Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

bij mij kwamen we afgelopen zaterdag er achter dat mijn Kia dealer een paneel heeft teruggeplaatst waarvan de helft was afgebroken... 

nee... kia heeft de klantenservice hoog in het vaandel staan... NOT 

o ja en dan nog maar te zwijgen over die 2 kachel roosters die ze hadden afgebroken  :shit:  :shit:

maar gelukig heb ik voor de meeste dingen een oplosing dus het was weer zo weer netjes gerepareerd maar je dat had je dealer ook kunnen doen 

Geplaatst

Gister is de rio nog naar de dealer geweest voor een 45.000 km beurt maar geen terugroepacties of iets dergelijks.vreemde zaak.

Geplaatst

nou ik heb het vandaag zelf maar opgelost heb toch de spiegels in kleur gemaakt van de auto en toen heb ik dat aluminium voetje goed ontroest en in de verf gezet dus dat is denk ik wel opgelost voorlopig denk ik

1980515_299501936873341_1299128879_o.jpg

1898467_298976023592599_1143553836_o.jpg

• Like 1
Geplaatst

Top goed om te horen dat er wat aanfedaan word

ik heb het zelf maar gedaan zo als je ziet

ben er een beetje klaar mee dat je zelf overal om moet vragen anders gebeurt er niets

• Like 1
Geplaatst

Top goed om te horen dat er wat aanfedaan word

ik heb het zelf maar gedaan zo als je ziet

ben er een beetje klaar mee dat je zelf overal om moet vragen anders gebeurt er niets

en nog bedankt dat je het bij mij ook meteen gedaan heb

• Like 1
Geplaatst

ja, daar ben ik ook erg blij om! 

Maar dia KIA dealer - omgeving Utrecht... pfff 

ga.naar.ijsselstein....

Geplaatst

Mijn dealer weet niks van een modificatie of iets dergelijks.

Heel vreemd... Ik haalde de strepen ff aan toen ik belde voor een afspraak voor de bandenwissel en toen zeiden ze direct dat het probleem bekend was bij KIA en de modificatie kostenloos werd uitgevoerd + de update van de software voor de kachel. Was mijn auto ook een hele dag kwijt omdat het best wat werk was (normaal kost bandenwissel half dagje) maar ik moest alleen de kosten voor de wissel en opslag van de winterbanden betalen...

Ik zou je dealer dus nog maar es ff bellen of ie e.a. na wil vragen bij KIA landelijk! ;)

Geplaatst

Zo zeg dan werken ze wel heel erg traag bij jou dealer ik doe 2 complete spiegels demonteren en uit elkaar halen binnen 45 minuten en hun hoeven alleen maar even een voetje te vervangen die met 3 schroefjes vast zit hahahahahajab

maar dat zijden ze ook tegen mij toen ie voor een beurtje ging hij is net klaar meneer en toen was het half 5 maar mijn auto heeft van af haf 10 stil voor de deur gestaan dus je moet niet allea geloven wat ze zeggen

• Like 1
Geplaatst

Ik heb een andere dealer aangeschreven of die er iets van af weet.Mischien ga ik overstappen naar een andere dealer ben over de huidige niet zo tevreden.Geen vaste prijzen,roestcheck niet uitgevoerd.Dan maar wat verder weg.

Geplaatst

Foto's gemaakt van de witte uitslag ,nieuwe steunen komen eraan.Hulde aan Cas Lamens uit Berkel tevens mn nieuwe dealer.

• 2 weken later...
Gast Wilcovdongen
Geplaatst

Grappig dat jij goede ervaring hebt bij cas lamens. Ben er een paar keer geweest met problemen maar ze namen mij niet serieus. Komt misschien omdat ik 23 ben.

Geplaatst

Vorige week over de strepen onder de spiegels bij mijn dealer gemeld en afgelopen week zijn er alweer nieuwe spiegelsteunen geplaatst.

strepen bij spiegels hoort bekent te zijn bij dealer, echter het is geen terug roep actie maar het is wel zo als men het meld wordt het opgelost.

tevens is de wagen meteen voorzien van een nieuwe airco update en inderdaad die springt nu niet meer te pas en onpas aan en uit, dit alles mogelijk gemaak door LvdB uit Breda :wink: 

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik heb dit probleem gisteren aangekaart bij mij dealer hier in België en ik kreeg als antwoord zonder zeveren : Ja in Nederland zijn het wel ander Rio's als hier in België.
Wij weten dan ook van terugroepactie voor die spiegelvoeten. Wij hebben eigenlijk over de Kia Rio nog geen enkele terugroepactie over eender wat gehad.
Hel vreemd noem ik dat.

Dus voor ieder land heeft Kia een aparte fabriek gemaakt waar aparte modellen worden gemaakt. Heel raar.

Geplaatst

Sjongejonge..... Wat een niveautje hier..... Triest...

Meneer heeft nogal een historie en niet alleen hier.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...