Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Slechte kwaliteit van de matten nieuwe C'eed.

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik was mijn auto aan het schoonmaken en haal de matten eruit om te stofzuigen en wat schetst mijn verbazing mat aan de onderzijde helemaal door.

Auto staat op 10000km en nu is de mat aande bestuurders kant al door gesleten aan de achterzijde.

Wie heeft dit ook???

Geplaatst

Ik was mijn auto aan het schoonmaken en haal de matten eruit om te stofzuigen en wat schetst mijn verbazing mat aan de onderzijde helemaal door.

Auto staat op 10000km en nu is de mat aande bestuurders kant al door gesleten aan de achterzijde.

Wie heeft dit ook???

de oude ceed  had ook het matten probleem dus gewoon terug naar de dealer en nieuwe vragen

Geplaatst

Dat klopt  betominice dealer heeft het aangekaart en het is bekend het zijn gewoon slechte kwaliteit vloermatten en nog wel van nederlandse bodem.

• 2 weken later...
Geplaatst

Bijna niemand meer;

http://bit.ly/13MuauG

Ja Bigwade, ik ben ook  bijna door de vloermat heen, na 8000 km

Het gedeelte bij gaspedaal.

Slijtage plek al gezien tijdens schoonmaken van de auto, en doorgegeven aan dealer na +_2000 km

Binnenkort langs de dealer.

Bij mijn vorige Ceed van 2009 geen last van gehad na 50000 km

Grz Cor

Geplaatst

De dealer heeft gemaild er ligt een nieuwe mat klaar.

Dus ctheman op naar de dealer en een nieuwe mat claimen op de garantie.

• 4 weken later...
Geplaatst

Herkenbaar. Overigens niet alleen bij Kia. Skoda-matten hadden hetzelfde probleem. Ik heb er voor een paar euro een grijs bouwmarktmatje ingelegd. Met de automat als mal even uitgesneden.

Geplaatst

Na de vakantie met de grote schoonmaak schrok ik ook van de onderkant van de mat... 10.5K op de teller. Ik ga dit ook nog bij de dealer neerleggen. Ik had wel verwacht dat ze geleerd zouden hebben van de Cee'd matten uit 2009. Ik heb bij mijn vorige Cee'd tot 2 maal toe een nieuwe set matten gehad onder garantie.

/EDIT: Schoeisel:

Als kantoortijger zit ik normaliter voor 70% in de auto met een nette veterschoen met normale hak.

De overige 30% zal varieren van teenslipper (nu) tot sportschoen.

Werkschoenen met een aggressieve zool heb ik niet...

Geplaatst

Heb je misschien bouwschoenen of schoenen met grof profiel  o.i.d. aan tijdens de rit?

Ik kijk nooit onder de mat....daar schuif ik juist alles onder! :online2long:

• Like 3
Geplaatst

Wat maakt dat nou uit!

Het probleem ligt aan de onderkant en constuctie van de matten.

Matten zijn toch gemaakt om met schoenen op te zitten of mag dat alleen met fluwelen pantoffeltjes.

Geplaatst

De matten van kia zijn heeeeeeel erg slecht

Ook ik heb laatst de matten er uit gehaald en omgedraaid omdat er zo een rare vlek op de onder tapijt

En ja hoor helemaal vergaan

Geplaatst

Sorry for asking!

Je stelt ook wel erg indringende vragen hé. :wink:   :-)

Straks wil je nog weten of mijn vrouw pumps draagt tijdens het autorijden. :-)

Daardoor slijten de automatten overigens ook harder.   

Ik heb in mij SP3 geen last van snel slijtende matten. Heb tijdens de wintermaanden wel

een set rubber matten in de auto liggen.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

afgelopen weekend bij dealer langs geweest heb bewust rubber matten erop gelegd blijft erg schoon en nieuw eronder matten kunnen niet slijten het rare ervan is dat de rubber mat bij de bestuurderstoel slijt als een bezetene dealer hier over aan gesproken hier moest ik voor naar aftersales beetje raar heb ze besteld bij aanlevering maar goed heb het nog niet gedaan maar wordt vervolgd durf het echt niet aan om rubbertje weg te halen matten zijn erg slijtage gevoelig.

Maar dat vind ik :winkiss:

Geplaatst

Matten, daar gaan we weer.....

Ik zit nu nog te wachten op waxoyl, vsm en buitensporig verbruik topics, haha!

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...