Jump to content

Afstandsbediening centrale deurvergrendeling.

billboy

Recommended Posts

Goedendag mede Sorento rijders.

Wie kan mij helpen met mijn probleem betreffende de afstandsbediening van de centrale deurvergrendeling.

Bij mooi weer doet alles het en zogauw het wat vochtig wordt moet e.e.a met desleutel geopend worden.

Wie kan mij zeggen wat het probleem kan zijn en hoe dit eventueel te verhelpen is.

Gr Billboy. :winkiss:

1. Mogelijk vocht in de afstandsbediening? Batterijtje leeg? Gecorrodeerde contacten?
  2. Vocht in de zekeringkast in de voetenruimte aan de bestuurderskant?
  3. Vocht in je middenconsole waar de ETACS-unit zit? Deze unit stuurt o.a. de centrale vergrendeling. Mogelijk contactproblemen in één van de stekkers van de ETACS-unit?

Een redelijk vaak voorkomend probleem is lekkages van de A-stijlen (de voorruit). Daardoor komt er water in de auto. Aan de linkerkant zorgt dat voor problemen met de zekeringkast (en gerelateerde systemen). Aan de rechterkant voor problemen met de ECU (de'"computer").

1. Mogelijk vocht in de afstandsbediening? Batterijtje leeg? Gecorrodeerde contacten?
  2. Vocht in de zekeringkast in de voetenruimte aan de bestuurderskant?
  3. Vocht in je middenconsole waar de ETACS-unit zit? Deze unit stuurt o.a. de centrale vergrendeling. Mogelijk contactproblemen in één van de stekkers van de ETACS-unit?

Een redelijk vaak voorkomend probleem is lekkages van de A-stijlen (de voorruit). Daardoor komt er water in de auto. Aan de linkerkant zorgt dat voor problemen met de zekeringkast (en gerelateerde systemen). Aan de rechterkant voor problemen met de ECU (de'"computer").

Bedankt voor de reactie Masimo,

De afstandsbediening is nieuw.

Vocht problemen heb ik niet eerder aangedacht.

Ik ga e.e.a. uitproberen en zal alle aansluiting van de ETACS-unit inspuiten met contactspray.

Bedankt

heb je maar één afstand bediening ? of als je er 2 heb doen ze beiden hetzelfde ?

Hoi Jack,

Heb er 3, alle drie het zefde verhaal.

Garage kan er niks mee. Moet hem laten staan zodat ze het kunnen uitzoeken.

Gr

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...