sathenk Geplaatst 31 Januari, 2014 Geplaatst 31 Januari, 2014 Hallo iedereen, Ik wou me even voorstellen. Mijn naam is Henk en ik ben sinds vandaag Kia rijder. Was tot nu aan toe altijd Fiat rijder maar vond de Kia Rio wel een mooie auto. Ik ben 44 jaar oud en woon in Enschede. Hoop op dit forum nog meer Kia plezier te beleven. Vriendelijke groet, Henk. Quote
arjan gt Geplaatst 31 Januari, 2014 Geplaatst 31 Januari, 2014 Welkom op het forum en veel plezier met de kia rio. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 Welkom op het forum Henk en heel veel geluk met de Rio. Quote
xtra40 Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 Hallo henk welkom hier op het forum van harte met de aanschaf van je rio veel lees en post plezier hier op het forum misschien als tip ook even je profiel aanvullen en uiteraard een foto (daar zijn we gek op hier) 1 Quote
Jack_z Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 Henk welkom in de familie en veel plezier op het forum, je zal het in het begin wel raar vinden hier ? er zijn zelfs leden die hun Rio in de oven doen, maar dat zie je vanzelf wel Quote
bigwade Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 Mooi merk man, Fiat. Henk.....Veel plezier met je Kia, toch geen witte mag ik hopen ? 1 Quote
Smart Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 .......toch geen witte mag ik hopen ? Dat vraag je toch niet.....aan een nieuw lid? Quote
bigwade Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 lang over zitten dubben, dat wel...... 1 Quote
Smart Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 Ach je bedoelt het goed. Alleen die obsessie.....als fotograaf ben je gewoon even de witbalans kwijt. We gaan samen werken aan die disbalans.....TOCH? 2 Quote
Ki'aad Geplaatst 3 Februari, 2014 Geplaatst 3 Februari, 2014 misschien als tip ook even je profiel aanvullen en uiteraard een foto (daar zijn we gek op hier)HadieHenkie! Gefeliciteerd met je KiaRio, k hoop van harte dattut n witte is want daar BLIJF je in zitte! En n fotootje ervan natuullijk want daar is xtra40 GEK op???? Gek, gek, gek??? wat bedoelt ie toch? Zal wel gek weze.Van mij dus n warrum welkom en dat je op dit forum en dat je maar veel Kiaplezier mag beleve....oh, dat staat er al... :lol: Quote
sathenk Geplaatst 10 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 10 Februari, 2014 Nou het is een zwarte geworden... Heb hem nu ruim een week in miin bezit en bevalt me nog steeds prima. Iedereen bedankt voor het warme welkom hier... Quote
Ki'aad Geplaatst 11 Februari, 2014 Geplaatst 11 Februari, 2014 BIGWADE!!!!. TIS N ZWARTE GWORDE!!! Zo, weer iemand blij gemaak. Istie niet meer zo allenig. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.