@Mike Geplaatst 10 Juli, 2013 Geplaatst 10 Juli, 2013 Ik was mijn auto aan het schoonmaken en haal de matten eruit om te stofzuigen en wat schetst mijn verbazing mat aan de onderzijde helemaal door. Auto staat op 10000km en nu is de mat aande bestuurders kant al door gesleten aan de achterzijde. Wie heeft dit ook??? Quote
bob Geplaatst 10 Juli, 2013 Geplaatst 10 Juli, 2013 Ik was mijn auto aan het schoonmaken en haal de matten eruit om te stofzuigen en wat schetst mijn verbazing mat aan de onderzijde helemaal door. Auto staat op 10000km en nu is de mat aande bestuurders kant al door gesleten aan de achterzijde. Wie heeft dit ook??? de oude ceed had ook het matten probleem dus gewoon terug naar de dealer en nieuwe vragen Quote
betominice Geplaatst 10 Juli, 2013 Geplaatst 10 Juli, 2013 Terug mee naar de dealer is garantie is ooit aangehaald door kcg. Quote
bigwade Geplaatst 10 Juli, 2013 Geplaatst 10 Juli, 2013 Wie heeft dit ook??? Bijna niemand meer; http://bit.ly/13MuauG Quote
@Mike Geplaatst 10 Juli, 2013 Topic Starter Geplaatst 10 Juli, 2013 Dat klopt betominice dealer heeft het aangekaart en het is bekend het zijn gewoon slechte kwaliteit vloermatten en nog wel van nederlandse bodem. Quote
Remko .me Geplaatst 10 Juli, 2013 Geplaatst 10 Juli, 2013 BW heb je al een shirt?http://shop.lmgtfy.com 3 Quote
ctheman Geplaatst 20 Juli, 2013 Geplaatst 20 Juli, 2013 Bijna niemand meer; http://bit.ly/13MuauG Ja Bigwade, ik ben ook bijna door de vloermat heen, na 8000 km Het gedeelte bij gaspedaal. Slijtage plek al gezien tijdens schoonmaken van de auto, en doorgegeven aan dealer na +_2000 km Binnenkort langs de dealer. Bij mijn vorige Ceed van 2009 geen last van gehad na 50000 km Grz Cor Quote
@Mike Geplaatst 21 Juli, 2013 Topic Starter Geplaatst 21 Juli, 2013 De dealer heeft gemaild er ligt een nieuwe mat klaar. Dus ctheman op naar de dealer en een nieuwe mat claimen op de garantie. Quote
Ceed2Ceed Geplaatst 16 Augustus, 2013 Geplaatst 16 Augustus, 2013 Herkenbaar. Overigens niet alleen bij Kia. Skoda-matten hadden hetzelfde probleem. Ik heb er voor een paar euro een grijs bouwmarktmatje ingelegd. Met de automat als mal even uitgesneden. Quote
patten Geplaatst 22 Augustus, 2013 Geplaatst 22 Augustus, 2013 Na de vakantie met de grote schoonmaak schrok ik ook van de onderkant van de mat... 10.5K op de teller. Ik ga dit ook nog bij de dealer neerleggen. Ik had wel verwacht dat ze geleerd zouden hebben van de Cee'd matten uit 2009. Ik heb bij mijn vorige Cee'd tot 2 maal toe een nieuwe set matten gehad onder garantie. /EDIT: Schoeisel: Als kantoortijger zit ik normaliter voor 70% in de auto met een nette veterschoen met normale hak. De overige 30% zal varieren van teenslipper (nu) tot sportschoen. Werkschoenen met een aggressieve zool heb ik niet... Quote
Smart Geplaatst 23 Augustus, 2013 Geplaatst 23 Augustus, 2013 Heb je misschien bouwschoenen of schoenen met grof profiel o.i.d. aan tijdens de rit? Ik kijk nooit onder de mat....daar schuif ik juist alles onder! 3 Quote
@Mike Geplaatst 23 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 23 Augustus, 2013 Wat maakt dat nou uit! Het probleem ligt aan de onderkant en constuctie van de matten. Matten zijn toch gemaakt om met schoenen op te zitten of mag dat alleen met fluwelen pantoffeltjes. Quote
xtra40 Geplaatst 23 Augustus, 2013 Geplaatst 23 Augustus, 2013 De matten van kia zijn heeeeeeel erg slecht Ook ik heb laatst de matten er uit gehaald en omgedraaid omdat er zo een rare vlek op de onder tapijt En ja hoor helemaal vergaan Quote
Specialmade Geplaatst 23 Augustus, 2013 Geplaatst 23 Augustus, 2013 Sorry for asking! Je stelt ook wel erg indringende vragen hé. Straks wil je nog weten of mijn vrouw pumps draagt tijdens het autorijden. Daardoor slijten de automatten overigens ook harder. Ik heb in mij SP3 geen last van snel slijtende matten. Heb tijdens de wintermaanden wel een set rubber matten in de auto liggen. Grtz. Specialmade Quote
betominice Geplaatst 23 Augustus, 2013 Geplaatst 23 Augustus, 2013 afgelopen weekend bij dealer langs geweest heb bewust rubber matten erop gelegd blijft erg schoon en nieuw eronder matten kunnen niet slijten het rare ervan is dat de rubber mat bij de bestuurderstoel slijt als een bezetene dealer hier over aan gesproken hier moest ik voor naar aftersales beetje raar heb ze besteld bij aanlevering maar goed heb het nog niet gedaan maar wordt vervolgd durf het echt niet aan om rubbertje weg te halen matten zijn erg slijtage gevoelig. Maar dat vind ik Quote
bigwade Geplaatst 24 Augustus, 2013 Geplaatst 24 Augustus, 2013 Matten, daar gaan we weer..... Ik zit nu nog te wachten op waxoyl, vsm en buitensporig verbruik topics, haha! 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.