xtra40 Geplaatst 29 April, 2015 Geplaatst 29 April, 2015 In de projectie koplamp zit een klepje welke wegklapt en op die manier geef je dus grootlicht Je hoeft geen can bus set te hebben is niet nodig maar ik raad iedereen aan om het met een externe schakelkabel aan te sluiten Op deze manier ontzie je de wagen Electronica en is de kans op niet opstarten ook geminimaliseerd Quote
rvanrookhuizen Geplaatst 29 April, 2015 Geplaatst 29 April, 2015 Dat is voor mij een beetje weer te hoog. Dus niet gewoon aansluiten op wat er nu zit. Denk niet dat ik dat dan zelf kan. Quote
xtra40 Geplaatst 29 April, 2015 Geplaatst 29 April, 2015 Je weet voor de juiste prijs spreek je met de juiste man Quote
rvanrookhuizen Geplaatst 29 April, 2015 Geplaatst 29 April, 2015 Dat is dan mooi. En Wat is dan de schade met of zonder de set? Quote
Gast Geplaatst 29 April, 2015 Geplaatst 29 April, 2015 Ik heb ook wel interesse in meer lichtopbrengst en ben dus ook wel benieuwd naar de investering. Mag ik een PB? Quote
rvanrookhuizen Geplaatst 16 Mei, 2015 Geplaatst 16 Mei, 2015 Dat is dan mooi. En Wat is dan de schade met of zonder de set? Quote
rvanrookhuizen Geplaatst 16 Mei, 2015 Geplaatst 16 Mei, 2015 Heb je ookkennis van H7 Led/creled? die zouden eenvoudiger,meer licht,minder verblinding en langeree levensduurhebben. Ronald Quote
rvanrookhuizen Geplaatst 16 Mei, 2015 Geplaatst 16 Mei, 2015 Weet je ookiets van Led/Cre led? Ronald Quote
GUNMETALBLACK Geplaatst 16 Mei, 2015 Geplaatst 16 Mei, 2015 Ik heb ook wel interesse in meer lichtopbrengst en ben dus ook wel benieuwd naar de investering. Mag ik een PB? xtra40 , ik heb een Sportage van April 2015 , kan hier ook zonder conseqensies een Xenon set in ( ik ben geintreseerd in een set met de hoogst mogelijke lichtopbrengst , kun je mij hier over adviseren en een PB wat het gaat kosten , ben niet op de hoogte of er wel/niet een canbus inzit. Hoor/lees het wel. Gr.Ronald Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.