Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Andere Wisserhendel Picanto 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Weet iemand hier toevallig of er op andere Kia's (of misschien zelfs Hyundais) met de

huidige Picanto compatible wisserhendels zitten die GEEN ring hebben voor de variabele interval?

Bij mijn Aygo bleek de hendel zonder variabele interval 100% compatible met die van een Prius,

ik wil voor mijn Picanto graag andersom: dus GEEN ring, omdat die met waar ik mee bezig ben

(regensensor) straks geen nut meer heeft en dat is dus alleen maar verwarrend...

Vast bedankt voor het meedenken!

Geplaatst

Misschien een beetje suf maar zelfs mét regensensor heb je toch een interval nodig? 

Ik maak gebruik van OF de regensensor of de wissers op de "aan" stand. Interval is dus

niet persé noodzakelijk. Tot op heden voldoet dit prima.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Doet de regensensor in je auto precies wat je wil dan? Ik wordt er altijd helemaal gek van, gaat of te langzaam óf te snel...

Ik heb mijn regensensor volledig onder controle...  :-)  :-)  (geintje)

over het algemeen gaat dat prima. Als het echt hard gaat regenen

schakel ik over op de "normale" aan stand van de ruitenwissers.

Anders krijg je inderdaad die erg snelle bewegingen van de ruitenwissers.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Ik heb een tijdje geleden rain-x op mijn ramen gedaan ( atu voor 2 €)

Geinig hoe je regendruppels dan naar boven ziet rollen en helder zicht. Maar ook nadelen zoals een waas over je ramen in het begin.

Geplaatst

Doet de regensensor in je auto precies wat je wil dan? Ik wordt er altijd helemaal gek van, gaat of te langzaam óf te snel...

De sensor-set die ik heb (Hella Raintronic) deed het in mijn Aygo perfect, dat zal bij de Picanto niet anders zijn.

De Regensensor komt in plaats van de interval en is verder niet regelbaar, dus de ring is echt nutteloos.

En als ik geen andere "Glaskörper" kan krijgen voor de sensor kan ik altijd nog een programmeerbare "99-relais" van VW plaatsen, die is IMHO hoe dan ook makkelijker in te stellen dan een interval met een ring met slechts 5 standen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...