Lennart Geplaatst 22 Mei, 2013 Geplaatst 22 Mei, 2013 Mijn trouwe Picanto is na meer dan een week weer terug van de schadehersteller. De arme drommel is betrokken geraakt bij een ongeluk. Ik heb voor jullie een aantal foto's online gezet van de schade.. Het is voor mij vooral opvallend dat bij een zijdelingse botsing, mijn deur zo "apart" is opengescheurd. Zowel ik als het schadebedrijf hebben hier geen verklaring voor. Reparatiewerkzaamheden: 2 nieuwe deuren nieuwe side-skirt deuren / side-skirt / dorpel / zij-panelen spuiten nieuwe stoot strips overbouwen van de oude deur apparatuur naar de nieuwe deuren. Al met al een behoorlijke impact voor mij geweest.. Gelukkig is de auto tot in de puntjes hersteld en is er van de schade niets meer te zien. En daar draait het tenslotte om ----- ----- ----- ----- ----- ----- ----- Heeft er iemand wellicht een verklaring voor de mate van openscheuren van de bestuurdersdeur? Er zijn scherpe voorwerpen in het spel geweest en het bevreemd mij nog steeds :S Quote
Creative Name Geplaatst 22 Mei, 2013 Geplaatst 22 Mei, 2013 Heb je een foto van de schade die de tegenpartij had? Quote
Lennart Geplaatst 22 Mei, 2013 Topic Starter Geplaatst 22 Mei, 2013 Heb je een foto van de schade die de tegenpartij had? Nee, die heb ik helaas niet... het was een zijdelingse confrontatie... Ik heb wel gekeken of wellicht de deurgrepen dit hadden veroorzaakt, maar dit was niet het geval... Quote
Creative Name Geplaatst 22 Mei, 2013 Geplaatst 22 Mei, 2013 Waar heb je een aanrijding mee gehad dan? Het is echt opengescheurd als een blikje sardientjes... Quote
Murcielaygo Geplaatst 22 Mei, 2013 Geplaatst 22 Mei, 2013 Kijkend naar de sporen; zijdelings contact gehad met een vrachtwagen? Lijkt mij dat de buitenplaat van de deur is los "gepeld" vanaf de achterrand. HEFTIG! Quote
Lennart Geplaatst 22 Mei, 2013 Topic Starter Geplaatst 22 Mei, 2013 Kijkend naar de sporen; zijdelings contact gehad met een vrachtwagen? Lijkt mij dat de buitenplaat van de deur is los "gepeld" vanaf de achterrand. HEFTIG! Het was inderdaad een zijdelings contact. Echter niet met een vrachtwagen, maar met een Opel Zafira ! Daarom sta ik nog steeds voor een raadsel Quote
fonzie Geplaatst 22 Mei, 2013 Geplaatst 22 Mei, 2013 Het was inderdaad een zijdelings contact. Echter niet met een vrachtwagen, maar met een Opel Zafira ! Daarom sta ik nog steeds voor een raadsel beschermstrip helpt ook al niet ! 1 Quote
Lennart Geplaatst 22 Mei, 2013 Topic Starter Geplaatst 22 Mei, 2013 beschermstrip helpt ook al niet ! Haha, ik maak er voortaan rubberen bumpers omheen... Quote
Specialmade Geplaatst 22 Mei, 2013 Geplaatst 22 Mei, 2013 @Lennart, Ziet er niet uit zeg. Gelukkig heb je zelf niets. Om te laten zien hoe de binnenzijde van de deur eruit ziet kun je eenvoudiger de bekleding van de deur halen........ Maar ik begrijp dat de Picanto weer helemaal kant en klaar staat te blinken. Grtz. Specialmade Quote
Lennart Geplaatst 22 Mei, 2013 Topic Starter Geplaatst 22 Mei, 2013 De Picanto staat inderdaad alweer te glanzen als nooit te voren.. Het schadebedrijf heeft de hele ! auto van binnen en buiten gepoetst en schoongemaakt. Super service, Ik ben weer klaar voor een volgende inbouw dag... Dan kan ik mooi de nog beloofde taart meenemen voor onze helden, hahaa Quote
bigwade Geplaatst 22 Mei, 2013 Geplaatst 22 Mei, 2013 Moet je nu nog even je avatar repareren, die's ook stuk 1 Quote
Lennart Geplaatst 25 Mei, 2013 Topic Starter Geplaatst 25 Mei, 2013 Ik zal binnenkort ff kijken Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.