Wimis on Geplaatst 1 Mei, 2014 Geplaatst 1 Mei, 2014 Netjes geworden hoor............. nu kan de airco uitblijven en dat scheelt weer in de brandstof kosten Die zonnedakjes zijn echt mooi! 1 Quote
theomonika Geplaatst 1 Mei, 2014 Geplaatst 1 Mei, 2014 Dat ziet er super uit man hebben ze mooi gemaakt hoop dat je er maar veel plezier van mag hebben 1 Quote
Jack_z Geplaatst 1 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 1 Mei, 2014 ik zeg hak hak door dat dak ja zeg dat wel het gevoel was bijna....... nog lekkerder dan....... Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 1 Mei, 2014 Geplaatst 1 Mei, 2014 Ziet er geweldig uit Jack. Daar ga je vast veel plezier van hebben. Leuke foto rapportage ook 1 Quote
Smart Geplaatst 1 Mei, 2014 Geplaatst 1 Mei, 2014 Mooi hoor Jack! Ziet er goed strak uit. Ik dacht even op één van de foto's een kras te zien vlak voor het dakje, maar dat zal wel een KIA duif zijn geweest..... Ik neem aan dat je gewoon de deuren blijft gebruiken bij het in- en uitstappen? 2 Quote
Jack_z Geplaatst 1 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 1 Mei, 2014 Mooi hoor Jack! Ziet er goed strak uit. Ik dacht even op één van de foto's een kras te zien vlak voor het dakje, maar dat zal wel een KIA duif zijn geweest..... Ik neem aan dat je gewoon de deuren blijft gebruiken bij het in- en uitstappen? Verzonden vanaf mijn iPhone zal inderdaad de licht inval geweest zijn want er is geen kras te bekennen, en in\uit stappen via het dakje hahahahahaha, het lijkt groter dan het is, en ik lijk slanker dan ik ben 1 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 1 Mei, 2014 Geplaatst 1 Mei, 2014 Netjes Jack. Die foto's met de schroevendraaiers is wel heeeeel bijzonder. Quote
Jack_z Geplaatst 1 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 1 Mei, 2014 nee is juist heel slim, als de priemen door het dak zitten pakt hij een mal die hij dan binnen in de auto over de punten van die priemen zet en zo dus exact weet hoe de dak hemel uitgesneden moet worden, want die binnen afwerking is toch wel weer iets anders dan het gat zagen maar al met al is het grappig en ook dat het dak automatisch sluit als je je contact afzet is wel erg handig, kan je ook via een knopje overbruggen natuurlijk als je toch in de auto blijf zitten. Quote
blankie01 Geplaatst 1 Mei, 2014 Geplaatst 1 Mei, 2014 Heel strak Jack ben wel een beetje jaloers. nu kom ik zeker op 1 juni ff je dakje bewonderen 1 Quote
Jack_z Geplaatst 1 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 1 Mei, 2014 stel je er niet teveel van voor blankie tis een redelijk klein dakje, maar je krijg er wel een nep cabrio gevoel van Quote
blankie01 Geplaatst 1 Mei, 2014 Geplaatst 1 Mei, 2014 Maar ziet er op de foto goed uit. 1 juni kunnen we hem bewonderen Quote
Jack_z Geplaatst 1 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 1 Mei, 2014 ja en zoals eerder in dit topic genoemd past die dus ook in de 5 deur, zonder die extra 300 vanwege de Sips balk Quote
arjan gt Geplaatst 1 Mei, 2014 Geplaatst 1 Mei, 2014 Ziet er zeer goed uit, Jack veel plezier ermee. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 1 Quote
bigwade Geplaatst 1 Mei, 2014 Geplaatst 1 Mei, 2014 stel je er niet teveel van voor blankie tis een redelijk klein dakje, maar je krijg er wel een nep cabrio gevoel van en je resterende haar wappert er af, da's al. Quote
Seafox Geplaatst 1 Mei, 2014 Geplaatst 1 Mei, 2014 Ziet er zeer goed uit Jack ga denk ik veel plezier mee beleven. 1 Quote
Jack_z Geplaatst 2 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 2 Mei, 2014 het was heerlijk vanmorgen de rit naar mijn werk uit voorzorg wel mijn toupet met duc-tape vastgezet en een extra laag kukident op mijn gebit Quote
Jack_z Geplaatst 2 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 2 Mei, 2014 nee komt misschien omdat ik al een dubbel loops jachtgeweer uit mijn dakje had steken Quote
Sjonster Geplaatst 4 Mei, 2014 Geplaatst 4 Mei, 2014 Ik vind het er heel mooi uitzien... Misschien in de toekomst ook maar doen in mijn Rio Quote
Jack_z Geplaatst 4 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 4 Mei, 2014 in Engeland schijnt een speciale pica editie uit te komen waar er al een daje inzit http://www.motortorque.com/kia/picanto-reviews/news/new-kia-picanto-quantum-special-edition-25253 Quote
Sander GT Geplaatst 4 Mei, 2014 Geplaatst 4 Mei, 2014 @Jack_z: Ze hebben 't stuur aan de verkeerde kant geschroefd, zal me dan ook niets verbazen als ze 't schuifdak er ook verkeerd om ingezet hebben! 2 Quote
Jack_z Geplaatst 4 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 4 Mei, 2014 niet dat ik me er zorgen om maak, maar zie dat het komende week gaat regenen dus ben benieuwd Quote
Murcielaygo Geplaatst 4 Mei, 2014 Geplaatst 4 Mei, 2014 Typisch dat dat in de UK dus ineens leverbaar is en hier in NL hebben ze het af-fabriek-dak juist van de optielijst gehaald... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.