bigwade Geplaatst 27 Maart, 2013 Geplaatst 27 Maart, 2013 Gelukkig niet, in de Ceed zit een DCT en in de Carens een CVVT.Dat cvvt staat voor variabele kleptiming en heeft niks met de automaat te maken.Volgens Kia is dat een 6traps automaat, en waarschijnlijk dezelfde als in de Ceed. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 27 Maart, 2013 Geplaatst 27 Maart, 2013 Oké, dan is er een bak en motor type door elkaar gehaald, ik dacht dat de CVT automaat bedoeld werd. Quote
Damyar Geplaatst 29 Maart, 2013 Geplaatst 29 Maart, 2013 Bedankt voor de link! In de Carens zit een 6 versnellings halfautomaat. Quote
xtra40 Geplaatst 29 Maart, 2013 Geplaatst 29 Maart, 2013 klopt of een 6 versnelings hand geschakelde versnelings bak die ook schakeld als een mes door warme boter Quote
Remko .me Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 Xtra hier is de langere versie http://www.youtube.com/watch?v=B3MjGT7oJZQ Quote
xtra40 Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 ja zie het nu pas heb de verkeerde gepakt maar dit houd het een beetje leuker krijg je nog eens een beetje nieuws Quote
xtra40 Geplaatst 7 April, 2013 Geplaatst 7 April, 2013 Maar hoe snel kan het gaan we zijn net terug van de test drive en vanavond kwam ik er al een tegen in het wild Het blijft een mooi gezicht en je pakt hem er zo tussen uit Quote
Smart Geplaatst 7 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 7 April, 2013 Maar hoe snel kan het gaan we zijn net terug van de test drive en vanavond kwam ik er al een tegen in het wild Het blijft een mooi gezicht en je pakt hem er zo tussen uit Heb je Warmentuuter in het wild gezien....? Quote
xtra40 Geplaatst 7 April, 2013 Geplaatst 7 April, 2013 Geen iedee zou zo maar kunnen hij reed wel heel rustig Dus ik denk het zo maar niet dat het warmetuuter was ;-) Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 7 April, 2013 Geplaatst 7 April, 2013 Een goede auto moet roken. of was het ruiken Quote
Specialmade Geplaatst 7 April, 2013 Geplaatst 7 April, 2013 Xtra40, reed de auto of trok hij net op !!!! Grtz. Specialmade 1 Quote
xtra40 Geplaatst 7 April, 2013 Geplaatst 7 April, 2013 Volgens mij was het beide toch ?? Dat was een tijdje geleden nog wel zo Quote
xtra40 Geplaatst 7 April, 2013 Geplaatst 7 April, 2013 Hij shockte een kilometer achter de meute aan dus volgens mij was ie aan het optrekken 1 Quote
xtra40 Geplaatst 8 April, 2013 Geplaatst 8 April, 2013 hier toch nog even een korte impressie van wat we in monaco hebben meegemaakt (als je goed kijkt zie je mij ook nog staan) 1 Quote
xtra40 Geplaatst 8 April, 2013 Geplaatst 8 April, 2013 jaaaaaaaaaaa en je ziet ook dat me gezicht bijna uitscheurd van het lagen en genieten 1 Quote
Smart Geplaatst 8 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 8 April, 2013 Super! Wat een mooi filmpje meneer xtra40, waar heb je die vandaan? ......oh ja YouTube! Quote
xtra40 Geplaatst 8 April, 2013 Geplaatst 8 April, 2013 ja ik zocht een ander filmpje maar ik denk dat jij de dans bent ontsprongen hahahhaa er is nog zo een filmpje van een ander land en ook daar heb je geluk Quote
Specialmade Geplaatst 8 April, 2013 Geplaatst 8 April, 2013 ja ik zocht een ander filmpje maar ik denk dat jij de dans bent ontsprongen hahahhaa er is nog zo een filmpje van een ander land en ook daar heb je geluk Ja....... je hebt mensen die altijd geluk hebben !!!! Grtz. Specialmade 1 Quote
xtra40 Geplaatst 8 April, 2013 Geplaatst 8 April, 2013 klopt en smart heeft altijd geluk wij deden zelfs wel eens een stapje opzij zo dat smart weer geluk had dat noemen wij hier onzself weg cijferen voor en ander hahaahhahahaa 1 Quote
Smart Geplaatst 9 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 9 April, 2013 Heren, bedankt voor jullie eervolle stap opzij, om mij vooral de ruimte te geven...een onvoorbereide interview af te leggen in het Engels. Helaas kwam het bij mij over, als het voor jullie ontmoeten van je 'most worst' angstgegner (en dat zijn twee talen tegelijk), dat jullie mij dat podium boden.... Zo jammer dat.... 1 Quote
Specialmade Geplaatst 9 April, 2013 Geplaatst 9 April, 2013 Ik denk dat ik namens ons drieën mag spreken. Wij zijn ervan overtuigd dat wij ter plekke de beste beslissing hebben genomen. Als bewijs hiervan hebben wij gelukkig de foto's nog, en zelfs een filmpje You did it very "nice" !!!!!! Grtz. Specialmade Quote
bigwade Geplaatst 9 April, 2013 Geplaatst 9 April, 2013 Testdrive was het tog ? Herejee wat een gebep, haha ! Hoeveel kratten kunnen er in Hoeveel honden Hoeveel meisjes van de musical. Dat werk dames heren, is wat telt ! Quote
xtra40 Geplaatst 9 April, 2013 Geplaatst 9 April, 2013 ja maar het wats een test drive en niet een test passing het is jammer dat die fotos met alle maten en passingen niet zijn gelukt je mist nu zo veel info maar ik kan wel met 2 leuke dames van de musical op de achter bank dat past simpel en dan past hun costuum in de kofferbak en hou je nog ruimte over voor 2 honden Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.