Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb sinds half januari 2014 eindelijk mijn KIA RIO 1.4CRDi Superpack. Intussen iets meer dan 4000km op de teller en de auto bevalt uitstekend.

Ik heb alleen een probleem met de standaard radio. Ik heb op geen enkele frequentie/zender goed radio-ontvangst. Sommige zenders zijn onderweg richting mijn werk helemaal niet te ontvangen. Uiteraard staat AF aan voor de sterkste frequentie van de zender. Deze geeft echter heel vaak aan dat die niets kan vinden.

Is dit een standaardkwaal van de radio in de RIO?

Geplaatst

Hallo, 

bij alle auto's heb ik dit. Vooral als ik van Utrecht richting Arnhem ga.

Ik heb wel op dit forum gelezen dat een aantal mensen last hadden dat de antenne niet aangesloten was, dat dus een slecht ontvangst veroorzaakte. Dus als je hieraan twijfelt zou ik vooral even bij de dealer langs gaan.

Graag hoor ik of het opgelost is en hoe. Altijd goed om te weten :wink:

Succes

en veel plezier met je nieuwe auto 

• 3 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst

Wij hebben een Kia Rio van oktober 2013 en zijn al drie keer terug geweest voor het slechte ontvangst. Er staat weer een nieuwe afspraak gepland voor eind mei.

Volgens de garage is het probleem bekend bij Pionier en werken ze aan een oplossing.

Geplaatst

mijn kia rio  superpack is ook van oktober 2013 heb ook de pioneer avic 550  deze is nu uitgebouwd door de dealer en opgestuurd naar pioneer  heb last van slechte radio ontvangst en iedere keer is de radio gereset hoop dat het nu opgelost wordt ben hem nu al 3 weken kwijt en heb zo lang een originele kia radio en deze stoort niet en heeft een goede radio ontvangst en reset niet

dus afwachten maar

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...