Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik kreeg zojuist een mail van mijn kia dealer. ze hadden een leuke test gezien in Topgear magazine tussen de Kia pro_cee'd gt en de golf gti. Ze dachten dat ik dat wel graag wilde lezen dus hadden ze het artikel bijgevoegd. Ik weet het stelt niet zoveel voor maar ik vind het toch een leuk gebaar van mijn dealer. Ps de pro_cee'd scoorde heel erg goed. Gr Arjan.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Like 3
Geplaatst

Blijkt mijns inziens maar weer uit dat de Kia zekers niet meer int verdomhoekie zit. Allang niet meer. :no:

zeker niet meer na ze die nieuwe designer aangetrokken hebben die er wel heel spectaculaire modellen van heeft gemaakt, de picanto is wel even een verschil met de vorige, maar volgens mij alle modellen, ik kwijlde toen ik mijn pica ging kopen van de Pro Ceed maar ik moest reëel zijn, ik had hem kunnen betalen maar met 40 kilometer per dag niet zo een goede investering

Geplaatst

Een auto is per definitie geen goede investering, Jack.

Ongeacht of je er nu veel of weinig mee rijdt. Ik haal de 40 km per dag ook niet; net boven de 30 meestal.

Geplaatst

zeker niet meer na ze die nieuwe designer aangetrokken hebben die er wel heel spectaculaire modellen van heeft gemaakt, de picanto is wel even een verschil met de vorige, maar volgens mij alle modellen, ik kwijlde toen ik mijn pica ging kopen van de Pro Ceed maar ik moest reëel zijn, ik had hem kunnen betalen maar met 40 kilometer per dag niet zo een goede investering

Zekers n nieuwe niet! In ons gevalletje bleek n nieuwe otoo toch wat op te levere vorig jaar. We kruiste onze 1-jarige Corsa met n Landrover en deze was gelijk totall loss. De verzekering betaalde de nieuwprijs trug. Toch maar geen Corsa meer gekocht toen we de Kia tegen t lijf liepe ...... ook bij ons moes de dealer dweile toen we weer weg ware gegaan ... :wacko:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...