Jordan Geplaatst 1 Juni, 2014 Geplaatst 1 Juni, 2014 Nou wild? Ziet er toch behoorlijk gecontroleerd uit 2
Specialmade Geplaatst 1 Juni, 2014 Geplaatst 1 Juni, 2014 en niet alleen mooi maar hij rijd nu opeens 1 op 23 koelt beter is stiller en nog een paar van die grote verhalen heb ik gehoord Constateer ik hier een vorm van jaloezie ?????? Grtz. Specialmade 1
Gerben H Geplaatst 1 Juni, 2014 Geplaatst 1 Juni, 2014 Zuigt ie beter dan Kim Holland dan? :-) Verstuurd vanaf mijn GT-P7300 met Tapatalk
Specialmade Geplaatst 1 Juni, 2014 Geplaatst 1 Juni, 2014 Yep, en deze vind ik nog mooier: Moderator: ze hebben mijn embleem gejat van m'n nieuwe grill. !!!!! Grtz. Specialmade 3
Smart Geplaatst 1 Juni, 2014 Geplaatst 1 Juni, 2014 Heren, het was een leuke dag. Veel nieuwe mensen en uiteraard vertrouwde gezichten ontmoet. Foto's zijn mooi en er zitten enkele prachtvolle exemplaren bij. Sommige commentaren hadden anders gekund....maar overall leuke teksten bij de foto's. De voetbal is naar de jeugd bij ons in de straat gegaan en mevrouw Smart drinkt verheugd uit haar nieuwe mok. Ze mocht kiezen uit de kleuren wit of rood....koos voor rood want wit was geen kleur! 3
Edwin63 Geplaatst 1 Juni, 2014 Geplaatst 1 Juni, 2014 Inderdaad een geslaagde meeting. Helaas kon ik maar even blijven ivm andere verplichtingen, maar heb toch wel een paar ideetjes opgedaan. Hoop ze bij de volgende meeting gerealiseerd te hebben.
Danny Rio Geplaatst 2 Juni, 2014 Geplaatst 2 Juni, 2014 je heb echt wat gemist en zoveel leuke mensen achter die namen die ze hier gebruiken Dat zal best! Lijkt mij ook geinig om te weten welke personen schuil gaan achter de gebruikersnamen. Hoop er de volgende keer ook bij te zijn. Eerst maar eens een afspraak maken met de zeer geliefde Pimpmasters. Ik kan niet achterblijven met mijn Rio ''fabriek af'' zeg maar. En die sticker he.... daar doen we het voor!
keetje Geplaatst 2 Juni, 2014 Geplaatst 2 Juni, 2014 Ben helaas de bal en mokken misgelopen...................
vand.m Geplaatst 2 Juni, 2014 Geplaatst 2 Juni, 2014 Ben helaas de bal en mokken misgelopen................... Troost je! Ik heb ze helaas ook niet! Zo jammer! Ben helemaal gedeprimeerd! snik,snik! Drink van ellende geen koffie meer en het voetballen ga ik ook niet naar kijken! Grapje hoor! Was gewoon een hele leuke dag Groet, vand.m
vengafan Geplaatst 2 Juni, 2014 Geplaatst 2 Juni, 2014 Troost je! Ik heb ze helaas ook niet! Zo jammer! Ben helemaal gedeprimeerd! snik,snik! Drink van ellende geen koffie meer en het voetballen ga ik ook niet naar kijken! Grapje hoor! Was gewoon een hele leuke dag Groet, vand.m miss kan Jack een rondje Nederland rijden ik hoef er geen bloemen bij
Jack_z Geplaatst 2 Juni, 2014 Geplaatst 2 Juni, 2014 geloof me ik werd vanmorgen wakker met een glimlach, uiteraard omdat ik plots zo afgevallen was maar merendeels door de super leuke gasten hier, en ik merkte afgelopen nacht ook dat de hele dag op de Kia meeting hangen met het geweldige weer wat we hadden toch voor enige zonebrand verschijnselen had gezorgd maar weer heerlijk op de terug weg van mijn open dakje kunnen genieten en kwam ik met wapperende haren en een getinte kleur weer aan in Zoetermeer 6
keetje Geplaatst 2 Juni, 2014 Geplaatst 2 Juni, 2014 Voor mij hoeft hij niet zo ver te rijden. Zoetermeer ligt naast Den Haag..... 1
bigwade Geplaatst 2 Juni, 2014 Geplaatst 2 Juni, 2014 Had het even gemist maar ik hoop dat Mieske007, vengafan en alle anderen die niet konden komen door ziekte etc. een beetje lol hebben gehad aan de ”verslagen” in dit draadje. 1
plattie Geplaatst 3 Juni, 2014 Geplaatst 3 Juni, 2014 Leuke foto's! Ziet er uit dat het een zeer geslaagde dag geweest is! Top!
xtra40 Geplaatst 3 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 3 Juni, 2014 En geslaagd was het zeker Zelfs onze zuider buren zijn tot laat gebleven dus dat zat wel goed Er zullen nog wel wat fotos hier en daar geplaatst worden voor het complete plaatje 1
keetje Geplaatst 3 Juni, 2014 Geplaatst 3 Juni, 2014 Ik zeg volgende meeting na de zomervakantie, ergens in september..
Smart Geplaatst 3 Juni, 2014 Geplaatst 3 Juni, 2014 Was gezellig, een bedankje is op z'n plaats....een dikke zoen! 4
xtra40 Geplaatst 3 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 3 Juni, 2014 heeee leuk man jou selfie met duck face 1
vengafan Geplaatst 3 Juni, 2014 Geplaatst 3 Juni, 2014 Had het even gemist maar ik hoop dat Mieske007, vengafan en alle anderen die niet konden komen door ziekte etc. een beetje lol hebben gehad aan de ”verslagen” in dit draadje. [/Natuurlijk heb ik genoten van de vele pagina's met verhalen en baal er ook ontzettend van dat ik er niet bij kon zijn En had wel eens willen zien wie er achter de nickname hier zitten Voorlopig zijn mijn enigste meetings in het ziekenhuis......... als ik bestralingen krijg jammer genoeg zijn het geen KIA rijders
Wimis on Geplaatst 3 Juni, 2014 Geplaatst 3 Juni, 2014 Natuurlijk heb ik genoten van de vele pagina's met verhalen en baal er ook ontzettend van dat ik er niet bij kon zijn En had wel eens willen zien wie er achter de nickname hier zitten Voorlopig zijn mijn enigste meetings in het ziekenhuis......... als ik bestralingen krijg jammer genoeg zijn het geen KIA rijders Bestralingen Vengafan: die zijn toch dagelijks met uitzondering van de weekenden en feestdagen? Vrouwtje heeft dat namelijk ook gehad, 37x ff naar het UMC Uithof. Wens je alvast sterkte om met deze 'heen en weer' ritten de eindstreep te halen............... dagelijks pffffff, ik weet er alles van!
Gé_ Geplaatst 4 Juni, 2014 Geplaatst 4 Juni, 2014 Leuk om te lezen dat het evenals vorig jaar weer een geslaagd evenement was in de Meern. Voor mij was vorig jaar ook de enige en tevens laatste keer geweest , de Soul gaat over twee dagen ingeruild worden voor een Suzuki SX4 S-Cross Executive. Niet dat de Soul ons niet beviel maar ja , als die slechts alleen nog in elektrische uitvoering geleverd kan worden is de liefde snel bekoeld. 2
Aanbevolen Berichten