Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Webasto Zonnedak

Ga naar de oplossing Opgelost door theomonika,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Netjes geworden hoor............. nu kan de airco uitblijven en dat scheelt weer in de brandstof kosten :)

Die zonnedakjes zijn echt mooi!

• Like 1
Geplaatst

ik zeg hak hak door dat dak  :-)  :-)

ja zeg dat wel het gevoel was bijna....... nog lekkerder dan....... :P

Geplaatst

Mooi hoor Jack! Ziet er goed strak uit. Ik dacht even op één van de foto's een kras te zien vlak voor het dakje, maar dat zal wel een KIA duif zijn geweest.....

Ik neem aan dat je gewoon de deuren blijft gebruiken bij het in- en uitstappen?

• Like 2
Geplaatst

Mooi hoor Jack! Ziet er goed strak uit. Ik dacht even op één van de foto's een kras te zien vlak voor het dakje, maar dat zal wel een KIA duif zijn geweest.....

Ik neem aan dat je gewoon de deuren blijft gebruiken bij het in- en uitstappen?

Verzonden vanaf mijn iPhone

zal inderdaad de licht inval geweest zijn want er is geen kras te bekennen, en  in\uit stappen via het dakje hahahahahaha, het lijkt groter dan het is, en ik lijk slanker dan ik ben ;)

• Like 1
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Netjes Jack. 

Die foto's met de schroevendraaiers is wel heeeeel bijzonder.  :-)

Geplaatst

nee is juist heel slim, als de priemen door het dak zitten pakt hij een mal die hij dan binnen in de auto over de punten van die priemen zet en zo dus exact weet hoe de dak hemel uitgesneden moet worden, want die binnen afwerking is toch wel weer iets anders dan het gat zagen :P maar al met al is het grappig en ook dat het dak automatisch sluit als je je contact afzet is wel erg handig, kan je ook via een knopje overbruggen natuurlijk als je toch in de auto blijf zitten.

Geplaatst

stel je er niet teveel van voor blankie tis een redelijk klein dakje, maar je krijg er wel een nep cabrio gevoel van :P 

Geplaatst

ja en zoals eerder in dit topic genoemd past die dus ook in de 5 deur, zonder die extra 300 vanwege de Sips balk ;)

Geplaatst

stel je er niet teveel van voor blankie tis een redelijk klein dakje, maar je krijg er wel een nep cabrio gevoel van :P

en je resterende haar wappert er af, da's al.

Geplaatst

Ziet er zeer goed uit Jack ga denk ik veel plezier mee beleven.

• Like 1
Geplaatst

het was heerlijk vanmorgen de rit naar mijn werk :P uit voorzorg wel mijn toupet met duc-tape vastgezet en een extra laag kukident op mijn gebit :P

Geplaatst

Ik vind het er heel mooi uitzien... Misschien in de toekomst ook maar doen in mijn Rio

Geplaatst

@Jack_z: Ze hebben 't stuur aan de verkeerde kant geschroefd, zal me dan ook niets verbazen als ze 't schuifdak er ook verkeerd om ingezet hebben!  :innocent:

• Like 2
Geplaatst

niet dat ik me er zorgen om maak, maar zie dat het komende week gaat regenen :P dus ben benieuwd

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...