Creative Name Geplaatst 10 November, 2013 Geplaatst 10 November, 2013 weet niet met welke tassen jij rondloop , maar als er een versnellingsbak en een reservewiel in past zal ik maar niet vragen wat het boodschappen doen kost met zo een enorme tas Hahaha als ik het zo lees had de helft een boedelbak geparkeerd om de hoek voor alle spullen die ze dachten te krijgen 1 Quote
paulus30 Geplaatst 10 November, 2013 Geplaatst 10 November, 2013 In Enschede was het rond 9 uur enorm druk, Was zeker wel de moeite waard, monteur vond sporen van een marter onder de motorkap. Nu aan het nadenken welke stappen te gaan nemen om het beestje te weren Quote
xtra40 Geplaatst 10 November, 2013 Geplaatst 10 November, 2013 tegen marters kun je zo een aparaatje monteren http://www.ebay.nl/itm/NEU-MARDERSCHRECK-MARDERSCHUTZ-MARDERABWEHR-KFZ-12V-/150490730246?pt=DE_Autoteile&hash=item2309f24f06&_uhb=1 Quote
paulus30 Geplaatst 10 November, 2013 Geplaatst 10 November, 2013 tegen marters kun je zo een aparaatje monteren http://www.ebay.nl/itm/NEU-MARDERSCHRECK-MARDERSCHUTZ-MARDERABWEHR-KFZ-12V-/150490730246?pt=DE_Autoteile&hash=item2309f24f06&_uhb=1 Bedankt. Had al zoiets gezien, maandag wil ik ff naar ATU gaan om te overleggen. Er zijn meerdere manieren maar geluid heeft mijn voorkeur. Er zijn ook van die plaatjes die onder zwakstroom staan en spuitbussen. Eens kijken welke ATU adviseert en de rede waarom natuurlijk. Quote
xtra40 Geplaatst 10 November, 2013 Geplaatst 10 November, 2013 ik ben benieuwd weet alleen dat het niet zo leuk is als je marter schade hebt gehad Quote
Specialmade Geplaatst 10 November, 2013 Geplaatst 10 November, 2013 Mij is verteld, met grote stelligheid en uit ervaring, dat door het plaatsen van een WC blokje onder de motorkap marters wegblijven. Het is het proberen waard lijkt mij, en nog goedkoop ook. Grtz. Specialmade 1 Quote
richardm1975 Geplaatst 10 November, 2013 Geplaatst 10 November, 2013 kijk dat je iets krijgt is al mooi meegenomen het belangrijkste is dat je kia nagekeken wordt alleen waar ik niet zo blij van werd was het feit dat ze het plaatje waar je nummerbord in zit zonder te vragen gingen vervangen daar heb ik iets van gezegd zodat het plaatje van de dealer waar ik de auto gehaald heb teruggeplaatst werd....ps me vrouw kreeg een uitnodiging voor de hyundai wintertestdag en ze kan een hyundai horloge krijgen kijk dat is pas echt een leuke verassing maar ik heb kia ook al eens gevraagt voor de instructie boekjes die geven ze niet eens en heb verder gekeken op internet en daar blijkt ook dat kia nederland erg gierig is wel jammer van kia Quote
richardm1975 Geplaatst 10 November, 2013 Geplaatst 10 November, 2013 Mij is verteld, met grote stelligheid en uit ervaring, dat door het plaatsen van een WC blokje onder de motorkap marters wegblijven. Het is het proberen waard lijkt mij, en nog goedkoop ook. Grtz. Specialmade klopt inderdaad ik heb pas geleden schade gehad door de marter en heb ook een wc blok er onder gehangen tot nu toe geen marters meer 1 Quote
bigmac Geplaatst 10 November, 2013 Geplaatst 10 November, 2013 Ik heb een marter onder de motorkap gehad zo'n 6 maand geleden in Hengelo. Schade was 150 euro (krukassensorkabel). Daarna een wc blokje onder de motorkap gehangen en sindsdien geen last meer gehad. 1 Quote
richardm1975 Geplaatst 10 November, 2013 Geplaatst 10 November, 2013 Ik heb een marter onder de motorkap gehad zo'n 6 maand geleden in Hengelo. Schade was 150 euro (krukassensorkabel). Daarna een wc blokje onder de motorkap gehangen en sindsdien geen last meer gehad. dan ben jij er genadig afgekomen in hengelo ik woon ook in hengelo en de schade die ik had was 200 euro Quote
richardm1975 Geplaatst 10 November, 2013 Geplaatst 10 November, 2013 In Enschede was het rond 9 uur enorm druk, Was zeker wel de moeite waard, monteur vond sporen van een marter onder de motorkap. Nu aan het nadenken welke stappen te gaan nemen om het beestje te weren probeer een wc blokje en of als je ruimte hebt en een vaste parkeer plek maak een ruit vorm van 4 latjes en span er kippe gaas tussen werkt ook wel ter breedte van de binnen kan van beide voorwielen Quote
John Kanon Geplaatst 11 November, 2013 Geplaatst 11 November, 2013 Mij is verteld, met grote stelligheid en uit ervaring, dat door het plaatsen van een WC blokje onder de motorkap marters wegblijven. Het is het proberen waard lijkt mij, en nog goedkoop ook. Grtz. Specialmade Vroeger een wc rol op de hoedenplank,nu een wc blokje onder de motorkap,waar gaat dit eindigen? Straks zit het nog standaard op de volgende Picanto. 1 Quote
high power Geplaatst 11 November, 2013 Geplaatst 11 November, 2013 Heb de kemo marterschreck in mijn sportage . Eerder had ik wel eens ongewenst bezoek gehad, ni niet meer. Quote
Peterrrrr Geplaatst 11 November, 2013 Geplaatst 11 November, 2013 De vredestein keycord was een actie van je dealer, niet van KIA. Daar krijg je alleen de tas van ! Quote
paulus30 Geplaatst 11 November, 2013 Geplaatst 11 November, 2013 Ik ga ook voor de kemo, denk dat het er vrijdag pas inzit dus tot die tijd ook maar ff een wc blokje, remspoor oplosser onder de kap hangen Onder Google staat er wel veel van het wcblokje onder de noemer broodje aap maar goed,.. misschien dat ik er beter op slaap. Tot nu toe geen schade alleen een bloedspoor en wat haren gevonden. Hopen dat het zo blijft. Atu Gronau was er geen marter-verjager meer te krijgen. Dealer gebeld,.. kost een 10tje meer,.. maar vrijdag pas aan de beurt. Quote
Specialmade Geplaatst 11 November, 2013 Geplaatst 11 November, 2013 Vroeger een wc rol op de hoedenplank,nu een wc blokje onder de motorkap,waar gaat dit eindigen? Straks zit het nog standaard op de volgende Picanto. Staat binnenkort in de accessoires lijst Grtz. Specialmade Quote
kias Geplaatst 15 November, 2013 Geplaatst 15 November, 2013 goh! uitdeuken had ik ook graag gehad... had na 2 weken de nw pica al een deuk in de motorkap . maar ooit met mijn vorige auto op de Winterdag geweest en het was zooo druk. mijn pica heeft afgelopen zomer nog een garantiebeurt gehad dus ik vond het niet nodig om te gaan.. Quote
biancaa Geplaatst 22 November, 2013 Geplaatst 22 November, 2013 Net een mail gekregen van kia om een enquette in te vullen over de kia testdag. Meteen meegedaan en tevens kan je een paraplu winnen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.