Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi , is er iemand die weet of je een raamsluit module op de pica kunt aansluiten zodat de ramen dicht gaan als je de auto op slot doet.

Dank alvast.

Geplaatst

Alles kan, je moet alleen uitzoeken wat en hoe.

Ik had zoiets op mijn Aygo (alleen de voorruiten) en dat werkte prima,

setje kost iets van 5 tientjes op eBay, aansluiten is wel redelijk wat werk.

Geplaatst

ik zou er dan gelijk 2 inzetten  :wink:  1 voor openen (lekker met dit warme weer, kan de hitte er vast uit) en 1 om te sluiten

Inderdaad wel paar uur werk om de juiste draden te vinden.

Wat ikzelf mis is een auto up/down op alle ramen en niet alleen op de bestuurderskant

Geplaatst

weet dat het kan , had het op mijn Daihatsu Materia ook op de voorste zijruiten , maar was een tijd geleden al aan het zoeken en meten  maar volgens mijn meting geeft ie op de linker raam een plus sturing en op de rechter een min sturing en dat kan mijn module niet, kan alleen + of -. dus vandaar de vraag of het mogelijk is , zal anders maandag aan de dealer vragen gaat ie voor zijn eerste beurt.

Geplaatst

De module die ik had kon op EN neer en voegde ook meteen de one-touchbediening toe.

Met een druk op de AB gingen de ramen 5cm open, een tweede liet ze helemaal zakken.

Er waren ook 4-deurs systemen, dus dat moet ook kunnen.

Vwb de aansturing weet ik het ook (nog) niet; ik mort eerst mijn andere projecten afmaken.

Geplaatst

Mooie klus voor de Pimp-masters :+

Had vroeger een Van Hollandia zonnedak.

Contact uit, ging die automatisch dicht!

• Like 1
Geplaatst

Ik zeg kleur op kleur......

Klopt....denk ik,  behalve de blauw-grijze draad die moet worden aangesloten op de grijs-blauwe draad.  :-)

Grtz.

Specialmade

• Like 1
Geplaatst

Klopt....denk ik,  behalve de blauw-grijze draad die moet worden aangesloten op de grijs-blauwe draad.  :-)

Grtz.

Specialmade

Aha daar ga ik dus de mist in :wink::-)

• Like 1
Geplaatst

Eelco,

Hierbij het schema, je kunt alles vanuit je deur weghalen volgens mij.

zo te zien is het negatieve aansturing en moet je inbreken (knippen en doorlussen)  op pin 6,8,9 en 16

ramen rio ub 1.pdf

• Like 1
Geplaatst

Tanks handy man

Deze had ik ook opgezocht nu alleen nog even de tijd vinden om het aan te sluiten

En te meten volgens mij valt de stroom na 30 seconden weg of als je de deur open doet

Dit moet ik nog even controleeren maar

Heel erg bedankt voor het meedenken ik hou je op de hoogte

Geplaatst

Klopt van die spanning wegval, je moet be B+ aan de kleine stekker (waar je spiegelmodule ook aan zit) doen, die behoud zijn spanning.

Suc6 met de inbouw

Geplaatst

nou begon het dus doch te jeuken dus toch maar weer even het deur paneel er af gehaald en de module aangesloten 

opzich valt het heel erg mee behalve het raam van de bestuurder daar moet nog wat aanpassingen op worden gedaan maar er zijn al drie ramen op worden aangesloten 

hier een filmpje he het moet gaan werken 

• Like 2
Geplaatst

ja de drie ramen aansluiten was in een klein uurtje gedaan alleen de bestuurders raam uitdokteren is een ander verhaal 

dit zal wel een 2 tal extra relaitjes gaan kosten en een hoop brain stormen  :wink:  :wink:

Geplaatst

theo zit stiekem in de auto verstopt en bedient de binnenknopjes :P

NICE!!!

HAHAHAHHAHAHA

sterker nog theo weet nog niet eens dat ik dit er in heb gemaakt

• Like 1
Geplaatst

Pfff hoe krijg je het voor elkaar, ik wordt echt helemaal overspannen van losse draadjes..

Ziet er in ieder geval goed uit, én handig voor als er ineens een zwerm vleermuizen aankomt ja tóg :wink:

• Like 1
Geplaatst

alle ramen worden door midel van een plus signaal gesloten en geopend 

behalven het bestuurdes raam die wil een  plus en een massa signaal hebben en daar zit nu de list

dit moet even worden extra geschakeld 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...