wil buis Geplaatst 10 Maart, 2014 Geplaatst 10 Maart, 2014 Hallo ik wil graag het volgende vragen , Op onze superpack hebben we bij de achterklep en de mistlampen extra chroom laten plaatsen , ik denk er over omdat ook bij de zijramen te laten doen . Maar ik meen ergens op het forum gelezen te hebben dat betreft montage drama was . Dus mijn vraag heeft iemand dit ook laten doen en is het oke of juist niet . Gr wil Quote
Jack_z Geplaatst 10 Maart, 2014 Geplaatst 10 Maart, 2014 Wil plaats een wat foto's van je bolide vinden ze hier leuk Quote
bigwade Geplaatst 10 Maart, 2014 Geplaatst 10 Maart, 2014 We.. Heer Smart zal vast gaan reageren en kunnen adviseren over het glimwerk Quote
Smart Geplaatst 10 Maart, 2014 Geplaatst 10 Maart, 2014 We.. Heer Smart zal vast gaan reageren en kunnen adviseren over het glimwerk Ik was het eigenlijk niet van plan, maar vooruit... De oude, originele rvs raamomlijsting, was breder maar ook lastiger te plakken dan de nieuwe rvs raamomlijstingen. Dit vanwege de spanning die erop stond. Hoofdzaak is het om de raamrubbers waarop de omlijsting komt zeer goed vetvrij wordt gemaakt. Ik had er problemen mee, had in eerste instantie ook als 1e in Nederland de oude raamomlijsting erop zitten, maar met de nieuwe omlijsting gaat het alweer enkele jaren goed. Overigens vond ik de oude raamomlijsting mooier, vanwege het geheel afdekken van het raamrubber. Oude raamomlijsting 1 Quote
vengafan Geplaatst 11 Maart, 2014 Geplaatst 11 Maart, 2014 Het glimt mooi, nog iets voor op mijn wensenlijstje Denk dat mevrouw Vengafan mij minder brood gaat meegeven, de laatste tijd het nodige aan de auto gespendeerd En ja foto's gaan volgen 2 Quote
wil buis Geplaatst 11 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 11 Maart, 2014 Ik was het eigenlijk niet van plan, maar vooruit... De oude, originele rvs raamomlijsting, was breder maar ook lastiger te plakken dan de nieuwe rvs raamomlijstingen. Dit vanwege de spanning die erop stond. Hoofdzaak is het om de raamrubbers waarop de omlijsting komt zeer goed vetvrij wordt gemaakt. Ik had er problemen mee, had in eerste instantie ook als 1e in Nederland de oude raamomlijsting erop zitten, maar met de nieuwe omlijsting gaat het alweer enkele jaren goed. Overigens vond ik de oude raamomlijsting mooier, vanwege het geheel afdekken van het raamrubber. Oude raamomlijsting Bedankt voor de foto's ziet er prachtig uit ik heb er wel zin in . 1 Quote
Jack_z Geplaatst 11 Maart, 2014 Geplaatst 11 Maart, 2014 mooie auto heer smart en ook die bling bling spiegels 1 Quote
robquatr Geplaatst 17 Maart, 2014 Geplaatst 17 Maart, 2014 Met name de wielen en de deurgrepen zijn zeer fraai. Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk 1 Quote
Jack_z Geplaatst 17 Maart, 2014 Geplaatst 17 Maart, 2014 wacht maar tot je het interieur ziet, allemaal marmer en teakhout en de binnenverlichting is vervangen voor een kristallen kroonluchter(tje) 1 Quote
Smart Geplaatst 17 Maart, 2014 Geplaatst 17 Maart, 2014 Met name de wielen en de deurgrepen zijn zeer fraai. Dat lees ik graag, bedankt! Quote
Smart Geplaatst 17 Maart, 2014 Geplaatst 17 Maart, 2014 wacht maar tot je het interieur ziet, allemaal marmer en teakhout en de binnenverlichting is vervangen voor een kristallen kroonluchter(tje)Het is geen boot...! 1 Quote
wil buis Geplaatst 20 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 20 Maart, 2014 Ik was het eigenlijk niet van plan, maar vooruit... De oude, originele rvs raamomlijsting, was breder maar ook lastiger te plakken dan de nieuwe rvs raamomlijstingen. Dit vanwege de spanning die erop stond. Hoofdzaak is het om de raamrubbers waarop de omlijsting komt zeer goed vetvrij wordt gemaakt. Ik had er problemen mee, had in eerste instantie ook als 1e in Nederland de oude raamomlijsting erop zitten, maar met de nieuwe omlijsting gaat het alweer enkele jaren goed. Overigens vond ik de oude raamomlijsting mooier, vanwege het geheel afdekken van het raamrubber. Oude raamomlijsting nou lekker dan , vandaag telefoon van de dealer met de vraag of ik af wil zien van de deurlijsten volgens dealer niets anders dan ellende met de hechting door het werken met warmte en koude van het rubber waar zo opgeplakt worden . Quote
Smart Geplaatst 20 Maart, 2014 Geplaatst 20 Maart, 2014 Tja, wat moet ik daarop zeggen. Ik heb het gewoon door de dealer laten uitvoeren. Ze zitten goed vast en echt geen problemen gehad met deze raamprofielen. Quote
vengafan Geplaatst 20 Maart, 2014 Geplaatst 20 Maart, 2014 maar kunnen je ramen nog wel open ? Jack, Miss is het wel wat voor jou om je auto te laten verchromen dan heb jij ook bling bling 2 Quote
Svennie Geplaatst 21 Maart, 2014 Geplaatst 21 Maart, 2014 Mooi die lijsten, nu madam nog overtuigen 1 Quote
OutOfFocus Geplaatst 6 April, 2014 Geplaatst 6 April, 2014 nou lekker dan , vandaag telefoon van de dealer met de vraag of ik af wil zien van de deurlijsten volgens dealer niets anders dan ellende met de hechting door het werken met warmte en koude van het rubber waar zo opgeplakt worden . Gebruik Sikaflex 521 kit om ze vast te zetten. Dat is een elastisch blijvende lijm die UV bestand is. Wordt ook gebruik bij caravans, campers, bussen e.d.. Ik heb het dakluik van mijn caravan mee gelijmd en dat zit perfect en waterdicht vast. Wel eerst de ondergrond grondig ontvetten. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.