, 2013 Geplaatst 27 Maart, 2013 hier nog een filmpje met een test/review met gewone mensen zo als wij (wel in het engels) Quote
Damyar Geplaatst 27 Maart, 2013 Geplaatst 27 Maart, 2013 Zitten er in de cee'd en de carens niet dezelfde 6 traps automaat dan? Gelukkig niet, in de Ceed zit een DCT en in de Carens een CVVT. 1 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 27 Maart, 2013 Geplaatst 27 Maart, 2013 Oké, ik had verwacht dat ze in de nieuwe modellen wel de DCT bak zouden plaatsen. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 27 Maart, 2013 Geplaatst 27 Maart, 2013 Wat is het verschil? Nou ik weet er niet genoeg van om je het letterlijk uit te leggen maar hier een link, dan weet je exact het verschil http://auto-en-vervoer.infonu.nl/auto/14579-automatische-transmissies-hoe-werken-ze.html Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.