Flipper Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Hallo, Ik heb een Kia rio maar ik denk dat het chrome logo voor de achterklep bij de soul ook op een rio past. Wie heeft er een soul en wil de maten aan mij door geven. Graag de hoogte en de onderste breedte en diagonaal gemeten Vast bedankt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Specialmade Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 Hallo, Ik heb een Kia rio maar ik denk dat het chrome logo voor de achterklep bij de soul ook op een rio past. Wie heeft er een soul en wil de maten aan mij door geven. Graag de hoogte en de onderste breedte en diagonaal gemeten Chrome back logo (2).jpg Vast bedankt Flipper, Haal even je e-mail adres weg. Dit is een openbaar forum wat iedereen kan lezen. Het vermelden van een e-mailadres kan vervelende gevolgen hebben. Als iemand je de gevraagde info wil geven kan dit gewoon via het forum of via PM. Grtz. Specialmade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seafox Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 en deze topic staat er twee keer http://www.kiaclub.nl/topic/15493-logo-achterklep-soul/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts