Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Hoi,

 

Ik ben een zuiderbuur en ben op dit forum gekomen tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe auto.

Het leek me leuk om lid te worden voor tips en dergelijke uit te wisselen.

Ons oog is gevallen op de KIA Cee'd SW 1.4.

Het is de eerste kennismaking met KIA en we zijn reuze benieuwd.

De levering is waarschijnlijk voor volgende week.

Posted

Welkom op het forum Zuiderbuur. Dit forum is één van de meest levendige van alle Nederlandese autofora.

Heb je vragen ergens over, stel ze gerust. Er zijn veel experts/specialisten/generalisten die je van alle info

kunnen voorzien.

 

Veel lees- en postplezier!

 

Oh ja, veel plezier met je nieuwe aankoop! We zien de foto's graag tegemoet!

Posted

ook een hoop zwamneuzen hier, maar daar lees je best snel doorheen........

ben ik met u eens, maar zoals u zelf zeg lees ik daar gewoon doorheen ;)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...