Reddevil Geplaatst 5 Mei, 2014 Geplaatst 5 Mei, 2014 Hallo allemaal, ik ben Ed Kokke 52jaar uit Rijswijk na vele jaren Hyundai en Ford te hebben gereden . ben ik sinds vrijdag 2 mei in het bezit van een verse Kia Picanto 1.2 5drs World Cup Edition. toe nu toe erg tevreden rijdt lekker alleen jammer dat in de radio geen telefoon boek zit waar je door heen kunt scrollen want dat spraak gestuurde werkt niet echt van de 100 keer dat ik probeerde iemand te bellen lukte het misschien 3 keer . maar toch ook maar eens rond kijken voor een andere radio/navigatie en betere speakers nu eerst maar eens snuffelen op internet voor wat leuken dingen mvg Ed hier nog even een fotootje van de auto Quote
Jack_z Geplaatst 5 Mei, 2014 Geplaatst 5 Mei, 2014 welkom Ed, dat is een hele mooie Pica en de bekleding is ook super ....... en in dit topic vind je wel wat leuke picato spulletjes http://www.kiaclub.nl/topic/13154-accessoires-voor-nieuwe-picanto-van-internet/?hl=%2Baccessoires+%2Bvoor+%2Bpicanto Quote
Reddevil Geplaatst 5 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 5 Mei, 2014 hoi Jack, bedankt voor die link had ook al het een en ander gevonden en wat dingen besteld 1 Quote
Jack_z Geplaatst 5 Mei, 2014 Geplaatst 5 Mei, 2014 hou ons op de hoogte van de leuke dingen die je besteld heb Quote
plattie Geplaatst 5 Mei, 2014 Geplaatst 5 Mei, 2014 Mooie wagen! Veel plezier ermee! Gaat vast goed komen! Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 5 Mei, 2014 Geplaatst 5 Mei, 2014 Welkom Ed en veel plezier met je hele mooie Picanto. Quote
bigwade Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 Dacht even dat het zo'n oranje ding was... Maar nee. Welkom en veel plezier met je auto ! Quote
Baggio Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 Van harte gefeliciteerd Ed met je nieuwe Picanto, als je gaat snuffelen voor leuke dingen dan heb ik nog wel een leuke set dorpelbescherming voor je Quote
bigwade Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 ^^ jij bent een maandje achterstand aan het wegwerken ? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.