bigmac Geplaatst 14 Januari, 2014 Geplaatst 14 Januari, 2014 2014 Kia Morning (Picanto) gets cosmetic, safety and equipment upgrades Read more:http://indianautosblog.com/2013/08/2014-kia-morning-korea-92442 Nieuw model: Oud model De bumper is het duidelijkste verschil. Quote
Murcielaygo Geplaatst 14 Januari, 2014 Geplaatst 14 Januari, 2014 Die link laat een hoop dingen zien die voor mij "oud" aanvoelen. Zo beschrijven ze een knie-airbag, maar die HADDEN wij in de Europese markt al, maar is nu komen te vervallen. Mijn "oude" (MY2011) heeft 'm nog wel... De nieuwe koplampen zijn hier al optioneel... Beetje vaag... Quote
Jack_z Geplaatst 14 Januari, 2014 Geplaatst 14 Januari, 2014 2014 Kia Morning (Picanto) gets cosmetic, safety and equipment upgrades Read more:http://indianautosblog.com/2013/08/2014-kia-morning-korea-92442 Nieuw model: Oud model De bumper is het duidelijkste verschil. ze hebben de bumper \voorkant van de huidige 3 deurs op de 5 deurs toegepast , daar lijkt het op, verder zal er onder de motorkap (je) ook wel wat veranderd zijn Quote
John Kanon Geplaatst 14 Januari, 2014 Geplaatst 14 Januari, 2014 De laatste facelift van Gerard Joling was volgens mij meer werk. 2 Quote
Picanto Bram Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 verder zal er onder de motorkap (je) ook wel wat veranderd zijn Mij is vertelt (dealer) dat er geen model wijziging (motorisch) komt binnen 2 jaar, hooguit cosmetisch Quote
Euroliner Geplaatst 22 Januari, 2014 Geplaatst 22 Januari, 2014 K hoorde iemand over nieuwe pakketten op de Picanto? Weet iemand hier al meer van wat dit gaat inhouden? Quote
bigmac Geplaatst 7 Oktober, 2014 Topic Starter Geplaatst 7 Oktober, 2014 Uit aardig betrouwbare bron gehoord dat de facelift van de Picanto volgend jaar komt en de belangrijkste veranderingen zijn een andere voor- en achterbumper. Waarschijnlijk dus ook de daarin opgenomen lichten aangepast. De auto is natuurlijk ook prima zoals die is, op het verbruik na. 1 Quote
MauS Geplaatst 10 Januari, 2015 Geplaatst 10 Januari, 2015 K hoorde iemand over nieuwe pakketten op de Picanto? Weet iemand hier al meer van wat dit gaat inhouden? Er komt een pakket bij, en dat is waarschijnlijk de GTline Quote
Murcielaygo Geplaatst 10 Januari, 2015 Geplaatst 10 Januari, 2015 Op autoweek.nl is de facelift nu te zien. Persoonlijk vind ik 'm van voor niet mooi, de nieuwe achterbumper is wel sjiek! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.