sander-utreg Posted January 1, 2014 Posted January 1, 2014 om een aftrap te geven... iedereen een goed 2014. 2 Quote
Guest Warmentuuter Posted January 1, 2014 Posted January 1, 2014 om een aftrap te geven... iedereen een goed 2014. +1 Dat het een mooi Kia jaar wordt. Quote
Specialmade Posted January 1, 2014 Posted January 1, 2014 Een heel mooi en gezond Grtz. Specialmade Quote
Baggio Posted January 1, 2014 Posted January 1, 2014 Ik wens ook alle forum leden een fantastisch en vooral een creatief 2014! Quote
Ri026 Posted January 1, 2014 Posted January 1, 2014 Ik hoop dat iedereen over 364 dagen terug kan kijken op een geweldig 2014 Quote
Guest RvdG71 Posted January 1, 2014 Posted January 1, 2014 Iedereen de beste wensen en vooral een gezond 2014 Quote
Albert jan & Brigitte Posted January 1, 2014 Posted January 1, 2014 Voor iedereen een beregoed 2014 op alle fronten. Quote
Jack_z Posted January 1, 2014 Posted January 1, 2014 ik wens iedereen een 2014 toe waarin je Kia 1 op 30 gaat lopen en de brandstof prijzen onder de 50 cent liggen, maar voor de rest ook gewoon alles wat je maar wenst 3 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.