Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Digitenne aansluiten op navigatie?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Na het aanmelden meteen maar een vraag.

Op mijn nieuwe Picanto zit een navigatie met ingebouwde dvd speler.

Wie weet of deze geschikt is om digitenne op aan te sluiten?

Niet dat ik dat nu meteen wil hebben,maar was benieuwd of het eventueel kan.

Alvast bedankt.

Geplaatst

Als je navigatie een ingang heeft voor extra AV (bijv. met een gele, rode en witte tulp-bus) moet het in principe mogelijk zijn een mobiele ontvanger aan te sluiten.

Geplaatst

Voor zover ik weet maakt ook Digitenne gebruik van een decoder (waar je een smartcard in steekt) om het volledige pakket beschikbaar te krijgen. Voordat je dus een audio/video-signaal aan kunt bieden aan de navigatie, zul je dus eerst het antennesignaal moeten decoderen. De normale decoder werkt op netspanning, maar ik weet niet of er ook mobiele decoders zijn met een av-uitgang (de meeste hebben een usb-aansluiting voor weergave op de laptop). Zonder decoder zijn alleen Ned 1, Ned 2 en Ned 3 en de regionale zenders gratis beschikbaar (dacht ik).

Geplaatst

Hirschmann heeft ze onder andere , beeld is zoals je thuis zit , perfect dus ook tijdens rijden.Heb er misschien wel een in de aanbieding.

• 2 maanden later...
Geplaatst

Ok,bedankt voor de antwoorden.

Heb hem niet op korte termijn nodig Picawhite,maar ik hou het in gedachten.

Delta electronics in Kampen is een van de weinige zaken die een standaard digitenne ontvanger kan ombouwen op 12 volt.

Geplaatst

Er zijn genoeg DVB-t decoders te krijgen voor de auto en de kwaliteit is vaak erg goed. Het zijn dan geen officiele digitenne decoders, waardoor er geen gebruik gemaakt kan worden van de KPN pakketten.

In Nederland kun je dan alleen maar ned1, ned2 , ned3 en de regionale zenders ontvangen.

In buitenland vaak veel meer.

De mijne koste overigens ongeveer €45,-.

Gr,

Stieven

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...